konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

Witajcie,

Wczoraj zobaczyłem pierwszy raz nową kampanie promującą Poznań, która bardzo mi się spodobała.

Po pierwsze ciekawe wykonanie samych animacji, fajne przejścia itd.

Po drugie cross z firmami mającymi swoje siedziby właśnie w poznaniu.

Co o tym sądzicie?

http://www.youtube.com/watch?v=we40WCJElnk

konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

też widziałam wczoraj ten spot w telewizorze
i też mi się bardzo spodobał:)

czy to teraz tak się będzie pozycjonował Poznań? że dobre miejsce na biznes. gmina przyjazna inwestorom itd??

aha, i zajebiste hasło:))
szacun dla kopirajtera:))MALINA W. edytował(a) ten post dnia 10.04.09 o godzinie 09:34

konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

no fajne ale początek powinien byc inny niż w 1 sekundzie logo allegro.
Milena Kuder

Milena Kuder Account Manager,
Studiotg

Temat: POZnań miasto know how

Bardzo zgrabnie zrobione :) hasło super

konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

Jan D.:
no fajne ale początek powinien byc inny niż w 1 sekundzie logo allegro.


Racja spot zaczyna się "od czapy"

:D
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: POZnań miasto know how

Dobre. Ciekawe jaki wkład w koszty realizacji spotu/mediów miały wszystkie marki, które się w nim pojawiły.
Tobiasz J.

Tobiasz J. Specjalista ds.
Komunikacji
Marketingowej,
Browar Namysłó...

Temat: POZnań miasto know how

Spot TV jest tylko częścią szerokiej kampanii, która zaczęła się chyba już w lutym. POZnań nie tylko kreuje się na miasto przyjazne biznesowi, ale też miasto przyjazne sztuce (Stary Browar, Festiwal Malta) i miejsce wielkich wydarzeń historycznych (początki Dynastii Piastów, Powstanie Wielkopolskie, złamanie kodu Enigmy czy wydarzenia czerwca '56).

Nie jestem poznaniakiem i kampanią oceniam na 5+! Niestety, tu w Poznaniu można usłyszeć głosy krytyki. Zarzuca się m.in., że kampania koncentruje się głównie na markach związanych z biznesem i zachęca jedynie do przyjazdu do Poznania w celach zarobkowych.

Pozdrawiam,

TJ

konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

podobno te marki nie partycypoway w kosztachŁukasz Nowakowski edytował(a) ten post dnia 10.04.09 o godzinie 10:13
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: POZnań miasto know how

A jest coś ciekawego w POZnaniu poza know-how?
VW można przejechać się do Piotra i Pawła na zakupy. Na Allegro kupić sobie bilet i szalik by w sobotę pójść na mecz Lecha?

Może większa ilość informacji o kampanii Poznania, o których wspomniał Tobiasz pozwoli na inne spojrzenie na ten pojedynczy spot.

W mieście żyją ludzie, ale w spocie ich nie widać. No chyba, że Poznań chciałby być drugim Luksemburgiem, który zamiera po 18.

konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

POZnań to miasto, które żyje zawsze. POZnań w założeniu strategii ma być NAJwiększym miastem niestołecznym, NAJ... oczywiście w wielu dziedzinach... know-how -> wiemy jak to zrobić i jak to robić. Amen
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: POZnań miasto know how

Jan H.:
POZnań to miasto, które żyje zawsze.
OK, to cieszy.
POZnań w założeniu strategii ma być NAJwiększym miastem niestołecznym
Stworzenie nowej kategorii - dobre ;)
NAJ... oczywiście w wielu dziedzinach...
NAJ, NAJ, NAJ - to już kiedyś było..
Tomasz P.

Tomasz P. Senior Brand Manager
- Marki Cin&Cin,
Dorato,
MichelAngel...

Temat: POZnań miasto know how

Bardzo dobrze wykonany spot.
Estetyka i pomysł pasujące do wizerunku miasta jako przyjaznego przedsiębiorcom. Miasta nowoczesnego i najbardziej "zachodniego" z polskich miast (piszę to jako patrzący z zewnątrz Warszawiak :)

Może faktycznie trochę za dużo biznesu a za mało tradycji..ale o to zdaje się chodziło.

konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

Spot całkiem Pro. Zgadzam się z Jankiem. Szczycenie się na dzień dobry najgorszą firmą w historii polskiego internetu nie jest chyba na miejscu.

konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,6479643,Marka_P...

Polecam załączony artykuł. Rozwiewa wątpliwości.
Tomasz P.

