konto usunięte

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

Mirek Połyniak:
osobiście sugerowałbym w Londynie - raczej większa szansa, że trafi do Polek, które tam przebywają czasowo ;)

28% gospodyń korzysta z Netu:
http://www.internetstats.pl/index.php/2009/05/status-s...

i nigdy nie twierdziłem, że uda się dotrzeć do takiej samej liczby osób z TG - jedyna różnica, że w Necie nie płacisz za 'powieszenie' reklamyMirek Połyniak edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 09:00
Mirku,
gospodynie domowe to nie jst TG o której pisałam - przeczytaj no moze jeszcze raz.
Gospodyni domowa to dzisiaj co raz częściej kobieta wykształcona, która swiadomie rezygnuje z pracy na rzecz wychowywanai swojego potomstwa. Wiec te twoje dane to jak kulą w płot!

konto usunięte

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

btw: to nie są moje dane ;)

określ dokładniej profil demograficzny i behawioralny

konto usunięte

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

Wszystkei potzrebne informacje umieściłam w opisie: )
A po co ci profil behawioralny? I jeszcze się go do czegoś używa?
Ja się nei dziwie, ze sęńie rozumeimy skory ty sięna profil behawioralny powołujesz. Dawno został podwazony jako wielce niemiarodajny i pełen luk i dziur.Agnieszka K. edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 10:18

konto usunięte

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

Agnieszka K.:
Wszystkei potzrebne informacje umieściłam w opisie: )
być może jesteśmy po różnych szkołach definiowania TG
A po co ci profil behawioralny? I jeszcze się go do czegoś używa?
Ja się nei dziwie, ze sęńie rozumeimy skory ty sięna profil behawioralny powołujesz. Dawno został podwazony jako wielce niemiarodajny i pełen luk i dziur.
a czy oprócz tej listy ogólników możesz podać jakieś źródła takiego śmiałego stwierdzenia?!

i chyba jedną cechę już znam: namiętnie czytają Teletydzień ;)Mirek Połyniak edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 10:24

konto usunięte

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

Uważam dalszy rozwoj dyskusji za idący w neiwłąsciwą strone - neizgodny z tematem - i w zwiazku z tym nei podejmę kolejnej zaczepki-pyskówki.
Przypomnę ze rozmwoa tyczyła wyzszosci reklamy w internecie nad reklama w prasie. Ja się z taka opinia nie do końca zgadzam.

Konkluzja z naszej rozmowy jest nastepujaca: nie chodzi tylko o to, zeby nei zapłacic za reklame ale o to, zeby BYŁA ONA SKUTECZNA!
Pozwól, ze nie odpowiem wiecej na Twoje posty w tym temacie. Chyba ze bedziesz miał coś ciekawego do powiedzenia.Agnieszka K. edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 13:08
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

A propos Waszego sporu o gospodynie domowe...

Obie strony maja dużo racji.

Rzeczywiście, internet nie jest czymś, co przychodzi mi na myśl, jesli robię kampanię dla takiej grupy. Teraz, w roku 2009.

Bo z drugiej strony - gospodyni domowa jest POTENCJALNIE osoba, która moze bardzo intensywnie korzystać z netu.

Jest cały czas w domu, poszukuje rozrywki, którą mogłaby umieścić między gotowaniem obiadu a sprzątaniem (kino raczej odpada!).

I być moze za 15 lat będzie to grupa najczęściej przesiadująca w necie!

konto usunięte

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

Zapraszam do nowej grupy Business English
Krzysztof K.

Krzysztof K. Digital Media /
Business Development

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

"Jest cały czas w domu, poszukuje rozrywki, którą mogłaby umieścić między gotowaniem obiadu a sprzątaniem (kino raczej odpada!)"

Dodaj do tego jeszcze fakt, że internet może być dla nich źródłem zdobywania wiedzy im potrzebnej.
Przykładowo dziś gospodynie w Polsce (przynajmniej te znane mi;-) ) korzystają z przepisów własnych (lub babć, mam, sąsiadek), rzadko kiedy sięgając po jakieś eksperymenty kulinarne. Jeśli już to po takie, które drukuje się w odpowiednich magazynach (101 przepisów na ... ). Internet to przejmuje, a nieługo całkiem zrewolucjonizuje. Dziś jest przecież pełno serwisów kulinarnych na necie. Ten kto szybko pomyśli jak trafić do gospodyń, by te zamieniły tradycyjne białe ksiązeczki z przepisami na internet może sporo osiągnąć;-)

konto usunięte

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

Reklama internetowa może zostać świetnie stargetowana - a prasowa nie?
Miesięcznik branżowy kupuje okreslona grupa docelowa, do której można dopasować formę przekazu. Reklama tego samego piwa w magazynie dla motocyklistów, metalowców, wędkarzy, żeglarzy itd będzie zupełnie inna, np, jak leci:
- nasze piwo da ci po garach!
- zagraj solo życia na procentach!
- taaaka pucha!
- ...i odczujesz chwiejbę.
itd
Reklama w internecie to na ogół, wobec silnie od wielu lat zakorzenionej bezmyślności i pazerności w tej branży, dla odbiorcy uciążliwy, irytujący szum informacyjny.

konto usunięte

Temat: Reklama w prasie wciąż jest skuteczniejsza niż w internecie

Jarosław Koć:
I być moze za 15 lat będzie to grupa najczęściej przesiadująca w necie!
zakładając, że do tego czasu internet w Polsce będzie na tyle powszechny...



Wyślij zaproszenie do