Wiktor Brzozowski ESKA, SMS
- 1
- 2
konto usunięte
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
wstrząsające. o boże jakie to wstrząsająceconstantiner
Łukasz
K.
Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Coraz częstsza taktyka dużych firm - zwrócenie się w stronę konsumenta, zaangażowanie go w współtworzenie produktu. Nadeszła era prosumenta i niewiarygodnego przywiązania do marki :-)konto usunięte
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
schemat konkursu zawsze chwytliwy i przerzucajacy kreatywnosc z pracownikow firmy/agencji na konsumentow ;)
Łukasz
K.
Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Anna P.:
schemat konkursu zawsze chwytliwy i przerzucajacy kreatywnosc z pracownikow firmy/agencji na konsumentow ;)
Pracownicy będą pewnie swoją kreatywność dodawać w ostatecznej formie kreacji. Myślę, że mniej tutaj chodzi o "przerzucanie", a bardziej o angażowanie konsumentów / prosumentów.
Witold S. Solidny człowiek
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Anna P.:
schemat (...) przerzucajacy kreatywnosc z pracownikow firmy/agencji na konsumentow ;)
Lepsze to niż własnoręczne skręcanie mebli z Ikea, i ten kit, że "mam możliwość... a dzięki temu...". Sranie w banie.
Choć już pewne przejawy prosumpcji jak na przykład "własnoręczne" tankowanie benzyny na stacji paliw, czy otwieranie drzwi w taksówce (a nawet ładowanie bagażu) spowszedniały. I to tak, że dziwi to, że nazywam to prosumpcją. Po prostu coś zostało przerzucone na kupującego. Choć jeszcze całkiem niedawno było inaczej.
Michał Filip Sobański boer en sy roer
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
dostana za darmo mnóstwo pomysłów, które być może obrobią i wykorzystają później. za scenariusze trzeba płacić i to sporo, a tak darmocha.A nagroda jest:
"Główną nagrodą w Konkursiej jest pokaz kinowy, podczas którego zostanie zaprezentowany zwycięski spot wraz z wybranym repertuarem filmowym - wyłącznie dla Autora i zaproszonych przez niego przyjaciół . Oczywiście później film lub spot radiowy będzie emitowany na antenie telewizyjnej lub radiowej w Polsce, a jeśli Jury uzna go za genialny – zobaczy lub usłyszy go cały świat. Premiera przewidziana jest na rok 2010."
czyli żadne gaże nie są przeiwdziane i to jest właśnie świństwo
pozdr. mfs
Bartosz
Bukowski
creative /
copywriter
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Jakbyś doczytał uważnie wiedziałbyś, że pokaz można wymienić na nagrodę pieniężną. Skromną, bo skromną - jak na skalę przedsięwzięcia, ale zawsze. Ja tam biorę udział, chociaż jestem juz "na zawodowstwie" - a co mi tam, fajna szarada. A potem i tak dołączę ten pomysł/storyline/storyboard do portfolio ;) Niezależnie od wyniku w konkursie - i tak wiem, że będzie cholernie dobry :PAndrzej Kidaj www.ad3.eu
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Możesz też zrobić to TYLKO do portfolio. Masz pewność, że nikt Ci tego pomysłu nie ukradnie. A kto wie, czy Ci się to nie przyda do innego zlecenia (np. jak wprowadzisz na rynek konkurencyjny napojek, hehe).konto usunięte
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
też wysłałem... ale raczej, żeby wziąć udział w zabawie :)Przyszedł pomysł od razu po przeczytaniu regulaminu, w pół godziny go spisałem i obrobiłem, jeszcze pochwaliłem się znajomym i wysłałem. Mail nic nie kosztuje, a może okaże się, że będzie coś mądrego do wpisania do CV :)
Michał Filip Sobański boer en sy roer
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Bartosz Bukowski:sorry, nie zauważyłem, jest 5000pln - podatek :))).
Jakbyś doczytał uważnie wiedziałbyś, że pokaz można wymienić na nagrodę pieniężną. Skromną, bo skromną - jak na skalę przedsięwzięcia, ale zawsze.
