Monika Grzybek

Monika Grzybek właściciel, Socialgo

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Poszukuję Agencji Reklamowej do stałej współpracy. Wymagania: doświadczenie w kampaniach firm budowalnych i instalatorskich, niecodzienne projekty, otwarty umysł, szybkość działania. To bardzo ważne ponieważ czasem pojawiają się projekty, których termin wykonania jest niezywkle krótki (2 -3 godziny)
Katarzyna Marta Murawska

Katarzyna Marta Murawska Senior Account
Manager

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

polecam naszą agencję w której pracuję:)
ambitne kreacje, terminy dotrzymane i zawsze wszystko na czas:)
działamy kreacyjnie i produkcyjnie.

zapraszam i pozdrawiam,

Kasia Murawska.
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Monika G.:
>To bardzo ważne ponieważ czasem pojawiają się projekty, których
termin wykonania jest niezywkle krótki (2 -3 godziny)
Ja wszystko rozumiem- rozumiem, że bywa taka potrzeba, ale naprawdę to jest absolutnie zabójcze tempo- zabójcze dla kreacji również. Nie wyobrażam sobie co można stworzyć w 2-3 godziny. Kiedyś miałam romans z dziennikarstwem i pamiętam, że produkcja jednej, szybkiej, krótkiej, ale przemyślanej notki prasowej (nie artykułu), z dokładnym sprawdzeniem źródła informacji i przeredagowaniem zajmowała kilka godzin. Nie wyobrażam sobie żadnej pracy z zakresu PR-social media, która miałaby jakikolwiek sens, byłaby choćby poprawna, czyli na poziomie emisyjnym, której realizacja zamknęłaby się w 2-3 godzinach. Może jakieś wpisy facebookowe, ale rozumiem, że prowadzenie facebooka to specyficzne zajęcie, którego agencja podejmuje się na stałe, więc nie sądzę, żeby o tym byłą mowa. Jeśli myśleć o kreacjach graficznych, czy poligraficznych- 2-3 godziny to pociąg zbyt ekspresowy, który z reguły rozbija się o ścianę problemów, niedopatrzeń, stresu, trudności w komunikacji i do tego niedoczasu na szlif i redukcję błędów. Jeśli wymagacie Państwo do tego "niecodziennych projektów" i "otwartych umysłów" ich twórców...cóż...tak to tylko w erze ;)

Naprawdę nie warto się tak śpieszyć. Taki pośpiech to zabójca ambitnych i skutecznych akcji. To w ogóle nie ma sensu. Na rynku jest sporo małych/początkujących agencji, które desperacko potrzebują zleceń i godzą się na takie warunki. Tym czasem Państwo tracicie w ten sposób na jakości. Tacy twórcy to nie są osoby z "otwartymi umysłami" , choćby nie wiem jak chcieli. Agencja bierze takie zlecenia jedynie żeby zarobić. JEDYNIE. To świadczy o podejściu do realizacji. To nigdy nie będą realizacje w pełni ambitne.

I jeszcze jedno...budowlanka, jak wszyscy wiedzą choruje na bardzo niski poziom realizacji marketingowych. Miliony firm dosłownie TONIE w nijakiej i bardzo słabej realizacji, bilboardy, tablice, ogłoszenia, strony www, materiały promo krzyczą "bezgustnym", kiepskim, bardzo złym wykonaniem, a wszystko to zlewa się w jedną całość- bagienko budowlane.

Naprawdę wystarczy jedynie zmienić podejście, żeby przemieścić się kilka okienek wyżej w tym łańcuchu pokarmowym. To nawet nie musi angażować więcej kapitału. Wystarczy zmienić podejście...Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.01.14 o godzinie 02:37

konto usunięte

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Dorota S.:
Nie wyobrażam sobie co można stworzyć w 2-3 godziny.

