Adam Szmidt UI/UX designer
- 1
- 2
Katarzyna
Ataman
A strong 360-degree
marketing
practitioner with a
focus o...
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
Bogusława Połeć:
Taaak... Jak w przedszkolu - a ja coś wiem ale nie powiem.
Zgadzam się - przedszkole. Po co zabierać głos w dyskusji jeśli potem zasłaniasz się "tajemnicą służbową" - w efekcie twoje posty nikomu i niczemu się nie przysłużyły - zaśmiecają wątek.
Paweł
Kupper
Właściciel,
eithel.pl
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
Anna Wiśniewska:
Pozwala? W którym miejscu? Rynek oprogramowań klasy ERP w Polsce jest bogatszy niż niektórzy sobie są w stanie to wyobrazić;)
Przepraszam, że się tak wtrącę ale rozmawiamy o oprogramowaniu dostępnym na rynku dla każdego, nie jakimś systemie skrojonym pod konkretnego klienta którego nikt inny nie może kupi
Jeśli tak to na czym polega ta tajemnica?
Ja też nie powiem jakich używam drukarek, czy mam fax2mail czy klasyczny, gdzie kupuje segregatory i czy wysyłam oferty w pdf czy doc... w ogóle nie powiem jaką mam opinię w różnych sprawach... tajemnica, top secret :)
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
Marcin I.:Basecamp – do zarządzania projektami, ale rozglądamy się za alternatywą... http://basecamphq.comZdradzisz co jest nie tak z Basecampem?
Basecamp rozwija skrzydła, kiedy komunikują się za jego pomocą także Klienci. Brak polskiej wersji stanowił dla niektórych barierę. Ale od kilku miesięcy BC jest po polsku (molestowanie supportu się opłaciło) i spełnia praktycznie wszystkie nasze potrzeby.
Jacek
Synowiec
zainteresowania:
e-commerce,
e-biznes, marketing
internetowy
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
Paweł Tkaczyk:
Marcin I.:Basecamp – do zarządzania projektami, ale rozglądamy się za alternatywą... http://basecamphq.comZdradzisz co jest nie tak z Basecampem?
Basecamp rozwija skrzydła, kiedy komunikują się za jego pomocą także Klienci. Brak polskiej wersji stanowił dla niektórych barierę. Ale od kilku miesięcy BC jest po polsku (molestowanie supportu się opłaciło) i spełnia praktycznie wszystkie nasze potrzeby.
Dla tych co wolą opensource (a nie ufają rozwiązaniom "w chmurze") moim zdaniem przewyższającym go jest: Open Atrium
Korzystam z jednego i drugiego - zauważam, że autorzy OpenAtrium przenieśli, rozwinęli nawet idee z Basecamp.
Poza tym inne zalety:
- płaci się co najwyżej raz za wdrożenie (a nie co miesiąc abonament)
- nie ma żadnych ograniczeń, co do ilości projektów powierzchni, miejsca na dokumenty, załączniki itp. gdyż to zależy jedynie od naszego hostingu na którym utrzymujemy to rozwiązanie.Jacek S. edytował(a) ten post dnia 23.09.10 o godzinie 11:19
Marek
Czekaj
Poligrafia / LFP /
Reklama /
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
ponieważ temat jest dosyć ciekawy chciałbym do niego powrócić.ważnym pytaniem jest tutaj co mamy na myśli mówiąc program do obsługi klienta. większość odpowie CRM. jednak z definicji taki program w żaden sposób nie będzie w stanie
za-modelować na 100% procesów biznesowych i kreacji w agencji reklamowej. z prostej przyczyny CRM jest programem uniwersalnym czyli w żaden sposób nie przystosowanym do specyfiki agencji reklamowej. najlepszym wyborem byłby program od początku stworzony tylko i wyłącznie dla rynku poligrafii i agencji reklamowych. niestety takich akurat systemów w Polsce i nie tylko "Fespa" jest jak na lekarstwo. proponuję zajrzeć na stronę http://ideasystems.pl . informacje tam zawarte na pewno są warte wspomnienia.
Marcin
Stańczak
Co-founder @
Livespace - B2B
Sales CRM
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
Mogę podzielić się przemyśleniami z czego u nas korzystaliśmy i korzystamy. Uwaga - przy końcówce lekko autopromocyjnie. :)Do pracy z projektami:
1. RedMine - http://www.redmine.org/, opensource (warto uwzględnić koszt hostingu!)
Coraz mniej chętnie go używamy. Mocno zależy od specyfiki projektu - dla mnie pasuje do projektów mocno technicznych, ze szczegółowo rozpisanymi zadaniami. Nakłady czasowe na obsługę są dość wysokie, a sam system nie jest jakoś szczególnie przyjazny. Niemniej póki co jeszcze z nim pracujemy przy niektórych projektach. Również wpuszczając klientów do środka i tutaj pracując w ramach supportu technicznego.
2. BaseCamp - http://basecamp.com/, płatny.
Korzystaliśmy kiedyś, od pewnego czasu wróciliśmy do intensywnego wykorzystania. Fajnie sprawdza się możliwość przeniesienia dyskusji nad makietami/projektami ze skrzynek mailowych do jednego miejsca dostępnego dla wszystkich zainteresowanych. Narzędzie proste, ale nie trywialne. W moim odczuciu ma większość potrzebnych rozwiązań, podanych w nie przekombinowany sposób. Jeśli ktoś miał styczność z produktami 37signals - na pewno wie, o czym mówię.
