Robert Kozielski

Robert Kozielski PROFESOR,
UNIWERSYTET ŁÓDZKI

Temat: (R) Ewolucja marki

Pod koniec lutego ukazała się na rynku książka Jacka Pogorzelskiego (R)Ewolucja marki.

Jeśli jej jeszcze nie przejrzeliście zachęcam do sięgnięcia do tej pozycji. Jacka znam od prawie 8 lat - od kiedy trafił do nas na program CIM jako uczestnik. Dzisiaj pracuje z nami w ramach firmy questus jako trener-konsultant, zarówno przy programach The Chartered Institute of Marketing, jak i innychn projektach.

Mogę więc powiedzieć, że to nie jest łatwy człowiek, ale jest to także osoba nieprzeciętna. Wielkie doświadczenie wielka wiedza. Jeden z najlepszych specjalistów w dziedzinie brandingu. Książka ta nie porusza tematu marki, od strony teorii, ale w spósób ciekawy, oparty na wielu przykładach pokazuje to co jest nowego w marce i brandingu.

Książka Jacka wpisuje sie wyaźnie zauważalny od pewnego czasu trend pokazujący nowe podejście do marketingu, komunikacji. Ci co czytali "Zakupologię", "Brand sense", "Strategiczny podstęp" z pewnością nie będą czuli się zawiedzeni.

Dajcie znać jaka jest Wasza opinia?

Robert Kozielski