Tutaj tylko słowo na "g" przychodzi mi do głowy. Piękny przykład tego, jakich klientów należy omijać szerokim łukiem, bo tylko nerwy się straci, system pracy ulegnie dezorganizacji, a na koniec padnie propozycja zapłaty na poziomie 50 PLN "bo przecież tylko 2 godziny miało wam to zająć".
Michał Grabczyk

Michał Grabczyk Social Media
Specialist, Tauron

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Pozwolę sobie na lekką polemikę z panię Dorotę odnośnie branży budowlanej. Oczywiście są słabe kreacje, jak w każdej branży, ale......
Urządzam mieszkanie i w oczywisty sposób stałem się czytelnikiem wszystkich forów budowlanych i prasy specjalistycznej. W styczniowym numerze "Budujemy Dom" zobaczyłem reklamę, która była bardzo dobra.
Nie będę promował konkretnej firmy na forum, bo nie leży to w moim interesie, (zainteresowanych odsyłam na trzecią stronę okładki.) Firma, raczej mało znana, w Internecie informacji jak na lekarstwo, może zaczynają?
Za formę i styl przekazu przyznaję jednak dużego plusa i mam nadzieję, że nie zmienią koncepcji, bo mają szansę na powiew "inności" w budowlance.
Co do reszty do się zgadzam

Dorota S.:
Monika G.:
>To bardzo ważne ponieważ czasem pojawiają się projekty, których
termin wykonania jest niezywkle krótki (2 -3 godziny)
Ja wszystko rozumiem- rozumiem, że bywa taka potrzeba, ale naprawdę to jest absolutnie zabójcze tempo- zabójcze dla kreacji również. Nie wyobrażam sobie co można stworzyć w 2-3 godziny. Kiedyś miałam romans z dziennikarstwem i pamiętam, że produkcja jednej, szybkiej, krótkiej, ale przemyślanej notki prasowej (nie artykułu), z dokładnym sprawdzeniem źródła informacji i przeredagowaniem zajmowała kilka godzin. Nie wyobrażam sobie żadnej pracy z zakresu PR-social media, która miałaby jakikolwiek sens, byłaby choćby poprawna, czyli na poziomie emisyjnym, której realizacja zamknęłaby się w 2-3 godzinach. Może jakieś wpisy facebookowe, ale rozumiem, że prowadzenie facebooka to specyficzne zajęcie, którego agencja podejmuje się na stałe, więc nie sądzę, żeby o tym byłą mowa. Jeśli myśleć o kreacjach graficznych, czy poligraficznych- 2-3 godziny to pociąg zbyt ekspresowy, który z reguły rozbija się o ścianę problemów, niedopatrzeń, stresu, trudności w komunikacji i do tego niedoczasu na szlif i redukcję błędów. Jeśli wymagacie Państwo do tego "niecodziennych projektów" i "otwartych umysłów" ich twórców...cóż...tak to tylko w erze ;)

Naprawdę nie warto się tak śpieszyć. Taki pośpiech to zabójca ambitnych i skutecznych akcji. To w ogóle nie ma sensu. Na rynku jest sporo małych/początkujących agencji, które desperacko potrzebują zleceń i godzą się na takie warunki. Tym czasem Państwo tracicie w ten sposób na jakości. Tacy twórcy to nie są osoby z "otwartymi umysłami" , choćby nie wiem jak chcieli. Agencja bierze takie zlecenia jedynie żeby zarobić. JEDYNIE. To świadczy o podejściu do realizacji. To nigdy nie będą realizacje w pełni ambitne.

I jeszcze jedno...budowlanka, jak wszyscy wiedzą choruje na bardzo niski poziom realizacji marketingowych. Miliony firm dosłownie TONIE w nijakiej i bardzo słabej realizacji, bilboardy, tablice, ogłoszenia, strony www, materiały promo krzyczą "bezgustnym", kiepskim, bardzo złym wykonaniem, a wszystko to zlewa się w jedną całość- bagienko budowlane.

Naprawdę wystarczy jedynie zmienić podejście, żeby przemieścić się kilka okienek wyżej w tym łańcuchu pokarmowym. To nawet nie musi angażować więcej kapitału. Wystarczy zmienić podejście...
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Social Media Specialist - "panię Dorotę".
Dziękujęmy :)

konto usunięte

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Michał G.:

Czyli spodobała Ci się reklama czy sam produkt? Bo skoro jesteś klientem, a podoba Ci się po prostu reklama, to raczej nie powinieneś się tutaj wypowiadać.

konto usunięte

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Dużo prawdy w tym co pisze Dorota, ale z drugiej strony nie można do jednego worka wrzucać całej budowlanki.
Czym innym jest market DIY - podaj nam kod pocztowy a skutecznie zawalimy Ci skrzynkę obleśną gazetką z mega promocją cegieł, śrubek, taśmy malarskiej a czym innym są dostawcy rozwiązań czy usług z poszczególnych obszarów (kotły, panele słoneczne, okna etc...).

