Temat: Reklama w Internecie
Pani Małgosiu, pomyślcie najpierw jaką chcecie być agencją,
czym chcecie się wyróżnić, w czym specjalizować, do jakich konkretnie firm chcecie kierować swoją ofertę?
kreacja? strategia i wiedza merytoryczna? kompleksowość? a może chcecie obsługiwać jakąś konkretną branżę? a może jeszcze coś innego?
agencji reklamowych (rożnorodnych) jest w Polsce ponad 10 tysięcy (vide pkt.pl)
to naprawdę gigantyczna konkurencja:)
nie można być zwyczajnym, zwykłym, przeciętnym
trzeba dokładnie wiedzieć co się chce osiągnąć i kim chce się być
jeśli zadzwoniłabym do Pani i zapytała: Pani Małgosiu, dlaczego powinnam wybrać Pani agencję a nie jedną z tych 10 tysięcy pozostałych? To co by mi Pani odpowiedziała? warto zadać sobie takie pytania, zanim się zadzwoni do kogokolwiek
ja, jak zaczynałam, wiedziałam że moją chyba jedyną wtedy mocną stroną, jest wyobraźnia
zrobiłam w PDF-ie komiks o samej sobie i zaczęłam rozsyłać po agencjach.
na pewno jesteście grupą fajnych, ciekawych ludzi, ale pozwólcie sobie na więcej odwagi, szaleństwa
kupcie trzy flaszki dobrej wódki i zróbcie sobie burzę mózgów, powodzenia:)