konto usunięte
Temat: (Proces zmiany nazwy firmy) Delikatnie, czy radykalnie?
Hej,Mam pytanie do Was, drodzy forumowicze. Zanim odpowiecie, zapoznajcie się z sytuacją: firma X, na polskim rynku od 9 lat, rzesza zaufanych klientów, sektor B2B. W przyszłym roku musi zmienić nazwę (nazwy będą diametralnie różne). Marka sprzedawanych produktów pozostaje bez zmian. Jak Waszym zdaniem należy przygotowywać materiały promocyjne: pozostawić akcent starej firmy (tak się składa, ze częśc nazwy firmy, zawiera nazwę przewodniej marki), czy po procesie poinformowania kontrahentów, cały design podporządkować nowej (choć niestety kompletnie nic nie mówiącej klientom) nazwie firmy. Będzie się to wiązało z 100% nowym layoutem, pewnymi korporacyjnymi wtrętami, etc. Zmiany dotyczyć będą: www, oklejenia aut, katalogów, działań outdorowych, broszur, itp.
Swoje zdanie mam wypracowane, jednak chciałbym poczytać, co myślą o tym inni :)