Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: reklamy edukacyjne

Magdalena Wymazała:
Na forum w innym temacie pojawił się motyw reklam edukacyjnych.

Czy kojarzycie jakieś tego typu? W grę wchodzi tv, radio, prasa, internet.
Tu dowoli pooglądasz http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,706,take_her_...
z portalu kampanie społeczne
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: reklamy edukacyjne

To przykład mocnej, ale trafionej kampanii przeciw przemocy mężczyzn wobec kobiet:


Obrazek
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: reklamy edukacyjne

Świetny pomysł na reklamę kwesty na rzecz bezdomnych dzieci na Filipinach:

Obrazek

konto usunięte

Temat: reklamy edukacyjne

Irenka Czusz:
Agnieszka K.:
To może coś z mojego "podwórka": kampania "Wróć bez AIDS".

http://www.aids.gov.pl/kampanie/2009/kampania2009.htmlAgnieszka K. edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 16:28
Koszmar. Kampania oparta na straszeniu i obrzydzaniu wakacji, w dodatku używa zdjęć radosnej rodzinki. Jak dla mnie antyspołeczna.

Koszmarem to jest wyjechac sobie na wakacje z rodzinka, "pojechac po bandzie" i wrócic z wyrokiem. O trudnych sprawach nei mozna pisac pierdu pierdu, tylko tak, zeby dotarło i czasem aż zabolało! Lepiej a priori niż post factum:)

konto usunięte

Temat: reklamy edukacyjne

Raczek I.:
Agnieszka K.:
No i ta ostatnio dość burzliwie omawiana na GL kampania skierowana do motocyklistów: Idzie wiosna, beda warzywa.

Ta kampania nie jest skierowana do motocyklistów, bo motocyklista uwierz mi Agnieszko nie jeździ jak marchewkaRaczek I. edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 21:08
Owszem, nie jedźą jak marchewki, ale jak przez brak rozsądku czasem lądują jako marchewki.
Mirosław Pośpiech

Mirosław Pośpiech CFO & co-owner Mobee
Dick

Temat: reklamy edukacyjne

Polecam bardzo dobry serwis, który przeglądam na bieżąco (link do sekcji Public Interest):

http://adsoftheworld.com/taxonomy/industry/public_inte...

Jest tam wiele materiałów, z których można czerpać inspiracje.Mirosław Pośpiech edytował(a) ten post dnia 09.06.09 o godzinie 08:48
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: reklamy edukacyjne

Agnieszka K.:
Irenka Czusz:
Agnieszka K.:
To może coś z mojego "podwórka": kampania "Wróć bez AIDS".

http://www.aids.gov.pl/kampanie/2009/kampania2009.htmlAgnieszka K. edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 16:28
Koszmar. Kampania oparta na straszeniu i obrzydzaniu wakacji, w dodatku używa zdjęć radosnej rodzinki. Jak dla mnie antyspołeczna.

Koszmarem to jest wyjechac sobie na wakacje z rodzinka, "pojechac po bandzie" i wrócic z wyrokiem. O trudnych sprawach nei mozna pisac pierdu pierdu, tylko tak, zeby dotarło i czasem aż zabolało! Lepiej a priori niż post factum:)
To nie boli, to jest bezmyślne. Tak jak praca za granica = AIDS.
Co to komu uświadamia? Na pewno nie to, jakie zachowania sprzyjają złapaniu tej choroby? Mnie ta kampania zniesmacza i sugeruje, że jestem debilem.
Społeczne kampanie powinny trafiać w sedno problemu, albo inteligentnie i z pomysłem naprowadzać odbiorcę na jakiś tok myślenia. Nie zmienię zdania.

konto usunięte

Temat: reklamy edukacyjne

Irenka Czusz:
Agnieszka K.:
Irenka Czusz:
Agnieszka K.:
To może coś z mojego "podwórka": kampania "Wróć bez AIDS".

http://www.aids.gov.pl/kampanie/2009/kampania2009.htmlAgnieszka K. edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 16:28
Koszmar. Kampania oparta na straszeniu i obrzydzaniu wakacji, w dodatku używa zdjęć radosnej rodzinki. Jak dla mnie antyspołeczna.

Koszmarem to jest wyjechac sobie na wakacje z rodzinka, "pojechac po bandzie" i wrócic z wyrokiem. O trudnych sprawach nei mozna pisac pierdu pierdu, tylko tak, zeby dotarło i czasem aż zabolało! Lepiej a priori niż post factum:)
To nie boli, to jest bezmyślne. Tak jak praca za granica = AIDS.
Co to komu uświadamia? Na pewno nie to, jakie zachowania sprzyjają złapaniu tej choroby? Mnie ta kampania zniesmacza i sugeruje, że jestem debilem.
Społeczne kampanie powinny trafiać w sedno problemu, albo inteligentnie i z pomysłem naprowadzać odbiorcę na jakiś tok myślenia. Nie zmienię zdania.
Irenko,
Przekaz skierowany jest do Polakow, niewyedukowanych, niestety, seksualnie, który ruszyli w świat i poczuli sie jak obywatele świata. Nie mając pojęcia o zagrożeniach i o skutkach! Wyobraź sobie, ze średnie zuzycie przerwatywy na 1 osobę rocznie wynosi 2,6 sztuki! Zupełnei brakuje w nas świadomsci zagrożeń. A ci co się probowali zachłysnąc wolnoscią ta zachodnia często wydali na siebie wyrok.
Magdalena Wymazała

Magdalena Wymazała mały, szalony,
zakręcony PR'owiec

Temat: reklamy edukacyjne

Agnieszka K.:
Irenka Czusz:
Agnieszka K.:
Irenka Czusz:
Agnieszka K.:
To może coś z mojego "podwórka": kampania "Wróć bez AIDS".

http://www.aids.gov.pl/kampanie/2009/kampania2009.htmlAgnieszka K. edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 16:28
Koszmar. Kampania oparta na straszeniu i obrzydzaniu wakacji, w dodatku używa zdjęć radosnej rodzinki. Jak dla mnie antyspołeczna.