----------
Zaciekawiła mnie 1 rzecz z regulaminu:
"Zanim wyślesz zgłoszenie, koniecznie zapoznaj się z regulaminem Konkursu na Reklamę Red Bull. Możesz pobrać go z naszej strony. A oto jego najważniejsze punkty."
właśnie czytam całość:))))))))))))))
----------------------
Po prostu nie jestem pewny, czy wysyłając cokolwiek do nich nie przekazuje się copyrights.
Dla redbulla to kopalnia pomysłów moim zdaniem i na pewno wiele zmodyfikowanych pomysłów zrealizuja później.
---------------------------
Czy autor pomyslu dostanie tantiemy od pokazu w TV???
pozdr. mfsMichał Filip Sobański edytował(a) ten post dnia 04.03.09 o godzinie 14:16
Michał Filip Sobański boer en sy roer
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
ps. edytowanefragmenty regulaminu:
Organizator zastrzega sobie prawo nieodpùatnego wykorzystywania nadesùanych prac lub ich
wizerunków w kampaniach reklamowych Konkursu tak¿e przed zakoñczeniem terminu ich
nadsyùania.
------------------
VII. Prawa autorskie
1. Nadesùanie zgùoszenia zawieraj1cego formularz i Pracê Konkursow1 jest równoznaczne z
udzieleniem Organizatorowi na czas nieokreœlony bezpùatnego prawa do wykorzystania tych
utworów w celu promocji Konkursu, produktów oraz marki Red Bull w Polsce oraz za granic1 na
nastêpuj1cych polach eksploatacji:
a) w zakresie utrwalania i zwielokratniania utworów – wytwarzania okreœlon1 technik1
egzemplarzy utworu, w tym technik1 drukarsk1, reprograficzn1, zapisu magnetycznego
oraz technik1 cyfrow1;
b) w zakresie obrotu oryginaùem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono –
wprowadzenie do obrotu, u¿yczenie lub najem oryginaùu albo egzemplarzy;
c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny ni¿ okreœlony w pkt. b powy¿ej –
publiczne wykonanie, wystawienie, wyœwietlenie, odtworzenie oraz nadawanie i
reemitowanie, a tak¿e publiczne udostêpnienie utworu w taki sposób, aby ka¿dy mógù
mieã do niego dostêp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym w szczególnoœci
publiczne prezentowanie utworów.
2. Nadesùanie Pracy Konkursowej jest równoznaczne z zapewnieniem Organizatora o tym, i¿ utwór
nie narusza praw osób trzecich.
------------------------------
i na koniec super kwiatek:
"4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu bêdzie obowi1zywaã
od chwili opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie http://redbull.pl/konkursnareklame
"
to jest farsa, a nie konkurs, wg tego regulaminu wezmą pomysł i go zrealizują, a zainteresowana osoba nic nie dostanie. pozdr. mfsMichał Filip Sobański edytował(a) ten post dnia 04.03.09 o godzinie 14:23
konto usunięte
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
hmmmm... wizerunkowo by wiele ryzykowali, gdyby nadużyli tak zaufania pomysłodawców, a 5000 złotych to nie fortuna... wielokrotnie wiele więcej wydali na samo rozpropagowanie konkursu w sieci i prasie, (a naprawdę, reklamy tego konkursu są wszędzie). Ten pokaz, lub jego równowartość, to pikuś przy budżecie całego projektu.Więc - duże korzyści z gry fair, duże ryzyko z gry nie fair. W moim rachunku żadna farsa, po prostu konkurs.
Michał Filip Sobański boer en sy roer
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Rafał Cywicki:mojego juz nadużyli, produkując taki regulamin.
