konto usunięte

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Druga znudziła mnie już po 20 sekundach, ten bezduszny głos lektora.... masakra. Głos pasuje raczej do reklamy zakładu pogrzebowego.
Pierwsza? Ciekawy pomysł, odważny i może się opłacać.
Rafał Haznar

Rafał Haznar
Zarządzanie/Handel/M
arketing

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Druga jest może nudniejsza, ale jeśli ktoś kupuje dom/mieszkanie za wszystkie oszczędności życia to raczej śpiewający team odpada - jest po prostu mniej wiarygodny.

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Rafał Haznar:
Druga jest może nudniejsza, ale jeśli ktoś kupuje dom/mieszkanie za wszystkie oszczędności życia to raczej śpiewający team odpada - jest po prostu mniej wiarygodny.


to bardzo ciekawe jak postrzegamy wiarygodność. Dla mnie pierwsza reklama jest w całości poświęcona wiarygodności.

jeszcze kilka z tej serii:

http://www.youtube.com/watch?v=YurpA-Ce-cI

http://www.youtube.com/watch?v=JDkdv2aL_OU

dla mnie bomba! chyba sobie franczyzę kupię :)
Michał Szczotkowski

Michał Szczotkowski specjalista ds.
nieruchomości
komercyjnych

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Rafał Haznar:
Druga jest może nudniejsza, ale jeśli ktoś kupuje dom/mieszkanie za wszystkie oszczędności życia to raczej śpiewający team odpada - jest po prostu mniej wiarygodny.

Zgadzam się z tym. Może pierwsza reklama jest ciekawsza ale czy jest bardziej skuteczna? To już inna historia.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Marcin Agopsowicz:
dla mnie bomba! chyba sobie franczyzę kupię :)

Byle nie w PL bo tutaj z takimi reklamami to sobie można ;) Za długie, wymagające poswięcenia zbyt dużej uwagi... zmuszające do odrobiny myslenia żeby zrozumieć :) Czyli wszystko to co przeciętnemu kowalskiemu nie wychodzi najlepiej jesli w tle nie ma gołej baby, albo czegoś rozśmieszającego do łez :P

konto usunięte

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Piotr L.:
Marcin Agopsowicz:
dla mnie bomba! chyba sobie franczyzę kupię :)

Byle nie w PL bo tutaj z takimi reklamami to sobie można ;) Za długie, wymagające poswięcenia zbyt dużej uwagi... zmuszające do odrobiny myslenia żeby zrozumieć :) Czyli wszystko to co przeciętnemu kowalskiemu nie wychodzi najlepiej jesli w tle nie ma gołej baby, albo czegoś rozśmieszającego do łez :P
Przeciętny Kowalski jest taki sam niezależnie od długości i szerokości geograficznej, którą zamieszkuje.
Chyba nie czytałeś coporadników Scotta Adamsa :)
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Paweł Uniejewski:
Przeciętny Kowalski jest taki sam niezależnie od długości i szerokości geograficznej, którą zamieszkuje.
Chyba nie czytałeś coporadników Scotta Adamsa :)
Tak, tyle że w zależności od długości i szerokości geograficznej zmienia się to co przeciętnego Kowalskiego bawi, co zna i co jest dżezi :P
Wyobrażasz sobie powyższe spoty przetłumaczone na PL i puszczane np. w TV? Ja nie ;) Tzn. wyobrażam sobie, ale ich odbioru już wolę nie :P

konto usunięte

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Piotr L.:
Paweł Uniejewski:
Przeciętny Kowalski jest taki sam niezależnie od długości i szerokości geograficznej, którą zamieszkuje.
Chyba nie czytałeś coporadników Scotta Adamsa :)
Tak, tyle że w zależności od długości i szerokości geograficznej zmienia się to co przeciętnego Kowalskiego bawi, co zna i co jest dżezi :P
Wyobrażasz sobie powyższe spoty przetłumaczone na PL i puszczane np. w TV? Ja nie ;) Tzn. wyobrażam sobie, ale ich odbioru już wolę nie :P
Ale negowałeś co innego zupełnie: zdolność koncentracji, rozumienia przekazu jako takiego, zdolności myślenia:
...zmuszające do odrobiny myslenia żeby zrozumieć :)
Przekręcasz kota nie w tą stronę (tak, wiem - rozbiłem związek frazeologiczny świadomie).Paweł Uniejewski edytował(a) ten post dnia 12.07.11 o godzinie 18:16
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Paweł Uniejewski:
Piotr L.:
Paweł Uniejewski:
Przeciętny Kowalski jest taki sam niezależnie od długości i szerokości geograficznej, którą zamieszkuje.
Chyba nie czytałeś coporadników Scotta Adamsa :)
Tak, tyle że w zależności od długości i szerokości geograficznej zmienia się to co przeciętnego Kowalskiego bawi, co zna i co jest dżezi :P
Wyobrażasz sobie powyższe spoty przetłumaczone na PL i puszczane np. w TV? Ja nie ;) Tzn. wyobrażam sobie, ale ich odbioru już wolę nie :P
Ale negowałeś co innego zupełnie: zdolność koncentracji, rozumienia przekazu jako takiego, zdolności myślenia:
...zmuszające do odrobiny myslenia żeby zrozumieć :)
Przekręcasz kota nie w tą stronę (tak, wiem - rozbiłem związek frazeologiczny świadomie).

Moja wypowiedź tyczyła się istnienia takiej kampanii w PL co jasno podkreśliłem. Co kraj to obyczaj, a polak nie jest przyzwyczajony ani do 4min spotów, anie do ambitnych spotów wymuszających ruch szarej masy, tym bardziej do tego typu śpiewanek... mnie osobiście wnerwiałaby taka reklama bardziej niż reklamy stoperanu czy maści na hemoroidy :)

Sam temat ciekawy jako "coś innego", ale nierealny w naszych warunkach.

