Temat: Reklama "Na kolana psie"??
Joanna N.:
Moim zdaniem reklama efekt osiągnęła.
Jaki efekt?
Joanna N.:
Moim zdaniem reklama efekt osiągnęła.
konto usunięte
Andrzej Pieniazek:
Krzysztof Łabuszewski:
mysle ze jest.ale to sie okaze.
to nie zmienia faktu co do skutecznosci przekazu.
Jak na razie malo wiemy o tej skutecznosci, no moze poza tym, ze u Pana najwidoczniej poskutkowalo.
Joanna
N.
www.manufakturapalet
.com.pl
Krzysztof Łabuszewski:wyborcza.pl
Joanna N.:
mysle ze jest.ale to sie okaze.
to nie zmienia faktu co do skutecznosci przekazu.
marketing szeptany
buzz marketing
generowanie ruchu na stronie
juz sie dzieje...
plus "darmowa reklama" w kilku gazetach...
tak?
no prosze...
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Krzysztof Łabuszewski:
reklama ma prawo ci sie nie podobac.
co do moich argumentów-zapraszam do ponownego przeczytania moich wypowiedzi.
konto usunięte
Grzegorz Nowak:
a w tym przypadku twórcy tej wysmakowanej reklamy nie przekroczyli bariery ?[edited]Grzegorz Nowak edytował(a) ten post dnia 28.02.10 o godzinie 01:08[/edited
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
konto usunięte
Joanna N.:
ale to nie 'szarzy ludzie' mają byc odbiorcami i klientami tej firmy.
Moim zdaniem reklama efekt osiągnęła.
ale to jakim kosztem, to juz inna sprawa...
Krzysztof Łabuszewski:
ja osobiscie jeszcze nie wypowiedzialem swojego odczucia.
konto usunięte
Krzysztof Łabuszewski:
Grzegorz Nowak:
a w tym przypadku twórcy tej wysmakowanej reklamy nie przekroczyli bariery ?[edited]Grzegorz Nowak edytował(a) ten post dnia 28.02.10 o godzinie 01:08[/edited
o jaka bariere pytasz?
Joanna
N.
www.manufakturapalet
.com.pl
Andrzej Pieniazek:
Joanna N.:
Moim zdaniem reklama efekt osiągnęła.
Jaki efekt?
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Joanna N.:
Np. taki że rozmawiamy o firmie o ktorej nikt z nas nie miałby pojęcia gdyby nie ta szajsowata reklama.
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Joanna N.:
Np. taki że rozmawiamy o firmie o ktorej nikt z nas nie miałby pojęcia gdyby nie ta szajsowata reklama.
A młodziezy tego typu klimaty imponują, także spodziewałabym się raczej wiekszych obrotów..choć wolałabym nie;)
konto usunięte
Arkadiusz Piotr Z.:
Krzysztof Łabuszewski:
reklama ma prawo ci sie nie podobac.
to nie jest kwestia podobania.co do moich argumentów-zapraszam do ponownego przeczytania moich wypowiedzi.
czytałem, argumentów nie znalazłem, poza tymi, że kontrowersja. i co z tego, że kontrowersja? to nie jest cel reklamy. reklama może kontrowersji używać, jak kucharz soli. ważne by nie przesolić potrawy. odnoszę wrażenie, że bronisz mocno przesolonej wody. nie twierdzę, że Ci smakuje, ale twierdzę, że 10 łyżek soli plus szklanka wody to coś, co uznałeś za kulinarny przepis na potrawę, że użyję przenośni.
Joanna
N.
www.manufakturapalet
.com.pl
Dagmara D.:Tu bym się nie zgodziła. Rodzice daja pieniadze na ubrania-owszem. Ale raczej nie chodzą z 16-latkiem po sklepach...Zresztą, nie sądze aby akurat dorosli zapamiętali logo firmy i umieli w sklepie akurat odseparować tą konkretna markę.
To nie jest reklama społecznie nie etyczna. To reklama społecznie szkodliwa. A idąc dalej : jaki wizerunek buduje firma tworząc szkodliwą społecznie reklamę ? Skąd dzieciaki mają kasę na ciuchy ? Od państwa ? Od firmy ? Raczej od rodziców. A Ci nie jękną z zachwytu nad reklamą szkodliwą społecznie. I prędzej przepiją tę kasę niż pozwolą dziekcu kupić tam ciuchy.
Czy o taki efekt chodziło ? Wątpię.
NIe odcina się ręki dającej kasę na produkt.
Napisze to po raz kolejny : pora, żeby twórcy reklam przestali traktować ludzi jak tępego bydła, ktore wszystko kupi.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 28.02.10 o godzinie 01:26
konto usunięte
Joanna N.:
Np. taki że rozmawiamy o firmie o ktorej nikt z nas nie miałby pojęcia gdyby nie ta szajsowata reklama.
A młodziezy tego typu klimaty imponują, także spodziewałabym się raczej wiekszych obrotów..choć wolałabym nie;)
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Grzegorz Nowak:
Joanno, jakby doszła do nas informacja, że firma bmw wypuściła na rynek kilka tysięcy samochodów z wadliwym systemem hamulcowych to na pewno wywołało by to liczne dyskusję, pojawiły by się artykuły w gazetach i portalach internetowych, informację w telewizji itp.Wszak Toyota tłumaczyła się przed Kongresem US. Ciekawe po co - przecież reklama poprzez popsuty pedał jest genialna !!! Pól świata o niczym innym nie mówiło ..
I ciekawe co by było dalej ?
konto usunięte
Grzegorz Nowak:
Krzysztof Łabuszewski:
Grzegorz Nowak:
a w tym przypadku twórcy tej wysmakowanej reklamy nie przekroczyli bariery ?[edited]Grzegorz Nowak edytował(a) ten post dnia 28.02.10 o godzinie 01:08[/edited
o jaka bariere pytasz?
barierę dobrego smaku
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Joanna N.:Baaaaaaaaaaaaaaardzo się mylisz.
Dagmara D.:Tu bym się nie zgodziła. Rodzice daja pieniadze na ubrania-owszem. Ale raczej nie chodzą z 16-latkiem po sklepach...Zresztą, nie sądze aby akurat dorosli zapamiętali logo firmy i umieli w sklepie akurat odseparować tą konkretna markę.
To nie jest reklama społecznie nie etyczna. To reklama społecznie szkodliwa. A idąc dalej : jaki wizerunek buduje firma tworząc szkodliwą społecznie reklamę ? Skąd dzieciaki mają kasę na ciuchy ? Od państwa ? Od firmy ? Raczej od rodziców. A Ci nie jękną z zachwytu nad reklamą szkodliwą społecznie. I prędzej przepiją tę kasę niż pozwolą dziekcu kupić tam ciuchy.
Następna dyskusja: