Temat: reklama usług prawnych w sieci
Reklama na FB jest stratą czasu.
Może funkcjonować jako linkownia do artykułów eksperckich, ale jak zebrać kilka tysięcy odbiorców, bez kampanii?
Można oczywiście, jako konkretny profil, udzielać mikroporad w komentarzach, wypowiadając się w pewnych (pewność o czym się mówi) kwestiach na bardzo gęsto odwiedzanych profilach. Ale porada musi być stuprocentowo trafna. Bo ktoś łatwo zarzuci nam niekompetencje, jeśli przestrzelimy.
Reklama - jeśli jakakolwiek to chyba jednak niestandardy w rodzaju Direct marketing - wizytówka w absolutnie pomysłowym wydaniu, wymyślona konkretnie pod daną mocną usługę.
Myślę poniekąd o wizytówce, która np. mierzy temperaturę, gdy się przyłoży do czoła czy karku - ale to pomysł dla prywatnej przychodni. W tę stronę. Coś, o czym ten kto otrzyma DM będzie mówił innym znajomym.