Temat: Reklama CCC
Dagmara D.:
Alicja B.:
Dagmara D.:
Również myślę, że coś się zmieni niebawem.
Tym bardziej, że na zdjęciach na ich stronie WWW są zdjęcia bardziej ubrań. Ale jeśli ubogaci się ich asortyment, to mnie to bardzo cieszy :)))
Na stronie pozycjonowanie jak w Kappahl - przynajmniwj w moim odbiorze, A to spory skok :)
mnie sie wydaje , ze to ejst kontynuacją działań abgrejdowych , któe zostały zapoczątkowane już z jakiś rok temu.
czyli fajna aspiracyjna prasa , która trochę nawet przypomminała starego bennettona, fokus na twarze i ciuchy, totalny olew jeśli chodzi o ukazanie produktu - czyli butów;)
ogólnie mówiąc - ładna dalsza część kampanii.
zastanawia mnie tylko czy konsumenci marki niebędą się czuli oszukani lekko. moim zdaniem ta kampania tworzy wizerunek marki bardzo over promised. czuję dość duże zderzenie ogladajac piękne orazki bennetton/reserved i oglądając barachło w sklepach - czyli marnej jakości produkty