Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Anna S.:
Bartosz Szczęśniak:
Agnieszka Wiacek:
marka marką.. ale colę z red bullem to ja wolę i od coli, i od red bulla..
na szczęście wódka z colą i wódka z red bullem nadal bezkonkurencyjne


podpisuje sie pod polową. RB z V to temat przewodni wielu imprez..:)

to połączenie jest jednak bardzo niezdrowe.. RB z C też nie lepsze, jednak chyba bezpieczniejsze dla serca :)
Tomasz Z.

Tomasz Z. Marketing Director |
branding, PR,
e-commerce, UX, UI,
st...

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Paweł Tkaczyk:
Czy to już marketing szeptany? ;)

:)

konto usunięte

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

RB z C nie smakował mi wogóle...

Jest to jakiś pomysł na zrobieniu zamieszania wokól marki jednak proszę o sprawdzenie terminu przydatności. Produkt nie sprzedawał się w innych krajach i trafił do Polski:)

Generalnie firma ma doś poważne problemy w Polsce, poszperajcie trochę na temat sytuacji tej firmy w naszym kraju, a dowiecie się dlaczego prokuratura pomaga w rozwiązaniu pewnych kwesti...
Tomasz K.

Tomasz K. Marketing Manager,
Heineken
International

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Mała polemika do najdłuższej wypowiedzi ;-)
Hej,

absolutnie się z tym zgadzam.

Marka Red Bull straciła skrzydła i podąża niestety na dno. A jak mówi stara prawda - tonący brzytwy się chwyta. To "chwytanie" to dziwna, kompletnie niezrozumiała dla mnie strategia wprowadzania kolejnych subbrandów typu RB Cola.

Jaki ma sens takie średnio logiczne rozciąganie marki?

Marki się rozciąga, żeby zarabiać więcej pieniędzy. Przykład pierwszy z brzegu - Dove 10 lat temu było tylko mydłem w kostce.
Czy jest tu logika? Energy drinki i napoje cola mają ze sobą sporo wspólnego. Oczywiście jak to zrobić, żeby nie popsuć, tylko wzmocnić markę to inna historia.
Jaka idea towarzyszy włodarzom marki, kiedy wprowadzają napój typu cola na istniejący i jakże silnie konkurencyjny rynek, gdzie Coca-Cola i Pepsi rządzą i rządzić będą?

Mam nieodparte wrażenie, że te działania wydają się tak maksymalnie nieprzemyślane, że aż wytwarza to u mnie poczucie, że komuś zależy na zatopieniu marki RB.

Dlaczego RB to robi? Proste: energy drinks są skazane na niszowość. Stworzyli silny brand i próbują skoczyć po znacznie większe pieniądze. Segment coli to jeden z najbardziej dochodowych w spożywce, bo wszyscy wszędzie to piją, a rządzą 2 marki i nikomu nie udało się jeszcze tego duopolu naruszyć. To tak jakbyś zarabiał 100 mln, a obok była pokusa sięgnięcia po 10 mld.

Na domiar złego trzeba niestety dodać fatalne, bo nie zmieniające się od lat i wciąż toczone na tę samą modłę, kampanie reklamowe.

Jest 100 przykładów niezmieniających się przez lata kampanii, które tworzą doskonałe marki i 100 przykładów równie świetnych, których kampanie się zmieniają. Zmienność/niezmienność kampanii to żadna reguła do sukcesu.
Na plus działań marketingowych RB zapisałbym jedynie całkiem udane akcje BTL-owe.

A przecież to RB stworzył kategorię napojów energetycznych i wprowadził tam swoją markę, absolutnie w tejże kategorii dominując.


Dziś w Polsce obrywa od Tigera i sądzę, że nic się tutaj nie zmieni, będzie raczej gorzej, aż dojdziemy do Red Bulla Shit, jak nieco złośliwie, wszak bardzo celnie zauważył Rafał.

Tak się zwykle dzieje. Marka tworzy kategorię zwykle jako premium. Jeśli rośnie, to przyciąga konkurentów, którzy najczęściej wchodzą z niższą ceną. Błąd RB, że sam we właściwym czasie nie wprowadził tańszej marki i akurat w Polsce dał się ograć Tigerowi.

