Temat: Reklama suplementów diety
Agata Kurzawa:
Hej.
Suplementów jest mnóstwo. Jestem po analizie tych na włosy.
Chętnie podejmę wątek. Tak jak Michał napisał, skonkretyzuj potrzeby.
Pozdrawiam
Witajcie ponownie,
W pracy mam się skupić na analizie różnorodnych grup suplementów poczynając np. od tych na włosy po te na wzmocnienie męskości itp. Mam wyróżnić w nich różne grupy skierowane do odpowiednich przedziałów, a potem opisać ich reklamę oraz skupić się na analizie językowej ich nazw.
Najbardziej zależy mi na waszej opinii jeśli chodzi o to:
- czy uważacie, że reklama suplementów dociera do odpowiednich grup osób
- czy lepiej kojarzy wam się suplement który w nazwie ma jeden składnik np. Ginkgo Biloba, bo ma w składzie ginkgo, czy lepsze są produkty których nazwa działa na klienta typu np. "sesja" która najbardziej jest skierowania do studentów
- czy często sięgacie po suplementy?
- co was skłania do tego, aby po nie sięgnąć? Reklama, koleżanka, lekarz?
- czy kupując dany produkt pytacie o opinię farmaceuty czy raczej kierujecie się własnym wyborem?
To są przykładowe pytania, na które odpowiedzi muszę umieścić w pracy.
Czy może znacie i polecacie dobre książki o historii suplementów, o ich rozwoju na rynku ?
POzdrawiam i z góry dzięki za pomoc.