Temat: Reklama "Na kolana psie"??
Dagmara D.:
Krzysztof Łabuszewski:
Dagmara D.:
Krzysztof Łabuszewski:
wiem natomiast ze to co zrobil moze "chwycic".
Skąd ta wiedza ? To chyba raczej intuicja ?
raczej wiedza.
zrobili szum.duzo sie wokol tego "dzieje".to moze byc zaplanowane.
tak sie teraz działa na rynku.
Constar
Toyota
i wielu innych ... też był szum. I ?
no i ja tu nie rozumiem analogii...i co z tego, że się o nich mówi? Chyba troche w innym kontekście niż dyskutowana sprawa...
Zarówno Constar jak Toyota narazili na fizyczny uszczerbek na zdrowiu/życiu SWOICH klientów. To chyba inna śpiewka niz ten przypadek. Łączy te firmy tylko jedno, co celnie zauwazylaś-szum medialny i koniec analizy porównawczej.
I nie mów żebym czytała wątek od początku;)Jak będe chciała poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy to pójdę do biblioteki. Akurat robiłam dośc obszerne badania na temat wpływu/percepcji reklam(rożnorakich) na młodzież, więc Twoje argumenty "baaaaaaaaaardzo się mylisz" do mnie nie trafiają.
Joanna N. edytował(a) ten post dnia 28.02.10 o godzinie 02:42