Pozdrawiam,
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Agnieszka Wiacek:
Anna S.:
Bartosz Szczęśniak:
Agnieszka Wiacek:
marka marką.. ale colę z red bullem to ja wolę i od coli, i od red bulla..
na szczęście wódka z colą i wódka z red bullem nadal bezkonkurencyjne
podpisuje sie pod polową. RB z V to temat przewodni wielu imprez..:)

to połączenie jest jednak bardzo niezdrowe.. RB z C też nie lepsze, jednak chyba bezpieczniejsze dla serca :)
ja się po tym dobrze czuję :D
niezdrowe to jest mieszkanie w duzym miescie
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

A co do pozycji: zwróciliście, że w większości lokali gdzie jest CC i jej produkty nie ma RB, tylko landrynkowy NRUB? A kiedyś był. Kijki z CC odwaliły niezłą robotę... :)
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Tomasz K.:
Marki się rozciąga, żeby zarabiać więcej pieniędzy. Przykład pierwszy z brzegu - Dove 10 lat temu było tylko mydłem w kostce.
Czy jest tu logika? Energy drinki i napoje cola mają ze sobą sporo wspólnego. Oczywiście jak to zrobić, żeby nie popsuć, tylko wzmocnić markę to inna historia.

Tak. Tylko DOVE budował swoja pozycję w kosmetykach, gdzie subkategorii (zwał jak zwał) jest wiele: szampony, mydła, etc. A tu mamy jedno: energetyk. Albo go pijesz albo nie. I nadrzędny jest tu smak, którym można manipulować lub ewentualnie dawać więcej chemii. Uwalisz smak - adieu.
Dlaczego RB to robi? Proste: energy drinks są skazane na niszowość. Stworzyli silny brand i próbują skoczyć po znacznie większe pieniądze. Segment coli to jeden z najbardziej dochodowych w spożywce, bo wszyscy wszędzie to piją, a rządzą 2 marki i nikomu nie udało się jeszcze tego duopolu naruszyć. To tak jakbyś zarabiał 100 mln, a obok była pokusa sięgnięcia po 10 mld.

Tylko stara się zdobywać półkę nadal w kategorii energetyków - a ta jak wiadomo z gumy nie jest. I CA/DTS nie wie, czy wstawiać go w napoje niegazowane (CC, Sprite, etc) czy w obok Redbula. A to drugie zazwyczaj kanibalizuje markę RB A że merchandising RB naprawdę rozpracował dobrze - to sobie robi kuku.

A propos: NRUB tez wprowadził butle 0,5l. (vs. Porsche Tigera). Dla mnie takie ilości są niestrawne... :)

S.Seweryn J. edytował(a) ten post dnia 03.04.09 o godzinie 22:03

konto usunięte

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Agnieszka Wiacek:
Anna S.:
Bartosz Szczęśniak:
Agnieszka Wiacek:
marka marką.. ale colę z red bullem to ja wolę i od coli, i od red bulla..
na szczęście wódka z colą i wódka z red bullem nadal bezkonkurencyjne


podpisuje sie pod polową. RB z V to temat przewodni wielu imprez..:)

to połączenie jest jednak bardzo niezdrowe.. RB z C też nie lepsze, jednak chyba bezpieczniejsze dla serca :)
a tak trochę coś o szkodliwości:
Francja i Dania zabroniły jego rozprowadzania mowa o RB,ze względu na to, że jest to śmiertelna mieszanka, spowodowana mixem witamin mieszanym z glucuronolactonem, produktem chemicznym wysoko niebezpiecznym, który został stworzony przez Departament Obrony Stanów Zjednoczonych w latach sześćdziesiątych, by stymulować morale wojska w Wietnamie, który działał jako narkotyk halucynogenny, zwalczający stres wojenny.Jednak jego efekty w organizmie okazały się tak niszczycielskie, i został wycofany wobec wysokich wskaźników migreny, guzów mózgowych i chorób wątroby, które występowały u żołnierzy, którzy go spożywali....Pomimo tego na puszce RED BULLA można wyczytać wśród składników: GLUCURONOLACTONE, skatalogowany medycznie jako stymulant.
Regularne spożywanie Red Bulla wyzwala pojawianie się serii chorób nerwowych i neurotycznych, które są nieodwracalnymi chorobami.:)
Treść na podstawie raportu: PHD KHALET GEBARA MD in USA California
Osobiście wolę mieszankę Burna z vódką niż RB:)
Red Bull Cola nie odbierze w znaczący sposób klientów ani Coca-Coli ani Pepsi.ARTUR B. edytował(a) ten post dnia 03.04.09 o godzinie 22:07
Andrzej Banachowicz

Andrzej Banachowicz Earth without art is
just Eh

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

RB Cole upolowałem bodaj w listopadzie w Realu... kupiłem z ciekawości... po smaku - nie :) po prostu nie :) nie podchodzi mi.. ale w momencie kiedy pozostałe pół puszki przelałem do szklanki to stwierdziłem, że na pewno nie :) wygląda to to, jakbym napełnił szklankę wodą z kałuży.. kolor podobny.. też coś w tym pływało (jakieś przyprawy czy coś)..

Także kupiłem to po raz pierwszy i ostatni zarazem.
Tomasz K.

Tomasz K. Marketing Manager,
Heineken
International

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?


Tak. Tylko DOVE budował swoja pozycję w kosmetykach, gdzie subkategorii (zwał jak zwał) jest wiele: szampony, mydła, etc.

Kosmetyki
Napoje
;-)
A tu mamy jedno: energetyk. Albo go pijesz albo nie. I nadrzędny jest tu smak, którym można manipulować lub ewentualnie dawać więcej chemii. Uwalisz smak - adieu.

Sam smak niewiele znaczy. Większość osób nie potrafi odróżnić Coli od Papsi, Red Bulla od Tigera .... w teście ślepym
Anna S.

Anna S. Marketing &
Innovation
Professional

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

ARTUR B.:
Agnieszka Wiacek:
Anna S.:
Bartosz Szczęśniak:
Agnieszka Wiacek:
marka marką.. ale colę z red bullem to ja wolę i od coli, i od red bulla..
na szczęście wódka z colą i wódka z red bullem nadal bezkonkurencyjne


podpisuje sie pod polową. RB z V to temat przewodni wielu imprez..:)

to połączenie jest jednak bardzo niezdrowe.. RB z C też nie lepsze, jednak chyba bezpieczniejsze dla serca :)
a tak trochę coś o szkodliwości:
Francja i Dania zabroniły jego rozprowadzania mowa o RB,ze względu na to, że jest to śmiertelna mieszanka, spowodowana mixem witamin mieszanym z glucuronolactonem, produktem chemicznym wysoko niebezpiecznym, który został stworzony przez Departament Obrony Stanów Zjednoczonych w latach sześćdziesiątych, by stymulować morale wojska w Wietnamie, który działał jako narkotyk halucynogenny, zwalczający stres wojenny.Jednak jego efekty w organizmie okazały się tak niszczycielskie, i został wycofany wobec wysokich wskaźników migreny, guzów mózgowych i chorób wątroby, które występowały u żołnierzy, którzy go spożywali....Pomimo tego na puszce RED BULLA można wyczytać wśród składników: GLUCURONOLACTONE, skatalogowany medycznie jako stymulant.
Regularne spożywanie Red Bulla wyzwala pojawianie się serii chorób nerwowych i neurotycznych, które są nieodwracalnymi chorobami.:)
Treść na podstawie raportu: PHD KHALET GEBARA MD in USA California
Osobiście wolę mieszankę Burna z vódką niż RB:)
Red Bull Cola nie odbierze w znaczący sposób klientów ani Coca-Coli ani Pepsi.ARTUR B. edytował(a) ten post dnia 03.04.09 o godzinie 22:07


a czy Rb i Burn nie posiadaja podobnych wlasciwosci? Probowalam B i musze przyznac ze nie przetrawilam tego landrynkowego smaku z polską czystą.
Co do raportu.... RB ma ciekawe wlasciwosci ale do zwalczania stresu zwiazanego z wojna to chyba mieli lepszą chemię:)
Owszem, mixtura o ktorej wspominalismy zdrowa nie jest ale.... papierosy i dragi tez nie. RB to nie jest multiwitaminka.

