Artur
Kuza
Rzeczy niemożliwe
załatwiam od ręki,
cuda zajmują trochę
...
Temat: Pytanie
nie jestem co prawda pracownikiem marketingu (ale sprzedawca też musi się znać na nim :) ) więc pozwole sobie wtrącić swoje 3 grosze.czemu nie chcą być marka sportową czy jak?
Zauważ, ze mecze piłkarskie i inne zespoły mają sponsorów. to jest droga przyjemność, ale wmiarę skuteczna.
Harnaś reklamuje się jako marka z gór, więc jest przy okazji skoków narciarskich. w Zakopanem nie widziałem reklam Tatry (może i jest, ale jakoś mało zauważalna), ale Harnaś na każdym kroku.
piwo Strong sponsoruje Siłaczy. a właściwie to sama marka, gdyż alkohole i tytoniowe artykuły nie mogą reklamować sportowych wydarzeń :)
ogólnie sponsorowanie by było zauważalne to jest bardzo drogie i mało kogo na to stać. a kluby czasem rządają coraz większych pieniędzy i dlatego się zmieniają sponsorzy...
ale np Polkomtel sponsoruje siatkówkę ale jakoś specjalnie nie jest kojarzony ze sportem