Temat: Pracownia doradztwa brandingowego
Ewa Zawadzka:
Witam,
rozkręcam markę, która ma się zajmować reklamą w internecie, promocją i pozycjonowaniem, tworzeniem identyfikacji wizualnej, w postaci wizytówek, loga, wszelkich gadżetów, stron internetowych i fotografią reklamową, nadałam jej profil - pracowni doradztwa brandingowego, co o tym sądzicie?
Po pierwsze, to nie pyta się opinii publicznej przed wypuszczeniem ,,produktu'', tylko się opinię, zaskakuje ;-). O opinię to się pyta, gdy coś nie idzie tak, jak powinno...
Po drugie, jeśli odpowiemy, że pomysł do pupy, to przyjdziesz za czas jakiś z nowym pomysłem i nowym i nowym a biznes nie ruszy się z miejsca...
Po trzecie, masz masę luźno puszczonych słów w opisie co nie za dobrze świadczy o Twoim podejściu do tematu. Przykładowo, za ,,zajmowanie się reklamą w internecie'' nie odpowiada marka, tylko firma (ludzie), która markę skutecznymi działaniami może sobie ,,wypracować''. Poza tym, na miłość ... (każdy sobie wstawia co lubi, bo krzyża na goldenlinie nikt jeszcze nie wieszał ;)), nie odmieniamy LOGO... brakuje tylko: lóg, logów, logom i tak dalej, i dalej...
I tyle, na szybko.