konto usunięte

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Anna S.:
ARTUR B.:
Agnieszka Wiacek:
Anna S.:
Bartosz Szczęśniak:
Agnieszka Wiacek:
marka marką.. ale colę z red bullem to ja wolę i od coli, i od red bulla..
na szczęście wódka z colą i wódka z red bullem nadal bezkonkurencyjne


podpisuje sie pod polową. RB z V to temat przewodni wielu imprez..:)

to połączenie jest jednak bardzo niezdrowe.. RB z C też nie lepsze, jednak chyba bezpieczniejsze dla serca :)
a tak trochę coś o szkodliwości:
Francja i Dania zabroniły jego rozprowadzania mowa o RB,ze względu na to, że jest to śmiertelna mieszanka, spowodowana mixem witamin mieszanym z glucuronolactonem, produktem chemicznym wysoko niebezpiecznym, który został stworzony przez Departament Obrony Stanów Zjednoczonych w latach sześćdziesiątych, by stymulować morale wojska w Wietnamie, który działał jako narkotyk halucynogenny, zwalczający stres wojenny.Jednak jego efekty w organizmie okazały się tak niszczycielskie, i został wycofany wobec wysokich wskaźników migreny, guzów mózgowych i chorób wątroby, które występowały u żołnierzy, którzy go spożywali....Pomimo tego na puszce RED BULLA można wyczytać wśród składników: GLUCURONOLACTONE, skatalogowany medycznie jako stymulant.
Regularne spożywanie Red Bulla wyzwala pojawianie się serii chorób nerwowych i neurotycznych, które są nieodwracalnymi chorobami.:)
Treść na podstawie raportu: PHD KHALET GEBARA MD in USA California
Osobiście wolę mieszankę Burna z vódką niż RB:)
Red Bull Cola nie odbierze w znaczący sposób klientów ani Coca-Coli ani Pepsi.ARTUR B. edytował(a) ten post dnia 03.04.09 o godzinie 22:07


a czy Rb i Burn nie posiadaja podobnych wlasciwosci? Probowalam B i musze przyznac ze nie przetrawilam tego landrynkowego smaku z polską czystą.
Co do raportu.... RB ma ciekawe wlasciwosci ale do zwalczania stresu zwiazanego z wojna to chyba mieli lepszą chemię:)
Owszem, mixtura o ktorej wspominalismy zdrowa nie jest ale.... papierosy i dragi tez nie. RB to nie jest multiwitaminka.
raz na jakiś czas z pewnością nie zaszkodzi wypić podczas sobotniej nocy:).
Paweł S.

Paweł S. Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Tomasz K.:
Mała polemika do najdłuższej wypowiedzi ;-)
Hej,

absolutnie się z tym zgadzam.

Marka Red Bull straciła skrzydła i podąża niestety na dno. A jak mówi stara prawda - tonący brzytwy się chwyta. To "chwytanie" to dziwna, kompletnie niezrozumiała dla mnie strategia wprowadzania kolejnych subbrandów typu RB Cola.

Jaki ma sens takie średnio logiczne rozciąganie marki?

Marki się rozciąga, żeby zarabiać więcej pieniędzy. Przykład pierwszy z brzegu - Dove 10 lat temu było tylko mydłem w kostce.
Czy jest tu logika? Energy drinki i napoje cola mają ze sobą sporo wspólnego. Oczywiście jak to zrobić, żeby nie popsuć, tylko wzmocnić markę to inna historia.
Jaka idea towarzyszy włodarzom marki, kiedy wprowadzają napój typu cola na istniejący i jakże silnie konkurencyjny rynek, gdzie Coca-Cola i Pepsi rządzą i rządzić będą?

Mam nieodparte wrażenie, że te działania wydają się tak maksymalnie nieprzemyślane, że aż wytwarza to u mnie poczucie, że komuś zależy na zatopieniu marki RB.

Dlaczego RB to robi? Proste: energy drinks są skazane na niszowość. Stworzyli silny brand i próbują skoczyć po znacznie większe pieniądze. Segment coli to jeden z najbardziej dochodowych w spożywce, bo wszyscy wszędzie to piją, a rządzą 2 marki i nikomu nie udało się jeszcze tego duopolu


Tomku pozwol na maly wyjatek potwierdzajacy regule;)
Z tego co wiem ze zrodla to w Czechach na 2 miejscu za Cola jest rodzima Kofola a dopiero potem Pepsi;) ktorej podobno dluuuuuuugo tam nie bylo i weszla mocna spozniona;)
Ale tak jak wspomnialem wyjatek potwierdzajacy regule.

Na domiar złego trzeba niestety dodać fatalne, bo nie zmieniające się od lat i wciąż toczone na tę samą modłę, kampanie reklamowe.