Faktury, umowy:
1. wFirma - http://www.wfirma.pl, płatny
Nie wiem, czy najlepszy z możliwych program do faktur, ale też nie mamy szczególnie wygórowanych wymagań. Prosty, pozwala na faktury automatyczne, wysyłka maila i drukuje dwustronnie tak, że adres w okienko koperty trafia. U nas się sprawdza - na nim parę lat temu rozpocząłem i zakończyłem poszukiwania.
2. Umownie - http://www.umownie.pl, płatny
Rozwiązanie od konkurencji wFirmy która też dostarcza program do faktur. Przydaje się do szybkiego wystawiania umów współpracownikom i zarządzania nimi z jednego miejsca. Sporo drobnych udogodnień - podpowiadanie właściwego urzędu skarbowego itp. Być może miałby jeszcze więcej benefitów, jeżeli byłby spięty z programem do faktur, ale nie chcę póki co zmieniać wybranego rozwiązania.
Do pracy z klientami i zarządzania sprzedażą:
1. HighRise - http://highrisehq.com/, płatny.
Prosty CRM, wszystko zgrabnie podane. Znów 37signals i znów produkt wysokiej jakości zgodny z ideą "Tylko to, co jest niezbędne i nic więcej". Korzystaliśmy przez pewien czas jeszcze ze starej wersji, nową już tylko widziałem i przeglądałem zmiany. Produkt fajny, ale z perspektywy zarządzania relacjami z klientem i sprzedażą dla nas wydał się trochę za prosty - brakuje statystyk, prognozowania, możliwości planowania celów sprzedażowych. Podejście jest bardziej opisowe niż liczbowe, więc trudno jakieś większe wnioski wyciągać z zebranych w nim danych. W tej chwili już nie używamy.
2. vTiger/sugerCRM - http://www.vtiger.com, jest wersja free
Prowadziliśmy dawno dawno temu eksperyment z tymi rozwiązaniami - komfort korzystania podobny do RedMine. Tzn. czuję, że praca z CRMem to bardzo bolesny obowiązek, a nie przyjemność. Zrezygnowaliśmy.
3. LiveSpace - http://www.livespace.pl, płatny
Obecnie w Mediovskim korzystamy z LiveSpace. Nie chcę nadmiernie zachwalać, bo produkt jest naszego autorstwa, ale mogę z pewnością powiedzieć, że nie jesteśmy jedyną firmą, w której się sprawdza. Wizję i przemyślenia twórców zweryfikowali klienci. :)
Staraliśmy się zbudować rozwiązanie, które odpowie naszym potrzebom zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, zachowując filozofię prostoty i wygodnej obsługi, za którą tak polubiliśmy HighRise. Poza tym, co być powinno (kontakty, sprzedaże, statystyki etc.) można tam znaleźć kilka rozwiązań dobrze wspierających proces nie tylko obsługi, ale i pozyskiwania klienta, takich jak segmentacja, zarządzanie procesem sprzedaży, karta wyników handlowca czy prognozowanie. Polecam do przetestowania i wyrobienia sobie własnej opinii.
Tyle ode mnie - mam nadzieję, że zestawienie okaże się przydatne.
Arkadiusz
N.
Art
Director/Co-owner,
Waterbull Production
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
My właśnie testujemy produkt firmy: http://www.activecollab.comjest płatny jednorazowo, będzie na naszych serwerach i wydaje się, że spełnia wstępnie oczekiwania.
Mozna go spolszczyć podmieniając biblioteke słów - dosyć prosty zabieg.
Zarzadzanie uprawnieniami dostępu itp. - cudowna sprawa.
W opozycji jest niezniszczalny Action Method - też fajny ;) ale baaaardzo prosty. Client servisowo- skromny.
pzdr areknalej
P.S. Co sądzicie o Project Bubble?
Marcin
Stańczak
Co-founder @
Livespace - B2B
Sales CRM
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
To jeszcze dorzucę do kompletu, skoro już przeszedłem przez większość używanych przez nas narzędzi, coś do zarządzania rekrutacją:eHR.pl - http://www.ehr.pl, płatny
Projekt dość mi bliski, bo mieliśmy go okazję tworzyć na zlecenie firmy Praca.pl, a teraz regularnie sami korzystamy do zarządzania spływającymi CV.
Anna
Jeziorańska
marketing & pr
manager, Eports
Temat: program do obsługi klienta w agencji reklamowej
Zajmuję się marketingiem w firmie IT, ale wcześniej pracowałam dla Agencji Reklamowych. To co było dla mnie największym "wyzwaniem" to chaos, często informacyjny i problem z dotrzymywaniem terminów. Nie zawsze wynikało to z mojej winy, ale raczej z dynamicznie zmieniającej się sytuacji i współpracy z różnymi osobami. Dlatego polecam system Startstop http://startstop.pl.http://startstop.pl/blog/2016/04/11/jak-zorganizowac-p...
- 1
- 2
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Program do obsługi klientow w agencji reklamowej -
-
Reklama, marketing, marka » Powrót do Branży reklamowej lub filmowej po kilku latach,... -
-
Reklama, marketing, marka » praktyka w agencji reklamowej? jak ją znaleźć -
-
Reklama, marketing, marka » Promocja agencji reklamowej - mailingi -
-
Reklama, marketing, marka » Książki o reklamie, pracy w agencji reklamowej itp -
-
Reklama, marketing, marka » ile ludzi pracuje w sporej agencji reklamowej? -
-
Reklama, marketing, marka » poszukuje małej agencji reklamowej w warszawie -
-
Reklama, marketing, marka » Program do obsługi wynajmu nośników reklamowch -
-
Reklama, marketing, marka » Szukam Pracownika do Agencji reklamowej - Trójmiasto -
-
Reklama, marketing, marka » Umowa agencji reklamowej - pilne -
Następna dyskusja: