Damian H.

Damian H. Niszczyciel
Konwencji, Bloger

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

Witam,

Chciałbym poradzić się Was, jakie informacje o sobie, aby była to prezentacja profesjonalna, powinna umieścić w internecie, na swojej stronie, nowa firma koncertowo - eventowa.

Firma nie ma doświadczenia praktycznego pod nowym labelem.
Ludzie z nią związani mają spore doświadczenie, ale w innych dziedzinach, lub w innych pokrewnych firmach.
Firma ma pomysł, wizję, misję, strategię działania.

Moim zdaniem powinny się tam znaleźć następujące rzeczy:
- o nas
- strategia
- misja i wizja firmy
- zakres działania - a więc w czym czujemy się dobrzy, w czym chcemy się specjalizować
- kontakt (i parę słów o sobie? - mówię o dwóch wspólnikach firmy, bo agencja raczkuje).

Chciałbym, aby osoba która wejdzie na stronę nie wybrachtała "Ot, jakaś nowa agencyjka, dużo napisali, zobaczymy co zrobią?", tylko raczej "O, fajna nowa firma, widać, że mają pomysł, może zlecę im przygotowanie oferty".

Z góry dziękuję za wszelkie nawet bardzo, ale to bardzo drobne uwagi!

Pozdrawiam

Damian
Tomasz Kita

Tomasz Kita Agencja interaktywna
& reklamowa -
Studio72

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

jesli nowa firma, bez doswiadczenia, to jej 1 doswiadczeniem oraz eventem powinna byc strona z pomyslem, czyli niebanalna nieszablonowa
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

Jeśli macie pomysł, to go przedstawcie. Nie ma sensu pisać "misji" czy innej "wizji" - ludzi to nie interesuje. Jaka jest misja ostatniej drukarni, w której coś drukowałeś? Jaką wizję ma Twój usługodawca internetowy? Jest spora szansa, że nie wiesz i Cię to nie obchodzi.

Przekaż pomysł. Pokaż, w jaki sposób ten pomysł może się przełożyć na korzyści dla Twojego potencjalnego Klienta. Rozwiej jego wątpliwości co do pomysłu - pokaż, że inna firma to także robiła i zadziałało rewelacyjnie. Rozwiej wątpliwości co do wykonawcy - napisz, że robiliście już coś takiego (choćby pod inną nazwą) i doskonale znacie się na swojej robocie.

Mam nadzieję, że pomogłem :)
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

"myśl klientem" a nie wizjami, strategiami tudzież innymi pierdołami ;) te pierdołki pod publiczke zostaw dużym korporacjom :)

konto usunięte

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

Krzysztof Z.:
"myśl klientem" a nie wizjami, strategiami tudzież innymi pierdołami ;) te pierdołki pod publiczke zostaw dużym korporacjom :)

dokładnie j.w.! może po prostu zapytasz paru potencjalnych klientów, czego potrzebują, by skorzystać z usług takiej firmy?
to chyba najlepszy punkt startowy
Damian H.

Damian H. Niszczyciel
Konwencji, Bloger

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

Super!

Dzięki za wskazówki, czekam na kolejne!

Damian
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

Proponuję, żebyś obejrzał sobie jak przedstawia się ta firma:

http://www.happycog.com/

Jednym zdaniem piszą CO robią i mówią DLA KOGO. Osobiście bardzo lubię taki prosty styl mówienia o swojej działalności. Oczywiście to tylko jeden z możliwych sposobów.

konto usunięte

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

Damian H.:

Moim zdaniem powinny się tam znaleźć następujące rzeczy:
- o nas
- strategia
- misja i wizja firmy
- zakres działania - a więc w czym czujemy się dobrzy, w czym chcemy się specjalizować
- kontakt (i parę słów o sobie? - mówię o dwóch wspólnikach firmy, bo agencja raczkuje).
Tylko przypadkiem nie nazywaj zakładek "misja", "wizja", "strategia" itp., jak to tutaj opisałes, bo... wieje nudą i sztampą. Tymczasem dobry event to niepowtarzalny event i taka też powinna być moim zdaniem strona. Niebanalne tytuły zakładek, nośne, zapamiętywalne hasło pod nazwą firmy, dobre, lekko może nawet "zakręcone" teksty na podstronach. Do tego ciekawy, profesjonalny layout. Myslę, ze tak bardziej przemówisz do potencjalnego klienta, niz napuszoną misją i strategia.;) Byle też nie przesadzić z "szaleństwami" w drugą stronę;)Anna P. edytował(a) ten post dnia 02.04.08 o godzinie 18:52

konto usunięte

Temat: Prezentacja nowej firmy w internecie

Damian H.:
Witam,

Chciałbym poradzić się Was, jakie informacje o sobie, aby była to prezentacja profesjonalna, powinna umieścić w internecie, na swojej stronie, nowa firma koncertowo - eventowa.

Firma nie ma doświadczenia praktycznego pod nowym labelem.
Ludzie z nią związani mają spore doświadczenie, ale w innych dziedzinach, lub w innych pokrewnych firmach.
Firma ma pomysł, wizję, misję, strategię działania.

Moim zdaniem powinny się tam znaleźć następujące rzeczy:
- o nas
- strategia
- misja i wizja firmy
- zakres działania - a więc w czym czujemy się dobrzy, w czym chcemy się specjalizować
- kontakt (i parę słów o sobie? - mówię o dwóch wspólnikach firmy, bo agencja raczkuje).

Chciałbym, aby osoba która wejdzie na stronę nie wybrachtała "Ot, jakaś nowa agencyjka, dużo napisali, zobaczymy co zrobią?", tylko raczej "O, fajna nowa firma, widać, że mają pomysł, może zlecę im przygotowanie oferty".

Z góry dziękuję za wszelkie nawet bardzo, ale to bardzo drobne uwagi!

Pozdrawiam

Damian
to proste.
jak najmniej słów, żadnych wizji, celów i misji.
wizję to ma ten, kto się ujarał:)

zróbcie mega wypasioną stronę flszową, takie migawki z różnych imprez (możecie wziąśc foty od dostawców sprzętu eventowego, z którymi współpracujecie), do tego fajowa muza

ja bym widziała coś takiego konkretnie:

internauta siedzi w pociągu typu expres. słychać szum typowo "pociągowy" i za oknem "mija" kolejne wasze imprezy.

-festyn
koncert
-przyjęcie
-konferencję
-imprę integracyjną

itp.

przy każdej stacji oczywiście muza i dźwięki dopasowane do konkretnej imprezy.

i takie bym dała intro, a po tym tylko dział kontakt :)
i dziękuję:)
zero słów, gra na emocjach, ładne obrazki, działanie na wyobraźnię:)

powodzenia:)

Następna dyskusja:

Pomoc w pisaniu pracy na te...




Wyślij zaproszenie do