konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Michał Pijet:
Osobiście jestem zdania, że energetyki to głupota, nie dość, że nie potrzebne, to cholernie szkodliwe. Chciałbym wiedzieć ile z tego nowotworów, chorób autoimmunologicznych, już o wrzodach żołądka nie wspominając.

A masz jakieś badania, że głosisz takie "nowiny"?

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Tomasz Jarzębiński:
Michał Pijet:
Osobiście jestem zdania, że energetyki to głupota, nie dość, że nie potrzebne, to cholernie szkodliwe. Chciałbym wiedzieć ile z tego nowotworów, chorób autoimmunologicznych, już o wrzodach żołądka nie wspominając.

A masz jakieś badania, że głosisz takie "nowiny"?

To nie są żadne specjalne nowiny. Energetyki zwiększają lepkość krwi, i zmniejszają krzepliwość. Ich częste spożywanie może powodować arytmię, ze względu na stymulujące działanie serca i układu autonomicznego. Energetyki zawierają aspartam, którego należy unikać- zasadniczo suplementy cukru są dla diabetyków, którzy nie mają innego wyjścia. Poza tym aspartam, którego szkodliwość ciągle jest uważany za potencjalnie kancerogenny jest powszechny, a na przykład sacharyna została w Europie zabroniona, choć jest bardziej przebadana i jedyne, komu zaszkodziła, to szczury i w dodatku w niejasnych okolicznościach tego eksperymentu. Drinki energetyzujące niszczą śluzówkę żołądka, która pełni ogromną rolę w systemie odpornościowym.

Już rok temu w USA - nie pamiętam, czy to projekt czy ustawa - postanowiono ostrzegać na energetykach, że mogą sprzyjać rozwojowi nowotworów i chorób serca.

Poczytaj sobie, pogugluj.

Im dalej od porządnej fabryki, tym gorzej. Napoje energetyzujące to całkiem niezły biznes. Sam robiłem swego czasu POS dla kolesia, byłego dyrektora szkoły, który w ten sposób postanowił stać się bogaty. Nie tykaliśmy tego shitu, także dlatego, że znaliśmy gościa :)

A jeszcze gorsze są energetyki w pastylkach. Ale oczywiście możesz uznać, że chemia rozpuszczona w wodzie Ci nie szkodzi. Tylko czy to ma sens? Może Ci nie zaszkodzić, ale do zdrowej żywności temu daleko.

Przy okazji przypomnę, że wiele osób uważa, że papierosy nie szkodzą.
Dariusz M.

Dariusz M. Poszukuje
skutecznych
handlowców do
sprzedaży usług
telek...

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Red Bull to jeszcze nic, wiecie kto będzie reklamował Play ? : )

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Dariusz M.:
Red Bull to jeszcze nic, wiecie kto będzie reklamował Play ? : )

wiemy, choćby z wątku obok na tym forum.:P
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Krzysztof S.:
Dominik Szewior:
Microsoft condoms.

Microsoft condoms. Boot device!

;-)
Tobiasz J.

Tobiasz J. Specjalista ds.
Komunikacji
Marketingowej,
Browar Namysłó...

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Malina Wąsowska:
oświećcie mnie
ja tego nie kumam

A jaki jest sens tworzenia gazety Red Bulletin? Albo telewizji Red Bull TV? To są media, które w 90% wspierają markę i jej świat (sporty ekstremalne, F1, muzyka, kino itp.).

A telefon to z jednej strony medium, bo przecież można żądać odsłuchania reklam za niewielkie doładowanie - tak robił36i6. A z drugiej strony urządzenie, z którym człowiek czuje się coraz bardziej związany.

Ergo, co nie zabije RedBull to go wzmocni. A to z pewnością nie zabije.

