konto usunięte

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Paweł, wszyscy powinni Ci podziękować.
To jest klasyczny przykład działania charytatywnego, dlatego nie rozumiem, dlaczego nie jest to w oddzielnym wątku w grupie.
Doskonale się tego słucha i sądzę, że temat byłby wciąż na "wierzchu".

Spróbujmy

[edit]
http://paweltkaczyk.midea.pl/2009/06/18/podcast10-sao-...Maciej T. edytował(a) ten post dnia 19.06.09 o godzinie 05:50

konto usunięte

Temat: Podcast marketingowy Pawła

"Ot i mądrego człowieka przyjemnie posłuchać"
Tak jak Maciejowi się doskonale słucha tak i mnie - na starcie podsuwają wskazówki które wiele ułatwiają i nawet inspirują :)
Brawo - macie ode mnie Golden Statuetkę za to. I oczywiście z niecierpliwością czekamy na następne odcinki :)

Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Maciej T.:
Paweł, wszyscy powinni Ci podziękować.
To jest klasyczny przykład działania charytatywnego, dlatego nie rozumiem, dlaczego nie jest to w oddzielnym wątku w grupie.
Doskonale się tego słucha i sądzę, że temat byłby wciąż na "wierzchu".

Spróbujmy

[edit]
http://paweltkaczyk.midea.pl/2009/06/18/podcast10-sao-...Maciej T. edytował(a) ten post dnia 19.06.09 o godzinie 05:50
jak to jest przykład działania charytatywnego, to ja mam cycki jak Doda:)

konto usunięte

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Gratuluje. Playboy już pewnie dzwonił?
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Maℓina W.:
Maciej T.:
Paweł, wszyscy powinni Ci podziękować.
To jest klasyczny przykład działania charytatywnego, dlatego nie rozumiem, dlaczego nie jest to w oddzielnym wątku w grupie.
Doskonale się tego słucha i sądzę, że temat byłby wciąż na "wierzchu".

Spróbujmy

[edit]
http://paweltkaczyk.midea.pl/2009/06/18/podcast10-sao-...Maciej T. edytował(a) ten post dnia 19.06.09 o godzinie 05:50
jak to jest przykład działania charytatywnego, to ja mam cycki jak Doda:)
Muszę się z Tobą zgodzić :)
Nawiasem mówiąc, Paweł od dawna wie, co myślę o jego spamerskich metodach (cieszy mnie, że skonstruował obecnie osobny wątek do informacji, co kto spłodził na jakim blogu, walka się opłaciła ;D)
Paweł z kolegą bełkotają o faktach, które są przedszkolem marketingowym i robią to w nużący sposób.
A już pomylenie kompetencji z możliwościami to jest ewidentny lapsus nie mający prawa się zdarzyć, bo przecież to nie jest podcast na żywo i na dodatek robiony, jak sami twórcy przyznają - długo!
No to chłopaki, jesteśmy kumplami, ale wybaczcie :) - wolę, by szef zachował kompetencje w zatrudnianiu, także nowego grafika, a nie, jak stwierdzacie, uznawał, ze już "zatrudniony grafik ma większe kompetencje" w tej kwestii. On ma lepsze pole do oceny i na tym poprzestańmy :)
Pawle, jeśli to czytasz, mylenie terminów to jest Twoja bolączka, jak zapewne wychwyciłeś już w moim poście u Mediafana, gdzie myliły Ci się fonemy z grafemami - jeśli chcesz uczyć i wykładać - to nie może tak być, bo ja potem z tak wyedukowanymi ludźmi muszę rozmawiać, przyjmować, zwalniać... no cholera bierze ;)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Dzięki, Maćku i pozostali, za miłe słowa :)

Malino, z „charytatywnością” jest jak z autorytetem. Nie można samemu stwierdzić, że się go ma. Tak samo jak nie można stwierdzić, że się go nie ma, kiedy inni mówią, że jest :) Jestem zatem ostatnią osobą, która powinna się wypowiadać na ten temat. Ustalcie z Maćkiem wersję ;)

Marku, jest takie powiedzenie: „Jeśli jedna osoba mówi Ci, że masz ogon – zignoruj ją. Jeśli mówi Ci to dziesięć osób – obejrzyj się”. Pozwolisz, że obejrzę się, kiedy usłyszę „marketingowy bełkot na poziomie przedszkola” jeszcze kilka razy...
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Przy okazji rzucam pomysł pod publiczne biczowanie:
http://paweltkaczyk.midea.pl/2009/06/19/wirtualne-rozm...

