Mateusz
W.
Możesz sobie być
synem kogo tam
chcesz, ale dopóki
ja tu ...
Temat: Reklama "Na kolana psie"??
Nie jestem zwolennikiem rozgraniczania na artystów/reklamiarzy - jeden i drugi co by nie robił ma stosować się do prawa.Zarówno w jednym jak i w drugim przypadku nie popieram finalizowania sprawy w sądzie. Ponieważ, właśnie prawo powinno być takie samo dla wszystkich, a ukaranie autora reklamy, mogłoby w przyszłości okazać się niesprawiedliwe, wobec np. jakiegoś artysty.
Tutaj a czego nie widzę powinna pojawić się zdecydowana reakcja stowarzyszeń zarówno reklamowych jak i prasowych. Oczywiście, ktoś to czasopismo musiał widzieć przed kolportażem i winien zablokować reklamę. I za to się naczelnemu należy publiczne napiętnowanie, przez odpowiednie stowarzyszenie.
Wypowiedzieć się powinna też jakaś rada etyki reklamy, tudzież jakieś stowarzyszenie reklamodawców, kreacjonistów czy bóg wie kogo.
Niestety, ku mojemu wielkiemu żalowi w Polsce stowarzyszenia działają tylko wtedy jak trzeba coś załatwić.
Stowarzyszenia grup zawodowych są od tego, by inni ciosami poniżej pasa nie zdobywali tego czego pracującym etycznie osiągnąć jest nie dane.Mateusz W. edytował(a) ten post dnia 04.03.10 o godzinie 20:15