Mariusz
Czajkowski
Digital marketing |
strategia
Temat: Rebranding Pekao SA: korporacyjna konieczność, czy...
Witam,Jadąc pociągiem przeczytałem jakiś czas temu na stronach gospodarczych "Dziennika", że zarząd banku Pekao SA ogłosił strategię na najbliższe lata...
I wśród celów jest między innymi rebranding z Pekao SA na UniCredit. Ciekawe, czy silna i rozpoznawalna marka musi "wejść" w globalny uniform "UniCredit"? Zastanawiam się, czy te działania dla Pekao SA są rzeczywiście marketingowo uzasadnione i czy stylizowanego żubra musi zastąpić znaczek UniCredit. Oczywiście dostrzegam zależności kapitałowe i wiem, że Pekao SA należy do grupy UniCredit. Pytanie jest następujące: czy zapewni to sukces "nowemu" - staremu bankowi? Tym bardziej mnie to ciekawi, bo Pekao SA niedawno "wchłonął" placówki BPH wydając pewnie niemało na ujednolicenie wyglądu całej sieci placówek.