Monika
Hołdak
Marketing relacyjny
czyli pozostańmy w
kontakcie!
Temat: Projekt: "Marka dla Polski"
Czy słyszeliście o rozpisanym projekcie "Marka dla Polski"?Prowadzi to Instytut Marki Polskiej.
Więcej na: http://www.imp.org.pl
Piszę o tym, bo wprawiło mnie w zdumienie podejście uczestników projektu do samego tematu. Definicja określenia "marki Polski" została oparta o teorię Simona Anholta i jest dla mnie osobiście curiosum niesłychanym.
Może dlatego pierwsze podejście projektowe, jak się wczoraj dowiedziałam z dyskusji kuluarowych, zakończyło się klęską o rozmiarach zawstydzających. Instytut ma jednak pieniądze na prowadzenie dalszych badań i planuje drugie podejście, jak się okazało, do opornej materii.
Czy słyszeliście coś może na ten temat?
Czy uważacie za zasadne naukowe badanie czegoś takiego jak "marka Polski"? Czy marka Polski jest tożsama z wizerunkiem Polski?
Wizerunkiem w czyich oczach? Polaków czy obcokrajowców?
Zachęcam do zainteresowania się tematem.Monika Hołdak edytował(a) ten post dnia 25.04.10 o godzinie 15:01