Jest 100 przykładów niezmieniających się przez lata kampanii, które tworzą doskonałe marki i 100 przykładów równie świetnych, których kampanie się zmieniają. Zmienność/niezmienność kampanii to żadna reguła do sukcesu.
Na plus działań marketingowych RB zapisałbym jedynie całkiem udane akcje BTL-owe.

A przecież to RB stworzył kategorię napojów energetycznych i wprowadził tam swoją markę, absolutnie w tejże kategorii dominując.


Dziś w Polsce obrywa od Tigera i sądzę, że nic się tutaj nie zmieni, będzie raczej gorzej, aż dojdziemy do Red Bulla Shit, jak nieco złośliwie, wszak bardzo celnie zauważył Rafał.

Tak się zwykle dzieje. Marka tworzy kategorię zwykle jako premium. Jeśli rośnie, to przyciąga konkurentów, którzy najczęściej wchodzą z niższą ceną. Błąd RB, że sam we właściwym czasie nie wprowadził tańszej marki i akurat w Polsce dał się ograć Tigerowi.

Pozdrawiam,Pawel Sloma edytował(a) ten post dnia 03.04.09 o godzinie 23:04

konto usunięte

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

RB Cola to strzał w kolano i więcej zaszkodzi niż zarobi. RB stał się swojego rodzaju ikoną, w pewnym okresie - synonimem energy drinka. Wystawienie tego paskudztwa w chwili zmasowanego ataku Tigera to wtopa, i to duża. Porsche design robi swoje, tzn. wrażenie na przeciętnym klubowym troglodycie.

Ja jestem wierny czystemu RB i żadne Tigery czy prześliczne Burny nie robią na mnie wrażenia. Żadne reklamy mnie nie ruszają, RB rządzi i koniec. Z wódą lub bez. Ale przypuszczam, że jestem w mniejszości.

A propos wrażeń. Może to trochę szalone, ale pograłbym wysoką ceną RB. Jeśli za coś płacisz kupę szmalu to z automatu szufladkujesz markę jako elitarną. Wizja przeceny RB jest dla mnie czymś równie obrzydliwym jak przecena rolexów. Łapiecie kierunek?
Tomasz K.

Tomasz K. Marketing Manager,
Heineken
International

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Paweł!!! Wszelki duch ;-)))
Kłaniam się nisko
Tomku pozwol na maly wyjatek potwierdzajacy regule;)
Z tego co wiem ze zrodla to w Czechach na 2 miejscu za Cola jest rodzima Kofola a dopiero potem Pepsi;) ktorej podobno dluuuuuuugo tam nie bylo i weszla mocna spozniona;)
Ale tak jak wspomnialem wyjatek potwierdzajacy regule.
>
Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Radek N.:
A propos wrażeń. Może to trochę szalone, ale pograłbym wysoką ceną RB. Jeśli za coś płacisz kupę szmalu to z automatu szufladkujesz markę jako elitarną. Wizja przeceny RB jest dla mnie czymś równie obrzydliwym jak przecena rolexów. Łapiecie kierunek?

Produkt Premium - ale jednak rynek sie zmienia.
ale Rolex nie ma jednego rodzaju zegarka na stanie :) chyba ?:P
i operuje na bazie mocno ugruntowanej marki, która cechuje sie niezawodnością i niepowtarzalnością swoich wyrobów - nie da sie go podrobić - red bulla dało :).

Tiger obecnie jest po 3,40 Red Bull po 5,40 przekracza psychologiczna barierę 5 zł - poza tym jest wiele tańszych down marekt produktów.
Jak walczyć o konsumentów z taką ceną ? Kiedy nia ma mu sie nic do zaoferowania poza puszką ?
Tiger zmienia swój wizerunek trochę nieudolnie ( ta butelka to dramat jakiś projektowali je chyba graficy łady ;) ale zmienia,
za kilka lat podział mocy w udziale wartościowym może się mocno róznić od stanu dzisiejszego

Red Bull już nie jest czymś elitarnym jak w 94' - skład każdy napój ma taki sam - to nie jest produkt wielorazowego użytku. Konsumenci dorastają a portfele szczególnie w obecnej sytuacji nie staja się grubsze.