Koszmarem to jest wyjechac sobie na wakacje z rodzinka, "pojechac po bandzie" i wrócic z wyrokiem. O trudnych sprawach nei mozna pisac pierdu pierdu, tylko tak, zeby dotarło i czasem aż zabolało! Lepiej a priori niż post factum:)
To nie boli, to jest bezmyślne. Tak jak praca za granica = AIDS.
Co to komu uświadamia? Na pewno nie to, jakie zachowania sprzyjają złapaniu tej choroby? Mnie ta kampania zniesmacza i sugeruje, że jestem debilem.
Społeczne kampanie powinny trafiać w sedno problemu, albo inteligentnie i z pomysłem naprowadzać odbiorcę na jakiś tok myślenia. Nie zmienię zdania.
Irenko,
Przekaz skierowany jest do Polakow, niewyedukowanych, niestety, seksualnie, który ruszyli w świat i poczuli sie jak obywatele świata. Nie mając pojęcia o zagrożeniach i o skutkach! Wyobraź sobie, ze średnie zuzycie przerwatywy na 1 osobę rocznie wynosi 2,6 sztuki! Zupełnei brakuje w nas świadomsci zagrożeń. A ci co się probowali zachłysnąc wolnoscią ta zachodnia często wydali na siebie wyrok.


ale w jaki sposób ta kampania edukuje, że niby AIDS bierze się z kontaktów płciowych? ludzie nie wiedzą jak się można zarazić i wydaje mi się, że przez bilboardy (chociaż przyznam z ręką na sercu, że nie do końca wiem, czy aby nie jest tam gdzieś drobnym drukiem napisane, że to sex jest przyczyną zarażeń) może wzrosnąć też obawa przed np. jakimkolwiek wyjazdami zagranice bo a nóż widelec minie mnie na ulicy ktoś z AIDS, kichnie na mnie i się zarażę... ja odbieram to tak średnio...

pamiętam że jakiś czas temu bodajże był ogłoszony przetarg na jakąś taka kampanię - czy to to?
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: reklamy edukacyjne

Agnieszka K.:
czasem lądują jako marchewki.
Podobnie jak chorzy na stwardnienie rozsiane, choroby wieku starczego, idioci skaczący do nieznanej wody, ofiary błędów lekarskich, że o kierowcach puszek (czyt. samochodów) nie wspomnę...

konto usunięte

Temat: reklamy edukacyjne

Wszyscy, którzy z powodu własnej głupoty narażją siebie i innych na utratę zdrowia lub życia warci są przynajmniej obśmiania!
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: reklamy edukacyjne

Agnieszka K.:
Irenka Czusz:
Agnieszka K.:
Irenka Czusz:
Agnieszka K.:
To może coś z mojego "podwórka": kampania "Wróć bez AIDS".

http://www.aids.gov.pl/kampanie/2009/kampania2009.htmlAgnieszka K. edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 16:28
Koszmar. Kampania oparta na straszeniu i obrzydzaniu wakacji, w dodatku używa zdjęć radosnej rodzinki. Jak dla mnie antyspołeczna.

Koszmarem to jest wyjechac sobie na wakacje z rodzinka, "pojechac po bandzie" i wrócic z wyrokiem. O trudnych sprawach nei mozna pisac pierdu pierdu, tylko tak, zeby dotarło i czasem aż zabolało! Lepiej a priori niż post factum:)
To nie boli, to jest bezmyślne. Tak jak praca za granica = AIDS.
Co to komu uświadamia? Na pewno nie to, jakie zachowania sprzyjają złapaniu tej choroby? Mnie ta kampania zniesmacza i sugeruje, że jestem debilem.
Społeczne kampanie powinny trafiać w sedno problemu, albo inteligentnie i z pomysłem naprowadzać odbiorcę na jakiś tok myślenia. Nie zmienię zdania.
Irenko,
Przekaz skierowany jest do Polakow, niewyedukowanych, niestety, seksualnie, który ruszyli w świat i poczuli sie jak obywatele świata. Nie mając pojęcia o zagrożeniach i o skutkach! Wyobraź sobie, ze średnie zuzycie przerwatywy na 1 osobę rocznie wynosi 2,6 sztuki! Zupełnei brakuje w nas świadomsci zagrożeń. A ci co się probowali zachłysnąc wolnoscią ta zachodnia często wydali na siebie wyrok.
Skoro tak, to myślisz, że ta kampania ich uświadomi? Moze lepiej było powiedzieć coś o prezerwatywach, skoro mamy baraki w podstawach;-)? Właśnie dotknęłaś sedna, dlatego nadal uważam, że to była nieskuteczna kampania.

konto usunięte

Temat: reklamy edukacyjne

Skoro tak, to myślisz, że ta kampania ich uświadomi? Moze lepiej było powiedzieć coś o prezerwatywach, skoro mamy baraki w podstawach;-)? Właśnie dotknęłaś sedna, dlatego nadal uważam, że to była nieskuteczna kampania.

Przy tej kampani rozdano ponad 50 tys. prezerwatyw (tylko w jednym roku. Zdaje sobie sprawe ze to i tak za mało, bo skala problemu jest ogromna. Ale od czegoś nalezy zacząc.Agnieszka K. edytował(a) ten post dnia 10.06.09 o godzinie 11:57

Następna dyskusja:

Programy edukacyjne w insty...




Wyślij zaproszenie do