hmmmm... wizerunkowo by wiele ryzykowali, gdyby nadużyli tak zaufania pomysłodawców,
pozdr. mfs
Dominik
Myślak
Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
michale zawsze tak jest.... każdy to wie, że chca zaoszczedzic na kasie i wykorzystac mnostwo pomyslow,....sam to wiem, ale chce wyslac do nich projekt bo moze sie oplacic chociazby dodajac do portfolio... niestety takie czasy
konto usunięte
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
dokladnie to standard w regulaminach przy tego typu konkursach.edit:
byla juz tu kiedys bardzo burzliwa dyskusja o konkursie na reklame, wtedy wypowiadal sie przedstawiciel organizatora:
http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka...Anna P. edytował(a) ten post dnia 05.03.09 o godzinie 11:23
konto usunięte
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Moim zdaniem regulamin rzeczywiście jest kontrowersyjny. Nie sądzę jednak aby był pisany przez Zgromadzenie Mędrców Syjonu mające na celu zrabowanie wszelkiej własności intelektualnej świata- raczej po prostu robiąc taką masówkę, organizator woli się zabezpieczyć na wszelki wypadek, żeby potem się nie okazało, że ktoś kto wysłał beznadziejny pomysł po terminie sądzi się z nimi latami o to, że kolejne reklamy bazują na jego pomyśle...Sam wysłałem im pomysły, jednak w txt, i ze świadomością, że jest to absolutna loteria, więc szkoda się męczyć na niewiedzieć co. Just for fun.
Co do wykorzystywania tych pomysłów to mam wątpliwości- gdybym pracował a agencji obsługującej redbulla, raczej wolałbym sam wymyślać opcje, niż zżynać od jakiś amatorów z konkursu dla frajerów ; )
Michał Filip Sobański boer en sy roer
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Red Bull potrzebuje nowych filmików. Bo pomysły już się im skonczyły, stąd ten konkurs, muszą te pomysły skądś wziąć.Wiadomo, że pomysl nie wystarczy, to musi zostać obrobione profesjonalnie. Ale nie wierzę w ich szczere intencje.
pozdr. mfs
konto usunięte
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Michał Filip Sobański:
Red Bull potrzebuje nowych filmików. Bo pomysły już się im skonczyły, stąd ten konkurs, muszą te pomysły skądś wziąć.
Wiadomo, że pomysl nie wystarczy, to musi zostać obrobione profesjonalnie. Ale nie wierzę w ich szczere intencje.
pozdr. mfs
to sie nazywa gruba przesada. Red Bull to nie firma pana Janka co zatrudnia pania Zosie od wszystkiego i pani Zosi brakuje weny.
Co by nie mowic o kwestii praw autorskich, wynagrodzenia itp., konkurs jest przede wszystkim aktywizacja konsumentow i skupieniem ich uwagi i kreatywnosci wokol marki.
Michał Filip Sobański boer en sy roer
Temat: Red Bull - konkurs na reklamę
Anna P.:
to sie nazywa gruba przesada. Red Bull to nie firma pana Janka co zatrudnia pania Zosie od wszystkiego i pani Zosi brakuje weny.nawet hollywoodzkie wytwórnie 'polują na pomysły', węc nie mów, że redbull ich nie potrzebuje.
Co by nie mowic o kwestii praw autorskich, wynagrodzenia itp., konkurs jest przede wszystkim aktywizacja konsumentow i skupieniem ich uwagi i kreatywnosci wokol marki.to też, ale byłoby uczciwiej, aby wykorzystane później pomysły były opłacone uczciwie. A tak właśnie jakiś Pan Janek nie ma szans z dużą korporacją. Pomysl jest cenny, ale bardzo trudny do udowodnienia.
pozdr. mfs
- 1
- 2
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Red Bull Mobile - po co to komu? -
-
Reklama, marketing, marka » Red Bull -
-
Reklama, marketing, marka » Red Bull już nie dodaje skrzydeł -
-
Reklama, marketing, marka » Red Bull odbierze klientów Coca-Coli i Pepsi? -
-
Reklama, marketing, marka » Red Bull, Wedel i Amica zwycięzcami. Wyniki POPAI Poland... -
-
Reklama, marketing, marka » KONKURS - Wygraj program szkoleniowy o wartości 9 950 zł -
-
Reklama, marketing, marka » Sposób na reklamę małego hotelu -
-
Reklama, marketing, marka » Własny pomysł na reklamę dla branży IT "Tylko my... -
-
Reklama, marketing, marka » The Best Annual Report 2010 - Konkurs -
-
Reklama, marketing, marka » Konkurs, a loteria - jak skutecznie odróżnić? -
Następna dyskusja: