Temat: Pytanie do wszytskich-prośba
Martyna Skrzyńska:
Witam wszystkich!
Proszę o poradę a nie dziwne komentarze.
(tzn sama decyduje na co wydaje kasę)
Znalazłam taki katalog na Allegro i chce go kupić.
http://allegro.pl/3-domeny-katalog-1000fanow-1800znajo...
Ile się opłaci dać za taki komplet?
3domeny ,katalog i 2konta na FB?
Pytam gdyż ta aukcja jest z minimalną ceną a ja nie chce przepłacić...
Z góry dzięki szybką za pomoc;-)
Auckja za pare dni sie kończy.
p.s.Jak uda mi się kupić ten katalog to będą potrzebowała na bank
kogoś do przeróbki grafiki i pozycjonowania...
No i kogoś kto się zna jak na Face buku reklamę zrobić;-)
Oferty takich usług poproszę na PRV
Starsi wiekiem koledzy bawią się mimo Twoich próśb.
Z mojej perspektywy - "Cena minimalna nie została osiągnięta", więc zapewne właściciel wycenił taki zestaw na powyżej 1000 zł. W końcu musi być na plusie po sprzedaży, a odnowienie domen lub wykupienie (nie wliczając promocji - inaczej nie możesz "przesiedlić adresu www" na inne konto) to koszt ponad 100 zł za sztukę. Do tego należy jeszcze dodać opłaty za hosting.
Jeśli chcesz prowadzić taki serwis, a chcesz zmienić szatę strony i tak, to skłoniłbym się na Twoim miejscu do stworzenia konkurencji. Zaczynając od zera.
Fanpage można samemu wypromować i skonfigurować - nie jest to żadna filozofia, a na Google masz mnóstwo tutoriali, więc możesz to zrobić sama. Zaoszczędzisz pieniądze, fani sami się pojawią w miarę rozwoju strony.
1. Skoro zamierzasz zmieniać grafikę to tak jak tworzyć serwis od nowa - zrób to na jakimś porządnym CMSie jak WP, Joomla, Drupal. Znajdz wykonawce, który zrobi Templatkę którą pokroi i zainstaluje na którymś z CMSów - strona gotowa. (Nie wiem jak to wygląda przy katalogach, ale teraz możliwości tych "trzech wspaniałych" CMSów w kwestii pluginów - dodatków jest nieograniczona)
2. Wykup hosting + domenę za kilka złotych. Korzystaj z dużych serwisów jak Nazwa.pl lub Home.pl - profesjonalne usługi, a z racji że są gigantami to często promocje obejmują hosting (6 miesięcy) + domeny za grosze.
3. Wejdź na Zlecenia.Przez.Net dodaj ogłoszenie, a w opisie zlecenia napisz jakie masz wymogi. Możliwości templatek możesz poznać na stronie
http://ThemeForest.net (są podziały na Joomle/WordPress/Drupal).
Dodaj że usługua dotyczy: stworzenie grafiki, pocięcia i wdrożenia. Dzięki temu będziesz miała z głowy "formalności z plikami", a później pozostaje ci wyszkolić się w obsłudze CMSa (i tak musisz to zrobić prowadząc serwis). Najprostszymi z tych trzech to WordPress i Drupal.
Oszczędzisz wtedy pieniądze.
Oprócz katalogów dodaj coś co będzie unikatowe i lepsze niż u konkurencji. Chociażby jakieś newsy, recenzje, relacje z tych imprez. Dodaj jakiś system opinii o jakości tych meetingów.
4. Poromocja - zdobądź bon na reklamy Google. Dostaniesz za darmo 220 zł (w tym vat) na kampanie w AdWords.
Do tego wykup koniecznie reklamy na FB - w końcu to socjalna klatka, która skupia ludzi mających bezpośredni kontakt z imprezami.
W kwestii pozycjonowania używaj SEO pluginów do CMSów. Są to dodatki mające na celu wyodrębnić najbardziej wartościowe teksty w serwisie i wrzucić w Google lub programy afiliacyjne takie jak NetSales.pl.
... późno już więc na resztkach sił pisałem mam nadzieję że pomogłem
Pozdrawiam