Dominika Klaw

Dominika Klaw AGH, student

Temat: reklama kreator rzeczywistosci

witam, mam prosbe o pomoc w doborze odpowiedniej literatury- moim zadaniem jest napisanie rozdzialu na temat reklamy jako kreatora rzeczywistosci spolecznej, a w nim m.in o wzorach kulturowych w reklamie i o tym jak sie zmienialy itp. wiem ze jest dosyc duzo ksiazek pruszajacych te tematyke ale czy moze potraficie szczegolnie polecic jakies konkretne?
z gory dziekuje i pozdrawiam

konto usunięte

Temat: reklama kreator rzeczywistosci

Andrzej Pitrus "Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy".
Książka zajmuje się wprawdzie opisem teorii krytycznych, ale można w niej znaleźć wartościowe tropy historyczne.
Dominika Klaw

Dominika Klaw AGH, student

Temat: reklama kreator rzeczywistosci

dziękuje bardzo za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie i może tutaj również mógłby mi Pan pomoc- szukam materiałów dotyczących społecznych funkcji reklamy. Funkcja perswazyjna to jedno, reklama społeczna- ok, ale co jeszcze?Troszkę chciałabym tutaj odejść od marketingowego wymiaru na korzyść społecznego/socjologicznego- może to nieodpowiednia grupa na ten wątek ale spróbuje.

Dziękuje raz jeszcze i pozdrawiam

D.K
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: reklama kreator rzeczywistosci

Dominika Klaw:
dziękuje bardzo za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie i może tutaj również mógłby mi Pan pomoc- szukam materiałów dotyczących społecznych funkcji reklamy. Funkcja perswazyjna to jedno, reklama społeczna- ok, ale co jeszcze?Troszkę chciałabym tutaj odejść od marketingowego wymiaru na korzyść społecznego/socjologicznego- może to nieodpowiednia grupa na ten wątek ale spróbuje.

Dziękuje raz jeszcze i pozdrawiam

D.K

Może - ale nie dam sobie ręki obciąć bo nie przeczytałem tego - "No Logo" (Naomi Klein). CO prawda tam temat jest w dużo szerszym niż tylko reklama ujęciu ale może coś ciekawego znajedziesz

Następna dyskusja:

reklama - książka




Wyślij zaproszenie do