Stanisław
Grabowski
Strategic Planning
Director
Temat: Polska reklama jest prymitywna
Agnieszko - w sumie sie z Toba zgadzam (bo pokojowy ze mnie czlek wbrew pozorom ;) ), ale nie moglem sie powstrzymac od opisania pierwszego wrazenia po przeczytaniu tego fragmentu.Moze dlaetgo ze alergicznie nie cierpie "sztuki dla sztuki".
Moim zdaniem reklama ma przede wszystkim dzialac.
Jesli przy okazji jest dzielem sztuki - super.
Jesli cel biznesowy uda sie osiagnac za pomoca dziela wybitnego - nic tylko przyklasnac.
Ale priorytety pozostaja.
Prawda jest taka, ze malo wiemy o tym jak reklama naprawde dziala.
Milion juz bylo dyskusji na ten temat wiec kolejnej wszczynac nie bede, ale nawet najladniejsza reklama moze sie okazac kompletna pomylka jesli chodzi o cele jakie miala realizowac.
A zleceniodawca placi przeciez za efekty, nie nagrody...Stanisław Grabowski edytował(a) ten post dnia 17.06.08 o godzinie 21:44