Temat: Podcast marketingowy Pawła
Maℓina W.:
Maciej T.:
Paweł, wszyscy powinni Ci podziękować.
To jest klasyczny przykład działania charytatywnego, dlatego nie rozumiem, dlaczego nie jest to w oddzielnym wątku w grupie.
Doskonale się tego słucha i sądzę, że temat byłby wciąż na "wierzchu".
Spróbujmy
[edit]
http://paweltkaczyk.midea.pl/2009/06/18/podcast10-sao-...Maciej T. edytował(a) ten post dnia 19.06.09 o godzinie 05:50
jak to jest przykład działania charytatywnego, to ja mam cycki jak Doda:)
Muszę się z Tobą zgodzić :)
Nawiasem mówiąc, Paweł od dawna wie, co myślę o jego spamerskich metodach (cieszy mnie, że skonstruował obecnie osobny wątek do informacji, co kto spłodził na jakim blogu, walka się opłaciła ;D)
Paweł z kolegą bełkotają o faktach, które są przedszkolem marketingowym i robią to w nużący sposób.
A już pomylenie kompetencji z możliwościami to jest ewidentny lapsus nie mający prawa się zdarzyć, bo przecież to nie jest podcast na żywo i na dodatek robiony, jak sami twórcy przyznają - długo!
No to chłopaki, jesteśmy kumplami, ale wybaczcie :) - wolę, by szef zachował kompetencje w zatrudnianiu, także nowego grafika, a nie, jak stwierdzacie, uznawał, ze już "zatrudniony grafik ma większe kompetencje" w tej kwestii. On ma lepsze pole do oceny i na tym poprzestańmy :)
Pawle, jeśli to czytasz, mylenie terminów to jest Twoja bolączka, jak zapewne wychwyciłeś już w moim poście u Mediafana, gdzie myliły Ci się fonemy z grafemami - jeśli chcesz uczyć i wykładać - to nie może tak być, bo ja potem z tak wyedukowanymi ludźmi muszę rozmawiać, przyjmować, zwalniać... no cholera bierze ;)