konto usunięte

Temat: Pomaganie wzmacnia - czyli Pudzian w służbie ludzkości :)

Łukasz Mielnik:

No właśnie dla mnie efekt = przekonanie nawet wąskiej grupy "młodzieży" powiedzmy identyfikującej się z Pudzianem. Mówiąc wprost większa efektywność (przynajmniej dla mnie) będzie jak 2 "chłopaków z siłowni" przeprowadzi staruszkę przez jezdnię niż jak zastęp harcerzy zrobi to samo ... bo ta druga grupa zrobiłaby to tak czy inaczej.

ps: kampania społeczna ma w tym przypadku (tak mi się wydaje) zwrócić uwagę młodych ludzi na fakt, że:
1. nie żyją sami na ziemi i że czasem warto zwrócić uwagę czy ktoś obok nie potrzebuje pomocy ...
2. oraz, że to nie jest obciach żaden jak się takiej pomocy udziela

Nie, no tych mających pewien potencjał do pomagania też trzeba jakoś zaktywizować.
Ale faktycznie to, że "nie wstyd pomagać" jest akurat dobrym przekazem - takim społecznym.
Ogólnie fajnie, że zaczęto kombinować coś w tym temacie, bo reklamy takie jak "Cool? Culani!" (kiedyś chyba był to tu poruszane).Adam Gabryelów edytował(a) ten post dnia 12.02.10 o godzinie 10:27
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Pomaganie wzmacnia - czyli Pudzian w służbie ludzkości :)

Adam Gabryelów:
To chyba moje zboczenie, ale mam wrażenie, że twórcy reklamy nie wzięli pod uwagę profilu psychologicznego osób skłonnych do angażowania się w wolontariaty

a jaki jest ten profil? no cierkawym czy obejmuje kibiców piłkarskich...

konto usunięte

Temat: Pomaganie wzmacnia - czyli Pudzian w służbie ludzkości :)

Grzegorz Wszelaczyński:
Adam Gabryelów:

To chyba moje zboczenie, ale mam wrażenie, że twórcy reklamy nie wzięli pod uwagę profilu psychologicznego osób skłonnych do angażowania się w wolontariaty

a jaki jest ten profil? no cierkawym czy obejmuje kibiców piłkarskich...

Na pewno bardziej skomplikowany niż prosty podział na kibice - niekibice.
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Pomaganie wzmacnia - czyli Pudzian w służbie ludzkości :)

Adam Gabryelów:
Grzegorz Wszelaczyński:
Adam Gabryelów:

To chyba moje zboczenie, ale mam wrażenie, że twórcy reklamy nie wzięli pod uwagę profilu psychologicznego osób skłonnych do angażowania się w wolontariaty

a jaki jest ten profil? no cierkawym czy obejmuje kibiców piłkarskich...

Na pewno bardziej skomplikowany niż prosty podział na kibice - niekibice.


czyli nie wie jaki jest, a mimo to mówisz, że nie został wzięty pod uwagę.

bo zapewniam Ciebie, że jeżeli takowy został stworzony to jest bardziej skomplikowany niż prosty podział na użytkowników siłowni i chuderlaków...

Następna dyskusja:

Kononowicz, czyli Trend-SWETER




Wyślij zaproszenie do