TJ

konto usunięte

Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

zanim ocenimy trafność ich biznesplany poczekajmy na oferte i pakiety jakimi nas uraczą

mimo wszystkich podanych bardzo logicznych za i przeciw szczególnie Macieja,
jeśli RBmobile wyskoczy z taryfami rzędu 0,8 gr z minute do wszystkich i 0,2 gr z sms i mms to nie ma zmiłuj obok Bransona będzie Play i redbull ;)

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Kamil Obrok:
jeśli RBmobile wyskoczy z taryfami rzędu 0,8 gr z minute do wszystkich i 0,2 gr z sms

osiem dziesiątych grosza za minutę do wszystkich?? ;p

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Ten rynek jest tak skonfigurowany, że nie da się długo być najtańszym.
Poza tym, że RB jest jednym z droższych energetyków więc RBM powinien też utrzymać to pozycjonowanie cenowe.
Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Maciej Tesławski:
Poza tym, że RB jest jednym z droższych energetyków więc RBM powinien też utrzymać to pozycjonowanie cenowe.

no właśnie to ciekawe spostrzeżenie rb jest napojem premium i płaci się za możliwość picia ze szpanerskiej puszki co jednoznacznie odróżnia cie od reszty
co jednak będzie logicznym uzasadnieniem wyższych stawek w rbmobile ?

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Kamil Obrok:
Maciej Tesławski:
Poza tym, że RB jest jednym z droższych energetyków więc RBM powinien też utrzymać to pozycjonowanie cenowe.

no właśnie to ciekawe spostrzeżenie rb jest napojem premium i płaci się za możliwość picia ze szpanerskiej puszki co jednoznacznie odróżnia cie od reszty
co jednak będzie logicznym uzasadnieniem wyższych stawek w rbmobile ?
Nie mogą pozwolić sobie na inne stawki, bo ich konkurencja zje. Nie mogą mieć wyłączności na modele telefonów (w kształcie puszki RB ;))
Wniosek: nie mają wyróżnika.
Wniosek: zjazd z rynku
Konsekwencja: spadek pozycjonowania samego RB

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Osobiście nie wierzę za bardzo w firmę, która ma wyższe stawki w telefonii. Może na świecie to możliwe, nie wiem, nie znam się. Ale w Polsce?

Jaki biznesmen zabuli za połączenia więcej, żeby pochwalić się logo. To lepiej sobie garnitur u Armaniego kupić na raty.

Myślę, że jeśli RB wejdzie z dużymi stawkami to dlatego, że korzysta z łącz operatorskich, za które trzeba płacić oraz ma ciężką przeprawę na rynku koncesyjnym, jednym słowem wysokie koszty początkowe. Tak jak Wielka Trójka próbowała uwalić Playa, tak Wielka Czwórka, będzie próbować uwalić RB. A w oligopolach jest sporo narzędzi, aby walczyć na granicy uczciwości.

I pytanie pomocnicze - czy wejście RB nie jest przypadkiem związane z przejęciem łącz Polkomtela przez Solorza? Może będziemy mieć na rynku trzy firmy - RedBull, Polsat i Play :)

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

RB idzie na większą łatwiznę, wchodzi z Playem. Daje tylko markę napoju. To nie 4 operator.
To czyściutkie rozszerzanie marki.
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Maciej Tesławski:
RB idzie na większą łatwiznę, wchodzi z Playem. Daje tylko markę napoju. To nie 4 operator.
To czyściutkie rozszerzanie marki.

No sure.

Być możę RB traktuje wejście w ten biznes na zasadzie (i już widzę sypiące się na mnie gromy od Pana Macieja ;) ) programu lojalnościowego.

Nie jest wielką tajemnicą, że na tej zasadzie działa np Carrefour Mova.
De facto nie chodzi im o osiągnięcie jakiejkolwiek liczącej się pozycji na rynku, ani nawet o zarabianie jakiś pieniędzy na TYM biznesie.
Jest to raczej sposób przywiązywania Klientów, bo jeśli dostaną doładowanie za zakupy - pewnie to wykorzystają. A skoro wykorzystają - jest szansa że zostaną i będą kupowac w carrefourze, żeby dalej mieć doładowania...

