konto usunięte
Temat: QR Code i OFF Line media
Możliwości, zagrożenia, wpadki, skutki wykorzystania QR kodów w mediach. Które media - TAK i dlaczego, które media - NIE i dlaczego.Moda związana z QR code'ami i ich wykorzystaniem w marketingu postępuje geometrycznie wraz z zwiększaniem się technicznego zasięgu mobilnego internetu ORAZ postępującym "doposażeniem" publiczności w narzędzie umożliwiające "zabawę" z QR - smartphone'ami. Dla realizacji niezakłóconej komunikacji z TG trzeba uniknąć po drodze "wpadek" związanych z techniczną stroną zagadnienia ORAZ umieścić kod we WŁAŚCIWYCH mediach. I o tym jest temat:
1. jakie media sa właściwe i dlaczego?
2. jakie media są odporne na qr i dlaczego?
3. spektakularne, rynkowe "wpadki" z QR
4. spektakularne sukcesy (case'y mile widziane)
5. technikala czyli czego unikać, co sprawdzić i dlaczego?
... a wszystko to z perspektywy "jak zrobić żeby było dobrze", bo QR wydaje się być narzędziem które po prostu zaczyna BYĆ a jedną z jego konsekwencji jest/będzie rekompozycja media mixów czyli rzeczywiste zintegrowane kampanie off/on line.
http://www.youtube.com/watch?v=-ls3oFPJSZU&feature=you...
http://www.polskieradio.pl/43/265/Artykul/434809,Otwar...Leszek P. edytował(a) ten post dnia 10.09.11 o godzinie 10:15