Temat: Pytanie tylko z pozoru proste...
Łukaszu,
Ponoć (kiedyś czytałem artykuł o badaniach rynku reklamowego i wykorzystywanych w nim nośników) ulotka to jeden z najsłabszych nośników reklamowych - coś 6-8% nie zostaje wyrzuconych. Co nie oznacza wcale, że ,,ocalone'' zostały przez właściwą grupę docelową.
Moi przedmówcy bardzo dobrze Ci napisali - bez określenia targetu, bez oferty ,,pierwszej potrzeby'' (jak np. jedzenie) ta forma reklamy jest mało skuteczna.
Zastanawia mnie, kto doradził Ci ten rodzaj reklamy? Czy może sam poszedłeś do ,,agencji'' i powiedziałeś: potrzebuję ulotkę? Pytanie: dlaczego akurat ulotkę? Bo znasz ten rodzaj reklamy? Bo skoro całe klatki schodowe są nimi zasypywane to oznacza, że muszą być skuteczne?
Również przychylam się do opinii, że wyrzuciłeś pieniądze w błoto. I nawet jeśli kosztowało Cię to 500 zł to to nie była inwestycja a marnotrawstwo.
Marcin Gajos edytował(a) ten post dnia 09.10.10 o godzinie 21:51