Temat: Poszukuję firmy, która poprowadzi promocję projektu.
Dziękuję za Wasze uwagi, odnośnie bardziej lub mniej udanego Waszym zdaniem pomysłu na biznes. Jeżeli chciałbym dyskutować o pomyśle na biznes, produkcie to robiłbym to na forum o start-up. Chociaż Wasze uwagi są dla mnie cenne i mimo, że nie o nie prosiłem pilnie je czytam.
Ja uważam, że produkt znajdzie swojego odbiorcę: osoby na urlopie, w delegacji, w podróży, i wszyscy ci którzy potrzebują w danym momencie prognozy pogody, ostrzeżeń itp, a nie mających dostępu do internetu, telewizji, radia, czy słabiej posługujący się bardziej zaawansowanymi technologiami, czy po prostu chcących korzystać z prognozy pogody tym kanałem dystrybucji. Chciałbym oczywiście, żeby wszyscy posiadający komórki (jest ich więcej niż posiadających dostęp do internetu) i mają je prawie zawsze przy sobie, rzucili się na moją usługę, ale pewnie tak nie będzie. Mi wystarczy % w ich populacji.
A dlaczego ludzie używają SMSy jak mogą zadzwonić, a dlaczego WAP to już nie jest tak popularny jak SMSy? Jak bym znał odpowiedzi na te wszystkie pytania, to bym został pewnie konsultantem ale nie znam. Żeby było jasne, nie mam nic przeciwko konsultantom! Z niektórymi się przyjaźnię. Są jak dziadek. Dobra rada, zero odpowiedzialności. No dziadek nieraz grosza sypnie, a konsultant jeszcze każe sobie płacić.
Wracając do naszej usługi.
Jest to pierwsza usługa, od której zaczynamy budowę hubu usługowego (kilku usług pod jednym numerem), najprostsza jaką udało mi się wymyślić, może horoskop byłby prostszy, będą wdrażane następne.
Tu chętnie słucham podpowiedzi jakie.
To czego szukam to firmy, która pomoże wycisnąć mi z założonego budżetu przeznaczonego na reklamę, jak największy przychód z tej usługi.
Dla chcących zmierzyć się z tak postawionym zadaniem zapraszam na stronę, gdzie wywiesiłem zaproszenie do składania ofert:
http://www.angelfund.pl/show.php?id=9
Chcących złożyć ofertę wstępną, zgodną z zapytaniem, proszę o kontakt mailowy (w zaproszeniu jest podany mój mail), żebym mógł brać ich pod uwagę i wysyłać im ewentualne dodatkowe informacje.