Piotr L. • Weź Mnie •
Temat: Przemoc domowa - genialna reklama...
http://www.goldenline.pl/forum/agencje-reklamowe/884090Żeby nie wklejac i powielac
Piotr L. • Weź Mnie •
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Piotr L. • Weź Mnie •
Dagmara D.:
Piotr Lewandowski:
http://www.youtube.com/watch?v=odVQ_IJvR_A&eurl=http%3...
Spot uderza... osobiście, oglądając go mam ochote wyrwać typowi nogi z dupy - no ale ja już tak mam jak widzę bicie słabszego...
Jak myslicie czy taka kampania przyniesie spodziewane efekty? Bardzo często problem nie leży w braku reakcji otoczenia, a w swojego rodzaju akceptacji całego zajścia przez ofiarę. Bardzo często jest tak że łudzi się ona ze gość się zmieni, ze to się nie powtórzy, po zgłoszeniu na policję czy "wzięciu sprawy w swoje ręce" staje w jego obronie - ale nie od dziś wiadomo że jak facet przekroczy ta magiczną granicę to ciężko mu zawrócić i będzie bił tą czy inna kobietę z którą się zwiąże.
Zapyraszywam do dyskusyji :)
konto usunięte
konto usunięte
Piotr L. • Weź Mnie •
Anna Kusak:
Jakubie czemu?
A czemu w reklamach proszków, środków czystości zawsze kobieta pierze, sprząta. W reklamach żywności kobieta gotuje.
W reklamach kosmetyków - prawie zawsze naga kobieta występuje?
Bo nasze reklamy posługują się stereotypami a tym razem (jak rzadko) jest stereotyp dyskryminujący mężczyzn.
Swoją drogą uważam, że reklama uświadamia tylko ludziom to co wiedzą, ale może nie chcą mieć świadomości, że wiedzą...
Moim zdaniem jeśli to miałaby być reklama, która miałaby jakiś przekaz społeczny powinna zawierać jakąś reakcję na zaistniałą sytuację - albo bita kobieta robi coś aby sobie pomóc, albo zjawia się ktoś - np. kamerzysta kręcący ten scenariusz i dzwoni po odpowiednią pomoc.
Adam Jakub
Maciejczyk
newPR :: Grupa AG
ESSEKER
Dagmara D.:
http://www.youtube.com/watch?v=j4RjsqPYaS0
Adam Jakub
Maciejczyk
newPR :: Grupa AG
ESSEKER
Adam Jakub
Maciejczyk
newPR :: Grupa AG
ESSEKER
rafał dłużewski:
Spot z Keirą Knightley w reżyserii Joe Wright'a (nagroda BEFTA)...
Problemu nie rozwiaze, ale zwroci na niego uwage.
W naszym kregu kulturowym jest to niestety jeszcze bardziej powszechne. Na zachodzie spot budzi pewnie wieksze emocje.
Na wschodzie mniejsze...
Z innej beczki:
http://film.onet.pl/zwiastuny/0,65427,1,,322,fotonews....Adam Maciejczyk edytował(a) ten post dnia 24.04.09 o godzinie 12:30
konto usunięte
Jarosław K. senior copywriter
Adam Jakub
Maciejczyk
newPR :: Grupa AG
ESSEKER
konto usunięte
Jarosław Koć:
Myślę, że osoby wyrażające głosy krytyczne mają sporo racji.
Moim zdaniem ta kampania będzie pozornie skuteczna. To znaczy wzbudzi wielkie emocje, współczucie dla ofiar i... niewiele więcej.
Tak więc zamiast zapalenia lampki alarmowej mamy utrwalenie stereotypów.
Bardzo, bardzo szkodliwa kampania.
konto usunięte
Adam Maciejczyk:
Gdyby taki psyhopata to oglądał mugłby wziąć z tego przykład...
Nie mówiąc o dzieciach :-(
konto usunięte
Adam Gabryelów:
Wybacz, ale to jest nieporozumienie. Ludzie sa sklonni do nasladowania przemocy, ale tylko biorac przyklad z postaciami, z ktorymi sie identyfikuja.
konto usunięte
Krzysztof B.:
Adam Gabryelów:
Wybacz, ale to jest nieporozumienie. Ludzie sa sklonni do nasladowania przemocy, ale tylko biorac przyklad z postaciami, z ktorymi sie identyfikuja.
Niekoniecznie. Czasem przemoc to efekt możliwości. Gdy ich jest trzech, pięciu, dziesięciu, a on/a jest sam/a i ma portfel, telefon, zegarek.
konto usunięte
konto usunięte
Następna dyskusja: