konto usunięte
Temat: rarka
Napisano na ten temat masę rzeczy i przykładów jest mnóstwo. Ostatni jaki mi przychodzi do głowy, to Doda, na której koncerty target przestał przychodzić i je odwołują. Budowała swoją markę właśnie na tej zasadzie.Przyznam, że nie wiem czy koncerty Dody są odwoływane czy nie. Zauważyłem, że zmiana w kreacji wizerunku (dotyczy to głownie działań PR, bo takimi wspomagają się celebryci) polega pojawieniu się u boku piosenkarki jakiegoś człowieka śpiewającego heavy-metal. To może burzyć jej wizerunek w targecie. Jestem jednak przekonany, że kiedy Doda i sztab ludzi za nią stojących oceni, że wracamy do robienia pieniędzy to powrócą do strategii robienia szumu (właśnie na zasadzie nieważne jak, ale aby). W mojej ocenie Doda to wierna kopia Madonny z przed 10-15 lat. Mówimy dużo, różnie, wywołujemy skandale, komentarze, a przede wszystkim szokujemy. To się zawsze sprawdza. Grupa odbiorców muzyki Dody nie jest wyszukana (przepraszam jeśli kogoś obraziłem). Czytelnicy Brawo, Faktu itp. chapną każdą bzdurą i nie odwrócą się od swojej ulubienicy.
Czasem za dużo dyskutujemy na poważnie - naukowo. Życie jest jednak mniej skomplikowane. Czasem liczą się najprostsze metody.