Co do RB cola - śmieszne jest tym bardziej to że obecnie rynek napojów coca coli przechodzi bardzo mocny kryzys.

konto usunięte

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Kamil Obrok:
Radek N.:
A propos wrażeń. Może to trochę szalone, ale pograłbym wysoką ceną RB. Jeśli za coś płacisz kupę szmalu to z automatu szufladkujesz markę jako elitarną. Wizja przeceny RB jest dla mnie czymś równie obrzydliwym jak przecena rolexów. Łapiecie kierunek?

Produkt Premium - ale jednak rynek sie zmienia.
ale Rolex nie ma jednego rodzaju zegarka na stanie :) chyba ?:P
i operuje na bazie mocno ugruntowanej marki, która cechuje sie niezawodnością i niepowtarzalnością swoich wyrobów - nie da sie go podrobić - red bulla dało :).

No właśnie próbowałbym przekonać klientów, że nie da się :D
Tiger obecnie jest po 3,40 Red Bull po 5,40 przekracza psychologiczna barierę 5 zł - poza tym jest wiele tańszych down marekt produktów.
Jak walczyć o konsumentów z taką ceną ? Kiedy nia ma mu sie nic do zaoferowania poza puszką ?

Wygenerować jakąś bzdurę. Poczucie przynależności do elity.
Tiger zmienia swój wizerunek trochę nieudolnie ( ta butelka to dramat jakiś projektowali je chyba graficy łady ;) ale zmienia,
za kilka lat podział mocy w udziale wartościowym może się mocno róznić od stanu dzisiejszego

Red Bull już nie jest czymś elitarnym jak w 94' - skład każdy napój ma taki sam - to nie jest produkt wielorazowego użytku. Konsumenci dorastają a portfele szczególnie w obecnej sytuacji nie staja się grubsze.

Co do RB cola - śmieszne jest tym bardziej to że obecnie rynek napojów coca coli przechodzi bardzo mocny kryzys.

A poza tym, mam dość tych kreskówek. Coraz słabszych.Radek N. edytował(a) ten post dnia 03.04.09 o godzinie 23:51
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Anna S.:
Bartosz Szczęśniak:
Agnieszka Wiacek:
marka marką.. ale colę z red bullem to ja wolę i od coli, i od red bulla..
na szczęście wódka z colą i wódka z red bullem nadal bezkonkurencyjne


podpisuje sie pod polową. RB z V to temat przewodni wielu imprez..:)

Nie będzie Ci tak do śmiechu, jak lekarz po obejrzeniu za 15 lat Twojego EKG zapyta, ile kawy/RB Pani w życiu wypiła? W wielu krajach ograniczają sprzedaż takich napojów, wprowadzają dodatkowe ostrzeżenia, bo to jest specyfik zwyczajnie niebezpieczny dla zdrowia.
Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Radek N.:
Wygenerować jakąś bzdurę. Poczucie przynależności do elity.

tak było na początku , brak konkretnej reklamy ATL poza spotami, eventy sportowe tylko pod swoim szyldem, niezły product placment,
promocja na domówkach przez student marketerów. I generalnie nic nowego.
Red bull taką politykę stosuje na całym świecie nie zamieniając nic od lat - próbując wykreować przynależność do "elit" - popadając przy tym w samo zachwyt - nie monitorując zmieniających się trendów w branży napojów energetycznych.

Ale fakt zgadzam sie z tobą Redek jest to klaska sama w sobie. Szczerze - trzymanie puchy z bykami fajniej wygląda ;). I nadal sprawia wrażenie że jest sie cool - i też go osobiście preferuje :P.

konto usunięte

Temat: Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi?

Kamil Obrok:
Radek N.:
Wygenerować jakąś bzdurę. Poczucie przynależności do elity.

tak było na początku , brak konkretnej reklamy ATL poza spotami, eventy sportowe tylko pod swoim szyldem, niezły product placment,
promocja na domówkach przez student marketerów. I generalnie nic nowego.
Red bull taką politykę stosuje na całym świecie nie zamieniając nic od lat - próbując wykreować przynależność do "elit" - popadając przy tym w samo zachwyt - nie monitorując zmieniających się trendów w branży napojów energetycznych.

Ale fakt zgadzam sie z tobą Redek jest to klaska sama w sobie. Szczerze - trzymanie puchy z bykami fajniej wygląda ;). I nadal sprawia wrażenie że jest sie cool - i też go osobiście preferuje :P.
I chyba o to chodzi. Może konsekwencja im lepiej się opłaci?



Wyślij zaproszenie do