Jacek
S.
rysownik,ilustrator,
karykaturzysta-freel
ancer
Temat: Prośba o pomoc kogoś z branży Marketing,Promocja...
Witam wszystkich,zaglądałem tu wielokrotnie i byłem pod wrażeniem pomocy jakiej sobie wzajemnie udzielacie na tym portalu. Dziś nie często się to zdarza, dlatego robi to jeszcze większe wrażenie. Do niedawna radziłem sobie sam ale dziś muszę poprosić o pomoc. Mam nadzieję, że fakt bycia nowym użytkownikiem nie zmniejszy skali pomocy!
Wydawnictwo z którym współpracuję zajmuje się specyficznymi produktami. Właśnie wymyślili multimedialne książki w systemie Multi Touch (nie mylić z e-bookiem – jeśli będzie takie zapotrzebowanie chętnie wytłumaczę techniczne aspekty). To najdoskonalszy i najnowocześniejszy sposób przekazu multimedialnego. Książki są autorstwa jednego z najważniejszych reżyserow współczesnego kina światowego – Lecha Majewskiego. Zawierają prócz tekstu również fragmenty filmow, dzieła malarskie, muzykę i inne elementy. Książki mają być za darmo udostępniane na całym świecie ( 51 sklepów iTunes) przez rok. Pozycje darmowe uzyskują pobrania w milionach, a najlepsze w setkach milionów pobrań rocznie. W projekcie oprócz Majewskiego pojawiają się takie nazwiska jak Jan A.P Kaczmarek – oskarowy autor muzyki, Hans Zimmer, Viggo Mortensen , Rutger Hauer, dzieła Malarskie Boscha i Breugla i inni. Słowem czołówka światowa.
Wydawnictwo wymyśliło książki, a ja wymyśliłem projekt reklamowy mający to wszystko sfinansować. Reklamy można kupić na każdą z trzech książek. Każda książka ma dwa wydania językowe: polskie i angielskie. Kupno reklamy w tytule jest jednoznaczne z umieszczeniem jej w obu wersjach językowych. Reklama jest wyceniona na poziomie tygodniowej reklamy w tabletowym wydaniu Newsweeka bez zniżek. Tyle, że wydanie tabletowe Newsweeka jest płatne i żyje tydzień, a nasza książka jest przez rok do pobrania za darmo na całym świecie. Nie będę zanudzał – mam oczywiście pliki z dokładnymi danymi i linki do FAQ ale nie wiem czy mogę je zamieścić więc udostępnię je wszystkim, którzy tego będą chcieli.
Dochodzimy do mojego problemu, prośby o pomoc czy pytania. Jak to sprzedać? Jak uzyskać feedback z działów marketingu? Muszę popełniać jakiś błąd bo choć produkt jest dobrze skalkulowany, mam zerową reakcję klientów!!! Nie wiem co robię źle? Maile imienne trafiają. Strona jest dobrze opracowana, jest dział FAQ.
Wydawnictwo odwaliło świetną robotę, książki są rewelacyjne, dodatki multimedialne też. To okazja by firmy się zareklamowały jako Mecenasi Sztuki za niewielkie pieniądze więc jestem pewny, że ja coś robię źle. Będę wdzięczny za pomoc i porady. Na życzenie prześlę lub udostępnię linki do plików.
Z góry dzięki
Jacek SiegmundTen post został edytowany przez Autora dnia 30.03.14 o godzinie 12:27