konto usunięte
Temat: Reklama niepowtarzalnej rzeczy
Rafał Hostyński:
Marcin B.:
Chodzi mi o coś bardziej finezyjnego...
Sprzedaj zatem Panoramę Racławicką ;)
Kurcze ale w sumie ciekawe co chce sprzedać?
mozę jakąś wyspe?
konto usunięte
Rafał Hostyński:
Marcin B.:
Chodzi mi o coś bardziej finezyjnego...
Sprzedaj zatem Panoramę Racławicką ;)
konto usunięte
Dagmara D.:
Maciej Tesławski:Mamy tylko jeden problem - dziewica :)
Dagmara D.:Chyba temat go przerósł...
Maciej Tesławski:Autor odpadł :):) Dobrze, że tu nie moderuję :)
To mniej więcej to samo. Tak samo mają po.... w głowach.
Przy drinku to rozbierzemy... będzie z nami kreatywny :)
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Łukasz Grzechnik:
Ale ja nie chce wyspy ...buuuuuuuuuuuu :(
Kurcze ale w sumie ciekawe co chce sprzedać?
mozę jakąś wyspe?
konto usunięte
Dagmara D.:To może weźmiem inny case ;)
Maciej Tesławski:Mamy tylko jeden problem - dziewica :)
Dagmara D.:Chyba temat go przerósł...
Maciej Tesławski:Autor odpadł :):) Dobrze, że tu nie moderuję :)
To mniej więcej to samo. Tak samo mają po.... w głowach.
Przy drinku to rozbierzemy... będzie z nami kreatywny :)
konto usunięte
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Maciej Tesławski:Islandia tanio jest do wzięcia :)
Wyspa nie jest zła, o ile nazywa się Nowa Zelandia...
konto usunięte
Dagmara D.:
Maciej Tesławski:Islandia tanio jest do wzięcia :)
Wyspa nie jest zła, o ile nazywa się Nowa Zelandia...
konto usunięte
Dagmara D.:Tam zimno...
Maciej Tesławski:Islandia tanio jest do wzięcia :)
Wyspa nie jest zła, o ile nazywa się Nowa Zelandia...
konto usunięte
Dagmara D.:
Aleksandra Kalinowska:Ta jest ... jak wiadomo najlepszą metodą na pozbycie się pokusy jest jest ulec :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 01.11.08 o godzinie 23:57
Marcin B.:
Jak najlepiej zareklamować NIEPOWTARZALNĄ RZECZ wśród KONKRETNEJ GRUPY osób?
Krótko mówiąc: AIDA czyli Attention, Interest, Desire, Action.
Marcin
B.
Prawnik, Specjalista
ds. Nieruchomości
Dagmara D.:
TARGET TARGET TARGET TARGET
Do każdej grupy docelowej musisz dostosować komunikat. Proste, prawda ?
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Marcin B.:Marcin - proszę - TARGET.
Dagmara D.:
TARGET TARGET TARGET TARGET
Do każdej grupy docelowej musisz dostosować komunikat. Proste, prawda ?
No właśnie jako amator reklamowy prosze o przykłady takiego komunikatu. Jakieś przykłady, propozycje, a nie dywagacje, czy satanisci mają zasobne portfele. Burza mózgów to to nie jest. Co najwyżej lekkie zachmurzenie :).
konto usunięte
Marcin B.:Dobra burza mózgów wymaga dobrego moderatora. A tu nie mamy nawet tematu!
Dagmara D.:
TARGET TARGET TARGET TARGET
Do każdej grupy docelowej musisz dostosować komunikat. Proste, prawda ?
No właśnie jako amator reklamowy prosze o przykłady takiego komunikatu. Jakieś przykłady, propozycje, a nie dywagacje, czy satanisci mają zasobne portfele. Burza mózgów to to nie jest. Co najwyżej lekkie zachmurzenie :).
konto usunięte
Marcin B.:
Dagmara D.:
TARGET TARGET TARGET TARGET
Do każdej grupy docelowej musisz dostosować komunikat. Proste, prawda ?
No właśnie jako amator reklamowy prosze o przykłady takiego komunikatu. Jakieś przykłady, propozycje, a nie dywagacje, czy satanisci mają zasobne portfele. Burza mózgów to to nie jest. Co najwyżej lekkie zachmurzenie :).
Rafał
Hostyński
Ten od
pozycjonowania
Marcin B.:Zerknij na słowo "WIARA" ;)
No właśnie jako amator reklamowy prosze o przykłady takiego komunikatu.
konto usunięte
Marcin B.:
Dagmara D.:
TARGET TARGET TARGET TARGET
Do każdej grupy docelowej musisz dostosować komunikat. Proste, prawda ?
No właśnie jako amator reklamowy prosze o przykłady takiego komunikatu. Jakieś przykłady, propozycje, a nie dywagacje, czy satanisci mają zasobne portfele. Burza mózgów to to nie jest. Co najwyżej lekkie zachmurzenie :).
Marcin
B.
Prawnik, Specjalista
ds. Nieruchomości
Maciej Tesławski:
Marcin B.:Dobra burza mózgów wymaga dobrego moderatora. A tu nie mamy nawet tematu!
Dagmara D.:
TARGET TARGET TARGET TARGET
Do każdej grupy docelowej musisz dostosować komunikat. Proste, prawda ?
No właśnie jako amator reklamowy prosze o przykłady takiego komunikatu. Jakieś przykłady, propozycje, a nie dywagacje, czy satanisci mają zasobne portfele. Burza mózgów to to nie jest. Co najwyżej lekkie zachmurzenie :).
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Rafał
Hostyński
Ten od
pozycjonowania
Marcin B.:Raczej chciałeś otrzymać jakiegoś gotowca ;)
No, ale ja jestem amatorem, a tu profesjonaliści, chciałem się czegoś nauczyć, ale jak widać nie zawsze chcieć to móc :)
konto usunięte
Marcin B.:Ja bardzo Pana Prawnika przepraszam, ale:
Maciej Tesławski:
Marcin B.:Dobra burza mózgów wymaga dobrego moderatora. A tu nie mamy nawet tematu!
Dagmara D.:
TARGET TARGET TARGET TARGET
Do każdej grupy docelowej musisz dostosować komunikat. Proste, prawda ?
No właśnie jako amator reklamowy prosze o przykłady takiego komunikatu. Jakieś przykłady, propozycje, a nie dywagacje, czy satanisci mają zasobne portfele. Burza mózgów to to nie jest. Co najwyżej lekkie zachmurzenie :).
temat, tak dla przypomnienia :)
http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka...
czy naprawdę tak trudno sklecić kilka zdań?
Moja propozycja:
"Jest wiele osób o nazwisku Nowak, ale tylko jeden Nowak może mieć rejestrację NOWAK. Ty nim badź"
No, ale ja jestem amatorem, a tu profesjonaliści, chciałem się czegoś nauczyć, ale jak widać nie zawsze chcieć to móc :)
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Następna dyskusja: