Aleksander
Sienkiewicz
Szkolenia
sprzedawców -
OlekSienkiewicz.pl
Temat: Reklama napojow alkoholowych_uwarunkowania prawne
Witam serdecznie,jwt. Jest sobie agencja reklamowa, pracuje dla marki browaru. Przedmiotem zlecenia jest opracowanie kampanii np.: outdoorowej (klasyka: billboardy).
Znam oczywiscie uwarunkowania prawne oraz formlanosci, ktore nalezy spelnic w tym zakresie - reguluje ustawa o wychowaniu w trzezwosci oraz przeciwdzialaniu alkoholizmowi oraz odpowiednie Rozporzadzenia - w tym wypadku Ministra Zdrowia z 06 listopada 2003...
Jedno mnie niepokoi szczegolnie, jesli interepretuje to we wlasciwy sposob. Mianowicie zapis w Par. 13 z indeksem 2 w calosci, ktory wskazuje na obowiazek odprowadzenia 10% z podstawy opodatkowania podatkiem od towarow i uslug, przez wszelkie podmioty swiadczace usluge bedaca reklama napojow alkoholowych...
Rozumiem zlecajacy (w tym wypadku browar), rozumiem wynajmujacy nosniki (choc to juz jest dla mnie lekko nienormalne), ale czy agencja rowniez...
Ma ktos jakies doswiadczenia, spostrzezenia? Mysle, ze warto to wyjasnic na takim forum.
Dziekuje za wszelkie komentarze i pozdrawiam!
--
Olek Sienkiewicz
http://friends4brands.com