Artur Kuza

Artur Kuza Rzeczy niemożliwe
załatwiam od ręki,
cuda zajmują trochę
...

Temat: Pytanie

nie jestem co prawda pracownikiem marketingu (ale sprzedawca też musi się znać na nim :) ) więc pozwole sobie wtrącić swoje 3 grosze.
czemu nie chcą być marka sportową czy jak?
Zauważ, ze mecze piłkarskie i inne zespoły mają sponsorów. to jest droga przyjemność, ale wmiarę skuteczna.
Harnaś reklamuje się jako marka z gór, więc jest przy okazji skoków narciarskich. w Zakopanem nie widziałem reklam Tatry (może i jest, ale jakoś mało zauważalna), ale Harnaś na każdym kroku.

piwo Strong sponsoruje Siłaczy. a właściwie to sama marka, gdyż alkohole i tytoniowe artykuły nie mogą reklamować sportowych wydarzeń :)

ogólnie sponsorowanie by było zauważalne to jest bardzo drogie i mało kogo na to stać. a kluby czasem rządają coraz większych pieniędzy i dlatego się zmieniają sponsorzy...

ale np Polkomtel sponsoruje siatkówkę ale jakoś specjalnie nie jest kojarzony ze sportem

Temat: Pytanie

coz mam powiedziec, nie wystarczy podpisac umowy z klubem czy zwiazkiem sportowym - to chyba wiedza wszyscy. Marketing sportowy jest dziedzina, ktora dopiero sie rozwija w tym kraju kochani i za kilka lat bedzie to bardzo dochodowy bznes, ale jest kilka warunkow koniecznych by tak sie stalo [ o nich np. byla mowa w dodatku do MiMP ], pierwszy to wymiana dzialaczy na managerow - tylko jak odspawac od stolka zasluzonych dla polskiego sportu ?
Pozytywny przyklad - Lech Poznan, a za jakis czas Groclin Wroclaw, Tour de Pologne o Red Bullu nie bede wspominal, bo kto zna ten wie. Przyklady mozna mnozyc, a bedzie ich wiecej wciaz ;)
Allianz tez nie przypadkiem zainwestowal w GZ - Silesia to region z olbrzymim potencjalem.



Wyślij zaproszenie do