konto usunięte

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

dobre są REKLAMY BIEDRONKI ..
Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Mirek Połyniak:
Ewa A.:
:DDD

Dobre!
rozmowa ze ślepcem o kolorach?

niekoniecznie ;) reklamy TV są do oglądnięcia w Necie - ale naprawdę bardzo rzadko coś jest wartego uwagi

jak jestem u rodzinki, czy znajomych czasami widzę bloki reklamowe i to jest dla mnie mocno traumatyczne przeżycie :(

ale jakaż jest radocha, gdy nagle wśród tych nudnych, traumatycznych reklam pojawi się jakaś mniej nudna :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Może pora (albo selera) zapytać: a czemu to reklamy TV tak nudzą ludzi? Moje hipotezy:

1. Bo nudzi wszystko, do czego się przyzwyczajamy, a do reklam już się przyzwyczailiśmy.

2. Bo Polacy muszą na coś narzekać, a to jest najbezpieczniejszy temat do narzekań.

3. Bo w bloku reklamowym tylko 1- 2 reklamowane produkty są przeznaczone dla mnie, a reszta to "spam".

4. Bo bloki reklamowe sa za często i za długo trwają.

5. Bo ta sama reklama zbyt często się powtarza (magia wysokiego wskaźnika pięć plus)

6. Bo są słabe komunikacyjnie i warsztatowo.
Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Jarosław Koć:
Może pora (albo selera) zapytać: a czemu to reklamy TV tak nudzą ludzi? Moje hipotezy:

1. Bo nudzi wszystko, do czego się przyzwyczajamy, a do reklam już się przyzwyczailiśmy.

2. Bo Polacy muszą na coś narzekać, a to jest najbezpieczniejszy temat do narzekań.

3. Bo w bloku reklamowym tylko 1- 2 reklamowane produkty są przeznaczone dla mnie, a reszta to "spam".

4. Bo bloki reklamowe sa za często i za długo trwają.

5. Bo ta sama reklama zbyt często się powtarza (magia wysokiego wskaźnika pięć plus)

6. Bo są słabe komunikacyjnie i warsztatowo.

myślę, że celne są wszystkie punkty (1-6)
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Jarosław Koć:
Może pora (albo selera) zapytać: a czemu to reklamy TV tak nudzą ludzi? Moje hipotezy:

1. Bo nudzi wszystko, do czego się przyzwyczajamy, a do reklam już się przyzwyczailiśmy.

2. Bo Polacy muszą na coś narzekać, a to jest najbezpieczniejszy temat do narzekań.

3. Bo w bloku reklamowym tylko 1- 2 reklamowane produkty są przeznaczone dla mnie, a reszta to "spam".

4. Bo bloki reklamowe sa za często i za długo trwają.

5. Bo ta sama reklama zbyt często się powtarza (magia wysokiego wskaźnika pięć plus)

6. Bo są słabe komunikacyjnie i warsztatowo.
Tylko odwróć kolejność, bo tak to prezentujesz typowy pogląd branży, klient to głupek, co to ma portfel przyszyty... Dagmara, gdzie on ma ten portfel przyszyty?
Tomasz S.

Tomasz S. wdrażam pomysły i
idee, czasem tworzę
Coś z niczego :)

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Czasem jednak widac iskre pomyslowosci...

Polecam spoty wyborcze...

http://capital24.tv/film/4a265a39e7964/kasia_figura_i_...
http://capital24.tv/film/4a265ebb9977a/kasia_figura_i_...
http://capital24.tv/film/4a26612284272/kasia_figura_i_...
http://capital24.tv/film/4a2664d16e8ac/kasia_figura_i_...

i inne...

Chcialbym zaznaczyc, ze jestem apolityczny i oceniam sama wartosc artystyczna :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Hmmmm... (to było szczegółnie intensywne hmmmm.....) Pogląd "klient to głupek" reprezentuje najbardziej chyba właśnie punkt szósty.
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Jarosław Koć:
Hmmmm... (to było szczegółnie intensywne hmmmm.....) Pogląd "klient to głupek" reprezentuje najbardziej chyba właśnie punkt szósty.
przewrotnie stwierdzić można, że owszem, zakładając jednak wcześniej złą wolę twórcy... i nierzetelność.
A może masz pogląd na temat poziomu wykształcenia czy zatrudnienia w branży?
Konrad K.

Konrad K. Application
Architect, Project
Manager

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

marek mareksy szewczyk:
A może masz pogląd na temat poziomu wykształcenia czy zatrudnienia w branży?

Chodzi o coś w stylu "Nie wiem na jakie studia iść, może na reklame...?" ???

:D
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Mam.
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

wiem,że masz ;)... może upublicznisz?
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Konrad Michał K.:
marek mareksy szewczyk:
A może masz pogląd na temat poziomu wykształcenia czy zatrudnienia w branży?

