Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Reklama Sokowirówki łamie prawo unijne, czy nie?
http://www.tesco.pl/promocje/reklama-tv/Pytam, ponieważ nie mam pewności.
Czy reklama Tesco Sokowirówka łamie postanowienia unijne tyczące nieuczciwej konkurencji co do sposobu reklamy produktów unijnych na terenie wspólnotowym za pomocą symboli lub odwołań narodowych, czy nie łamie?
Znaczek Jestem z Polski wydaje mi się narusza prawo unijne w tej kwestii, bo wolno używać tylko znaków regionalnych zarejestrowanych w Unii (słynne np. oscypki).
Gdybym miał rację, to szkoda by było. Piękna seria, właściwie cały czas trzymająca poziom, poza chyba jednym momentem dołowania pomysłów jakiś czas temu. Najbardziej wart podkreślenia jest sposób, w jaki ta reklamówka nasycona jest symboliką. Po prostu gratka, ale czy aby legalna?