Tomasz P. Senior Brand Manager
- Marki Cin&Cin,
Dorato,
MichelAngel...

Temat: POZnań miasto know how

Dawid T.:
Spot całkiem Pro. Zgadzam się z Jankiem. Szczycenie się na dzień dobry najgorszą firmą w historii polskiego internetu nie jest chyba na miejscu.

Dlaczego najgorszą ?

konto usunięte

Temat: POZnań miasto know how

Najgorszą w kwestii obsługi klienta i własnej polityki firmy. Dla mnie ta firma nie powinna istnieć mając taki poziom supportu jaki jest obecnie. Można by się rozwodzić godzinami: regulamin pisany w sposób taki, że użytkownik Allegro praktycznie nie ma żadnych praw, a każdy punkt QXL/Allegro może zinterpretować na swoją korzyść. Wyłącznie mailowy kontakt w przypadku pojawienia się problemów, odpowiedzi po minimum 24 godzinach, często po 48-72. To oczywiście zwykle nie wystarcza by problem rozwiązać. Odpowiedzi wklejane z automatu, niejednokrotnie trzeba wymienić kilka maili żeby dojść do "jako takiego" porozumienia co kończy się tygodniową-dwutygodniową absencją ponieważ Allegro pod byle pretekstem blokuje konto. Gestapowskie metody dochodzenia racji. Dzięki dużym pieniądzom jakie zostały wpompowane w ten biznes uzależnili Polaków od siebie i póki nie ma problemów to jest dobrze. Jak się pojawią to najgorszemu wrogowi nie życzę współpracy z taką firmą.
Przyjęli na siebie kilka milionów kont/użytkowników i traktują ich jak mięso armatnie.
A za to wszystko każą sobie jeszcze płacić.
To najgorsza firma z jaką przyszło mi współpracować online. Średni powód do dumy dla Poznania. Allegro powinno być promowane pod marką NadajemySieTylkoDoGarazowejWyprzedazy.pl.

Wesołych :)
Tomasz P.

Tomasz P. Senior Brand Manager
- Marki Cin&Cin,
Dorato,
MichelAngel...

Temat: POZnań miasto know how

Tak myślałem :)
Podałeś punkt widzenia konsumenta i człowieka z branży... z którym się zgadzam w 100% (straciłem na tym kilkadziesiąt złotych i sporo nerwów).
Tyle, że w tym konkretnym przypadku nie ma to ŻADNEGO znaczenia.

Bo nie zmienia to faktu, że to jedna z najskuteczniejszych i najkonsekwentniej zarządzanych firm w polskim internecie (i nie tylko).
Jest warta miliony (jako firma i marka), generuje milionowe zyski, wykupuje wszystko co generuje kolejne zyski i nie wpuściła (dwa razy) do Polski międzynarodowego giganta w swojej kategorii.
Za to szac.
I dobrze, że się znalazła w tym spocie.
Moim zawodowym zdaniem.
Bo zawodowo panów z QXL podziwiam.

Temat: POZnań miasto know how

Dawid T.:
Spot całkiem Pro. Zgadzam się z Jankiem. Szczycenie się na dzień dobry najgorszą firmą w historii polskiego internetu nie jest chyba na miejscu.
Ile ludzi, tyle opinii co nie zmien ia faktu że Allegro jest najsłynniejszym tego typu polskim portalem.

Temat: POZnań miasto know how

Rafał Hostyński:
>> W mieście żyją ludzie, ale w spocie ich nie widać. No chyba,
że Poznań chciałby być drugim Luksemburgiem, który zamiera po 18.
Otóż jest to ugryzienie tematu od innej strony. Dlaczego w każdym spocie reklamującym miasta muszą być ludzie, agroturystyka, zabytki itp. itd.?
To co zobaczyłam, to zupełnie świeże i innowacyjne spojrzenie na kampanię pro regionalną.Jestem jak najbardziej za.
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: POZnań miasto know how

Katharina Agata J.:
Otóż jest to ugryzienie tematu od innej strony. Dlaczego w każdym spocie reklamującym miasta muszą być ludzie, agroturystyka, zabytki itp. itd.?
Bo to miasto żyje, a nie jest wirtualne... kibice chodzą na mecze, klienci wchodzą do sklepów, przyglądają się wydarzeniom kulturalnym
To co zobaczyłam, to zupełnie świeże i innowacyjne spojrzenie na kampanię pro regionalną.Jestem jak najbardziej za.
No tak, innowacyjne - pokazanie kilku marek ;)
Tak bardzo zależnych od ludzi...

Następna dyskusja:

Telemarketing - know how




Wyślij zaproszenie do