Ale nawet tym z wielką powierzchnią zdarza się zrobić coś lepiej od święta: rapujący doradca działu, albo wydrukowany poradnik jak urządzić małe pomieszczenia - znajdujący pozytywny odbiór u wszystkich "blokersów".

Jest np. taka rodzima marka DIY z bardzo pracowitym zwierzątkiem w logo, która kompletnie nie wykorzystuje potencjału tego logo. Aż się prosi o dozę humoru i adaptację zwierzątka.

Mam wrażenie, że tutaj jak i w innych branżach pokutuje nastawienie na krótki okres czasu a nie budowanie pozycji w dłuższej perspektywie. Stąd brak spójności w działaniach i "róbta co chceta" a to bilbordzik a to gazetka.
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

A to jest moje "dziecko" (w sensie agencja) - zapraszam: http://nipo.pl/ :)

W 2-3 godziny da się owszem; zaparzyć herbatę, odpalić laptopa i napisać tytuł e-mailingu lub wymyślić wpis na fejsa :)

Ogólnie zgadzam się, że 2-3h brzmi jak żart, ale są też drobiazgi, które da się zrealizować w takim czasie. I nie idealizujmy; zdarzyło mi się (jeszcze w ramach DDB) pracować na tak nierealnych terminach, że nikt by nie uwierzył, że agencja z tak poważnej grupy potrafiła je przyjąć. Łącznie z odrzuconymi scenariuszami kampanii TV dla dużego telekomu, gdzie brief około 18:00 we wtorek był; "na jutro rano 4 nowe scenariusze".

Inna rzecz, że teraz, gdy jestem na swoim nie przyjąłbym takiego zlecenia w takim trybie - nie muszę po prostu :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.02.14 o godzinie 16:06
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

U nas w okolicznych "agencjach" się lubi szybkie tempo, projekty to odzwierciedlają.
W Bielsku to Formuła 1 widzę.
Fajne jest z tego tylko to, że część z tych osób /które błądzą w ciemności ze swoją marką, która nie istnieje/ trafiają do mnie lub mi podobnych, a potem jak piszesz przechodzą na kolejny level.
Takie wydłużenie procesu jakby, świat nie jest i nie będzie idealny, ale super to poniższe stwierdzenie!

Dorota S.:

Naprawdę wystarczy jedynie zmienić podejście, żeby przemieścić się kilka okienek wyżej w tym łańcuchu pokarmowym. To nawet nie musi angażować więcej kapitału. Wystarczy zmienić podejście...
Robert Monra

Robert Monra Właściciel, STEOPRO

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Czytając wszystkie komentarze wpadłem na świetny pomysł - "Ekologiczna agencja reklamowa" szybkie badziewne projekty w 10 min - mniej prądu, mniej spalin i jak tu nas nie wybrać?

konto usunięte

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Myślę, że warto jest rozważyć tę ofertę SeoVenture: http://seoventure.pl/ . Bardzo dobra agencja, która myślę, że ma doświadczenie w wielu kampaniach.
Sama korzystam z jej usług już od dłuższego czasu. Wcześniej miałam do czynienia z innymi firmami ale ta spisuje się najbardziej profesjonalnie jak do tej pory.
Pozdrawiam.
Bartosz Lenert

Bartosz Lenert Founder & CEO at
Laboratorium
Strategii
Marketingowych 360

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Witam serdecznie. Bartosz Lenert sie klania. Właściciel Laboratorium Strategii Marketingowych 360 - http://Lab360.com.pl zapraszam do wspolpracy. Znamy rynek budowlany bardzo dobrze a tym bardziej jak podniesc wskanizki ROI. Na www znajda Panstwo kontakt do nas. Jesczez raz udanego dnia.

Temat: Poszukuję agnecji reklamowej

Witam serdecznie - przedstawiciele branży budowlanej stanowią ok 75% klientów Agencji, w której pracuję. Wszyscy (wraz z nami) utrzymują się na rynku. Pełen zakres naszego asortymentu znajdzie Pan na stronie :
http://grupacreative.pl
Pozdrawiam wszystkich konkurentów
Wojtek



Wyślij zaproszenie do