Stanisław
Grabowski
Strategic Planning
Director
Temat: Reklama w tramwajach - czy to jest skuteczne?
Maciej W.:
Dziękuję wszystkim za opinie, ale chodzi mi raczej o twarde dane, a nie o indywidualne odczucia :).
MPK może mi ewentualnie podać informacje odnośnie szacowanej ilości "odsłon" reklamy w danym okresie, mnie natomiast chodzi o skuteczność takich działań.
Widzialem takie badanie zrobione na metrze (nie tramwajach).
Troche inna grupa docelowa, bo metro przewozi sporo mlodych osob.
Nie moge Ci niestety podac marki oraz liczb. Klient zaplacil za to badanie i jest jego wlasnoscia.
Skutecznosc mierzona byla podobnie jakw badaniu PIT (plakat impact test) czyli badano zapamietanie plakatu i reklamowanego produktu.
W mlodej grupie docelowe efekt byl zadowalajacy.
Mialbym watpliwosci czy da sie te wiedze przellzyc na tramwaje.
I jeszcze wieksze watpliwosci czy jest sens reklamowac serwis internetowy tamze.
PS. A jaki to serwis? Moze jesli jakos super pasuje kontekstowo to ma to uzasadnienie? Np jakas wyszukiwarka optymalnych polaczen czy cos...