Ps. zostaw kota bo Cię do aniamalsów zgłoszę :P

konto usunięte

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Piotr L.:

a polak
właśnie jest przyzwyczajony
(...) do ambitnych spotów wymuszających ruch szarej masy,
tak samo jak każdy inny Kanadyjczyk, Uesańczyk, Niemiec czy Brytol.
Sam temat ciekawy jako "coś innego", ale nierealny w naszych warunkach.
Kiedy piszesz, że amitne to nie w Polsce, to o co ci chodzi?
Że gdzie indziej ludzie czerpią przyjemność z oglądania ambitnych spotów, a w Polsce to jednak ludzie nie lubią wysilać mózgownicy?
Właśnie o tym piszę, że pod każdą szerokością geograficzną ludzie są tak samo leniwi, mało ambitni i chutliwi.
No offence, ale czerwony jak burak kręcisz, byle tylko nie przyznać się do tego, że strasznie generalizujesz.
Ps. zostaw kota bo Cię do aniamalsów zgłoszę :P
To ty go okręcasz jak bąka :D
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Paweł Uniejewski:
Kiedy piszesz, że amitne to nie w Polsce, to o co ci chodzi?
Że gdzie indziej ludzie czerpią przyjemność z oglądania ambitnych spotów, a w Polsce to jednak ludzie nie lubią wysilać mózgownicy?
Właśnie o tym piszę, że pod każdą szerokością geograficzną ludzie są tak samo leniwi, mało ambitni i chutliwi.
No offence, ale czerwony jak burak kręcisz, byle tylko nie przyznać się do tego, że strasznie generalizujesz.


To Ty szukasz dziury tam gdzie jej nie ma i nie potrafisz czytac ze zrozumieniem albo nie chcesz - zaczynam się wręcz zastanawiać czy nie ładujesz mnie pod ch* :P
Jasno napisałem że spoty w powyższej formie nie mają sensu na naszym rynku, może w USA tak, ale nie tutaj. Podobnie jak dowcipy z o biedronce nie przyjmą się tam, tak to nie przyjmie się tutaj.
Generalizujesz Ty, każde państwo jest inne, kazde społeczeństwo jest inne, każda subkultura jest inna i każdy człowiek identyfikuje się z czymś innym. Skakanie z radości na widok na tyle nietypowej reklamy stworzonej na rynki zachodnie jest po prostu głupie.
Nie bez powodu przed dużymi kampaniami przeprowadza się badania, dobiera jak najdokładniej target i celuje tak żeby spełnić jak najwięcej jego oczekiwań ;)
Staram się nie generalizować nigdy, w tym temacie od początku piszę tak żeby dać do zrozumienia że to co jest dobre gdzieś niekoniecznie musi być równie dobre tutaj i odwrotnie - to Ty napisałeś, że każdy Kowalski jest taki sam bez względu na lokalizację :)

Dodam jeszcze jedno, filmik HB to raczej spot korporacyjny niż reklamówka - to po części może tłumaczyć dupnego lektora :)
Kamil Pindelski

Kamil Pindelski Store Manager Costa
Coffee Bielsko-Biała
oraz Store Manag...

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

To i tak dobrze, bo druga u mnie poległa po 13s :)
.:
Druga znudziła mnie już po 20 sekundach, ten bezduszny głos lektora.... masakra. Głos pasuje raczej do reklamy zakładu pogrzebowego.
Pierwsza? Ciekawy pomysł, odważny i może się opłacać.

konto usunięte

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Piotr L.:
To Ty szukasz dziury tam gdzie jej nie ma i nie potrafisz czytac ze zrozumieniem albo nie chcesz)

Piotr, napisałeś:
zmuszające do odrobiny myslenia żeby zrozumieć :

napisałeś, że w Polsce coś, co zmusza do odrobiny myślenia nie ma szans powodzenia.
Napisałeś, że Polacy nie są przyzwyczajeni do intelektualnego wysiłku, do pracy szarych komórek:
anie do ambitnych spotów wymuszających ruch szarej masy,

Więc nie ściemniaj, że chodzi tu o preferencje, bo mówisz o predyspozycjach intelektualnych, a te są w każdym zakątku świata na podobnym poziomie.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Paweł Uniejewski:
Czytaj nieco więcej niż tylko to co Ci wygodne :>

konto usunięte

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Piotr L.:
Paweł Uniejewski:
Czytaj nieco więcej niż tylko to co Ci wygodne :>
Przeczytałem całość.
Dwa razy.
Nic się nie zmieniło.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Paweł Uniejewski:
Przeczytałem całość.
Dwa razy.
Nic się nie zmieniło.

no cóż, zatem pozostaje mi tylko bycie niepocieszonym w związku z brakiem zrozumienia... :)
Ale myślę że wyjaśniłem w kolejnych dwóch postac oc miałem na myśli więc tłumaczył po raz kolejny nie będę :P

konto usunięte

Temat: RE/MAX vs. Home Broker

Piotr L.:
Paweł Uniejewski:
Przeczytałem całość.
Dwa razy.
Nic się nie zmieniło.

no cóż, zatem pozostaje mi tylko bycie niepocieszonym w związku z brakiem zrozumienia... :)
Ale myślę że wyjaśniłem w kolejnych dwóch postac oc miałem na myśli więc tłumaczył po raz kolejny nie będę :P
Tak, właśnie zrobiłeś. I dokładnie to Tobie zarzuciłem :D

Następna dyskusja:

Feel like at home!




Wyślij zaproszenie do