Marek
Górecki
NESSEE, bezpośredni
importer najwyższej
jakości herbat ch...
Temat: Prośba o ocenę i ... wycenę
SzanowniJako jedyni w tej części Europy produkujemy jednorazowe opaski identyfikacyjne, używane m.in. jako bilet, dostęp do strefy VIP itp. - na pewno nie raz się z nimi zetknęliście.
Ale nic o naszej ofercie :)
Zastanawiam się nad nowym wykorzystaniem tychże opasek.
Chcę po prostu zrobić z nich kolejną platformę reklamową, czyli używać ich nawet gdy... nie są potrzebne.
Przykłady:
klub muzyczny, (który ich do tej pory nie używa), zakłada każdemu gościowi na rękę opaskę z logo danego piwa.
Zatem przez kilka godzin gość ma kontakt z logiem/ nazwą/brandem.
W zamian może być kasa lub darmowe zgrzewki piwa itp...
Jest event na 10 000 ludzi z darmowym wstępem.
Przy wejściu każdy musi założyć opaskę lub zapłacić za wstęp 2zł - wiadomo, 99% zapłaci.
10 000 osób zatem przez jakiś czas ma kontakt z danym brand'em.
Lub po prostu każdy zakłada opaskę przy wejściu - organizator ponosi koszt zakupu opasek a zarabia na sponsorze.
5 pubów porozumiewa się na stworzenie opaski na dany wieczór. Klient płaci 25zł i w każdej knajpie ma 1 piwo gratis - na opasce jest kod kreskowy...
Zatem moje pytania:
- czy to ma praktyczny sens (pomysłów na wykorzystanie jest mnóstwo)
- jakie wartości może być taka reklama - jak to zmierzyć/obliczyć ?
Koszt takiej opaski z pełnym nadrukiem kolorowym to około 15groszy netto. Wydaje mi się, że wartość reklamy jest znacznie wyższa ?
Z góry dziękuję za Wasze odpowiedzi.