Chodzi o coś w stylu "Nie wiem na jakie studia iść, może na reklame...?" ???

:D
mnie nie wypada, Jarek sam musi :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Proszę bardzo: uważam, ze nasza branża za bardzo stawia na ilość i bylejakośc, a za mało na wiedzę i profesjonalizm, które zreszta niespecjalnie się ceni.

ciekawe pytanie - dlaczego tak jest? Ale to juz całkiem inny temat.

O to chodziło?
Konrad K.

Konrad K. Application
Architect, Project
Manager

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Jarosław Koć:
Proszę bardzo: uważam, ze nasza branża za bardzo stawia na ilość i bylejakośc, a za mało na wiedzę i profesjonalizm, które zreszta niespecjalnie się ceni.

ciekawe pytanie - dlaczego tak jest? Ale to juz całkiem inny temat.

O to chodziło?

Tak. Teraz nazwiska. :D
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Konrad Michał K.:
Jarosław Koć:
Proszę bardzo: uważam, ze nasza branża za bardzo stawia na ilość i bylejakośc, a za mało na wiedzę i profesjonalizm, które zreszta niespecjalnie się ceni.

ciekawe pytanie - dlaczego tak jest? Ale to juz całkiem inny temat.

O to chodziło?

Tak. Teraz nazwiska. :D
skoro się powiedziało B, wypada chyba A ;) Streszczaj więc pliz, Jarek :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Jak to cudownie, ze ja tu nie moderuję :)

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

brakuje. dlaczego? bo kilka lat temu najpopularniejszymi kierunkami studiów były marketing i zarządzanie, reklama,psychologia (ostatnio poszperałam po profilach i nikomu nie ubliżając wszyscy psychologowie pracują w "branży reklamowej"). i teraz motłoch marketingowych, reklamowych itd wykształciuchów wymyśla te genialne reklamy.
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Paulina Jaworek - Pieloch:
brakuje. dlaczego? bo kilka lat temu najpopularniejszymi kierunkami studiów były marketing i zarządzanie, reklama,psychologia (ostatnio poszperałam po profilach i nikomu nie ubliżając wszyscy psychologowie pracują w "branży reklamowej"). i teraz motłoch marketingowych, reklamowych itd wykształciuchów wymyśla te genialne reklamy.

woow... jestem pod wrażeniem Wielkiej Generalizacji:-)
Nie to, że odnoszę do siebie twą wypowiedz, ale akurat psychologia w reklamie to raczej przydatna rzecz bardziej niż mniej. Ale to tak na marginesie, bardziej zastanawia mnie to:
motłoch marketingowych, reklamowych itd wykształciuchów wymyśla te genialne reklamy.

Jakiś nieudatny start na któreś z powyższych czy jak?
jestem po wrażeniem generalizacyjno jadowym dla wykształcenia. Kurcze to jednak źle, że ludzie kończą studia...
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Joanna M.:
Paulina Jaworek - Pieloch:
brakuje. dlaczego? bo kilka lat temu najpopularniejszymi kierunkami studiów były marketing i zarządzanie, reklama,psychologia (ostatnio poszperałam po profilach i nikomu nie ubliżając wszyscy psychologowie pracują w "branży reklamowej"). i teraz motłoch marketingowych, reklamowych itd wykształciuchów wymyśla te genialne reklamy.

woow... jestem pod wrażeniem Wielkiej Generalizacji:-)
Nie to, że odnoszę do siebie twą wypowiedz, ale akurat psychologia w reklamie to raczej przydatna rzecz bardziej niż mniej. Ale to tak na marginesie, bardziej zastanawia mnie to:
motłoch marketingowych, reklamowych itd wykształciuchów wymyśla te genialne reklamy.

Jakiś nieudatny start na któreś z powyższych czy jak?
jestem po wrażeniem generalizacyjno jadowym dla wykształcenia. Kurcze to jednak źle, że ludzie kończą studia...
Na pewno nie jest źle, pytanie jacy ludzie i jak kończą :) Bo sam papierek i nazwa uczelni jeszcze nie budują konsystencji szarej masy mózgowej ;) Za to niektóre nazwy uczelni w profilach są znacznikiem, z kim się będzie miało do czynienia, taka specyfika.

Myślę, że Paulina nie chciała generalizować, czy dokuczyć komukolwiek, np. Tobie, tylko niezręcznie wyraziła opinię, którą wielu z nas podziela:
do branży reklamowej przeniknęła w ostatnich latach banda niedouczonych absolwentów i próbują nadrabiać swoje niedouczenie miną, czy produktem, który serwują.
Ci ludzie nie tylko nie powinni znaleźć się w reklamie, ale w ogóle nie powinni chyba nigdzie pracować za pieniądze, dopóki gdzieś nie poterminują jak tzw. stara gwardia, albo nie zastanowią się, co chcą robić w życiu. Dziś reklama, jutro developerka budowlana - takich spadochroniarzy jest pełno.

Kiedyś tacy ludzie zostawali na uczelniach i tam sobie ciepło dogorywali do emeryturki, niestety na uczelniach też próbują się starać. Nie ma dla nich miejsca, no to siup do reklamy, tak najłatwiej. I wakaty były, gdy lepsi powiedzieli won sposobowi pracy w Polsce i wyemigrowali. To żadna generalizacja, to są artykuły z branżowych pism, które nie przenikają tutaj, gdzie Polacy opowiadają, dlaczego praca w Londynie np. jest lepsza od takiej samej warszawskiej i wcale nie o pieniądze chodzi.

Kiedyś, gdy to zjawisko się zaczynało, przynajmniej pre-press i dtp były ostoją wiedzy i ludzi żyjących tym, co robią. Dziś widzę po postach (np. obok w naszej grupie), że i te bastiony padły.

Paulina mnie poprawi, jeśli źle interpretuję.

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

m. jesteś nieoceniony :)
woow... jestem pod wrażeniem Wielkiej Generalizacji:-)
Nie to, że odnoszę do siebie twą wypowiedz, ale akurat psychologia w reklamie to raczej przydatna rzecz bardziej niż mniej.
Potrzebna... tylko jaki procent się na tym zna widzimy po poziomie polskich reklam. albo tych psychologów uczą, że człowiek to istota mało rozumna, nie wrażliwa na kupy, bakterie w kiblu dupy hydraulików itd., albo coś kiepsko z ich przyswajaniem wiedzy.
motłoch marketingowych, reklamowych itd wykształciuchów wymyśla te genialne reklamy.

Jakiś nieudatny start na któreś z powyższych czy jak?
jestem po wrażeniem generalizacyjno jadowym dla wykształcenia. Kurcze to jednak źle, że ludzie kończą studia...
źle. bo jeszcze 10 lat temu nawet by nie pomyśleli, że mogą iść na studia z takimi wynikami w szkole średniej i poziomem rozwoju emocjonalno-intelektualnego. już niedługo nie będzie komu malować pokoi, naprawiać samochodów o sprzątaniu ulic nie wspomnę. wszyscy kończą studia! bo w sumie to tanio a zawsze jakiś papier. to nie jest generalizacja jadowa dla wykształcenia. tylko dla wykształciuchów. widzisz różnice?!
Na pewno nie jest źle, pytanie jacy ludzie i jak kończą :) Bo sam papierek i nazwa uczelni jeszcze nie budują konsystencji szarej masy mózgowej ;) Za to niektóre nazwy uczelni w profilach są znacznikiem, z kim się będzie miało do czynienia, taka specyfika.

Myślę, że Paulina nie chciała generalizować,

nie chciałam bo jak dobrze wiesz nie jestem dokuczliwa hahaha:) a tak poważnie to nie mam nic personalnie do osób tu obecnych. mam do tłumu z którym się zderzyłam po powrocie do kraju.

czy dokuczyć
komukolwiek, np. Tobie, tylko niezręcznie wyraziła opinię,

zręcznie, zręcznie :)
którą wielu z nas podziela:
do branży reklamowej przeniknęła w ostatnich latach banda niedouczonych absolwentów i próbują nadrabiać swoje niedouczenie miną, czy produktem, który serwują.
Ci ludzie nie tylko nie powinni znaleźć się w reklamie, ale w ogóle nie powinni chyba nigdzie pracować za pieniądze, dopóki gdzieś nie poterminują jak tzw. stara gwardia, albo nie zastanowią się, co chcą robić w życiu. Dziś reklama, jutro developerka budowlana - takich spadochroniarzy jest pełno.

Kiedyś tacy ludzie zostawali na uczelniach i tam sobie ciepło dogorywali do emeryturki, niestety na uczelniach też próbują się starać. Nie ma dla nich miejsca, no to siup do reklamy, tak najłatwiej. I wakaty były, gdy lepsi powiedzieli won sposobowi pracy w Polsce i wyemigrowali. To żadna generalizacja, to są artykuły z branżowych pism, które nie przenikają tutaj, gdzie Polacy opowiadają, dlaczego praca w Londynie np. jest lepsza od takiej samej warszawskiej i wcale nie o pieniądze chodzi.

Kiedyś, gdy to zjawisko się zaczynało, przynajmniej pre-press i dtp były ostoją wiedzy i ludzi żyjących tym, co robią. Dziś widzę po postach (np. obok w naszej grupie), że i te bastiony padły.

Paulina mnie poprawi, jeśli źle interpretuję.

Amen!



Wyślij zaproszenie do