Być może taki pomysł ma właśnie RedBull. utrzymanie lojalności dzieki dodatkowej usłudze premiującej lojalnych Klientów.

Hmm?

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Stanisław Grabowski:


doładowania od Carrefoura za codziennie zakupy - łykam to.
w markecie wydajemy kilkaset złotych miesięcznie i jak dla mnie ma to sens
ale osobna karta SIM od energetyka?

hmm?

:)

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Stanisław Grabowski:
Maciej Tesławski:
RB idzie na większą łatwiznę, wchodzi z Playem. Daje tylko markę napoju. To nie 4 operator.
To czyściutkie rozszerzanie marki.

No sure.

Być możę RB traktuje wejście w ten biznes na zasadzie (i już widzę sypiące się na mnie gromy od Pana Macieja ;) ) programu lojalnościowego.

Nie jest wielką tajemnicą, że na tej zasadzie działa np Carrefour Mova.
De facto nie chodzi im o osiągnięcie jakiejkolwiek liczącej się pozycji na rynku, ani nawet o zarabianie jakiś pieniędzy na TYM biznesie.
Jest to raczej sposób przywiązywania Klientów, bo jeśli dostaną doładowanie za zakupy - pewnie to wykorzystają. A skoro wykorzystają - jest szansa że zostaną i będą kupowac w carrefourze, żeby dalej mieć doładowania...

Być może taki pomysł ma właśnie RedBull. utrzymanie lojalności dzieki dodatkowej usłudze premiującej lojalnych Klientów.

Hmm?
Ojtam, ojtam, zaraz gromy ;)
Ale wq... mnie to i tak ;)
Carefour przynajmniej tego nie nazywa lojalnością i to lubię.
Poza tym, jak pisze Malina, ile mam kupić tego aby jeszcze móc rozmawiać przez telefon?
I kto następny? Żołądkowa gorzka? ;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

a może Always ? a może WC Picker :):):) Why not ?

konto usunięte

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Maciej Tesławski:

Poza tym, jak pisze Malina, ile mam kupić tego aby jeszcze móc rozmawiać przez telefon?
I kto następny? Żołądkowa gorzka? ;)

no właśnie o tym mówię!!!!
idealnie to Maćku uzasadniłeś;-))

market to zupełnie inna para kaloszy, podobnie jak stacja benzynowa
tutaj zostawiamy masę szmalu i tutaj lojalnościówki czy inne startery mają sens

ale eneretyk? heloł??

niech red bul dalej robi swoje pokazy, eksfajtery itd - to baaaardzo wiarygodny i klejący się komunikat, przekonuje mnie to bardziej niż latające aniołki
fajny klip był u Bartka z Adweb na blipie, zaraz wyszperam i wam wkleję

edith:
wyszperałam:
http://www.youtube.com/watch?v=qqhlfz9GQPE&feature=pla...

dzięki Bart za ten link!!!!

TO się klei!
TO ma sens
mistrzostwo świata
arcydzieło
ten klip wykonał geniusz marketingowyMalina Wąsowska edytował(a) ten post dnia 11.08.11 o godzinie 09:41
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Red Bull Mobile - po co to komu?

Maciej Tesławski:

(...)
Poza tym, jak pisze Malina, ile mam kupić tego aby jeszcze móc rozmawiać przez telefon?

Może wcale nie tak dużo...
Tu nie wysokość rachunku się liczy a marża.

Carrefour na 100-złotowym koszyku zarabia pewnie mniej niż RedBull na jednej dużej puszce... Oczywiście nie znam dokładnie tych liczb, ale fakt że handel = niska marża a energetyki = wysoka pozostaje prawdziwy.

Być może zatem akurat ten argument nie jest wcale znaczącą barierą.



Wyślij zaproszenie do