(chciałem wysłać newsletter, ale Marek by od razu powiedział, że spam...) ;)

konto usunięte

Temat: Podcast marketingowy Pawła

marek mareksy szewczyk:
Maℓina W.:
Maciej T.:
Paweł, wszyscy powinni Ci podziękować.
To jest klasyczny przykład działania charytatywnego, dlatego nie rozumiem, dlaczego nie jest to w oddzielnym wątku w grupie.
Doskonale się tego słucha i sądzę, że temat byłby wciąż na "wierzchu".

Spróbujmy

[edit]
http://paweltkaczyk.midea.pl/2009/06/18/podcast10-sao-...Maciej T. edytował(a) ten post dnia 19.06.09 o godzinie 05:50
jak to jest przykład działania charytatywnego, to ja mam cycki jak Doda:)
Muszę się z Tobą zgodzić :)
Nawiasem mówiąc, Paweł od dawna wie, co myślę o jego spamerskich metodach (cieszy mnie, że skonstruował obecnie osobny wątek do informacji, co kto spłodził na jakim blogu, walka się opłaciła ;D)
Paweł z kolegą bełkotają o faktach, które są przedszkolem marketingowym i robią to w nużący sposób.
A już pomylenie kompetencji z możliwościami to jest ewidentny lapsus nie mający prawa się zdarzyć, bo przecież to nie jest podcast na żywo i na dodatek robiony, jak sami twórcy przyznają - długo!
No to chłopaki, jesteśmy kumplami, ale wybaczcie :) - wolę, by szef zachował kompetencje w zatrudnianiu, także nowego grafika, a nie, jak stwierdzacie, uznawał, ze już "zatrudniony grafik ma większe kompetencje" w tej kwestii. On ma lepsze pole do oceny i na tym poprzestańmy :)
Pawle, jeśli to czytasz, mylenie terminów to jest Twoja bolączka, jak zapewne wychwyciłeś już w moim poście u Mediafana, gdzie myliły Ci się fonemy z grafemami - jeśli chcesz uczyć i wykładać - to nie może tak być, bo ja potem z tak wyedukowanymi ludźmi muszę rozmawiać, przyjmować, zwalniać... no cholera bierze ;)
Popełniasz szkolny błąd marketera, sądzisz po sobie!
Spróbuj przyjąć, że nie jesteś w targecie i będzie łatwiej... żyć też!
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Maciej T.:
Popełniasz szkolny błąd marketera, sądzisz po sobie!
Spróbuj przyjąć, że nie jesteś w targecie i będzie łatwiej... żyć też!
Ja nic nie popełniam, odstawiam wiedzę na kołek, ba, nawet odsłuchałem tego podcastu dla rozluźnienia pod prysznicem i nic... już się boję poniedziałku ;), gdy wyedukowani przez Pawła klienci i ew. pracownicy zaczną znów szturmować, a ja będę musiał tłumaczyć, tłumaczyć, tłumaczyć ;)
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Paweł Tkaczyk:
Marku, jest takie powiedzenie: „Jeśli jedna osoba mówi Ci, że masz ogon – zignoruj ją. Jeśli mówi Ci to dziesięć osób – obejrzyj się”. Pozwolisz, że obejrzę się, kiedy usłyszę „marketingowy bełkot na poziomie przedszkola” jeszcze kilka razy...
Ty wybierasz, Ty decydujesz :) Twój wybór nawet ma pewne podstawy logiczne. Jest niestety w opozycji do innego powiedzenia: mądrej głowie dość po słowie :) ;)
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Paweł Tkaczyk:
Przy okazji rzucam pomysł pod publiczne biczowanie:
http://paweltkaczyk.midea.pl/2009/06/19/wirtualne-rozm...

(chciałem wysłać newsletter, ale Marek by od razu powiedział, że spam...) ;)
Ej, ale lubimy się ;):), Wujek Zło to obecnie Maciek ;), bo usuwa gnomom posty na forum lol, tu to faktycznie spam - skoro narzuciłeś warunki gry, a sam jesteś jej uczestnikiem, to musisz być bardziej papieski od papieża ;)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Podcast marketingowy Pawła

marek mareksy szewczyk:
Ty wybierasz, Ty decydujesz :) Twój wybór nawet ma pewne podstawy logiczne. Jest niestety w opozycji do innego powiedzenia: mądrej głowie dość po słowie :) ;)

http://pl.wiktionary.org/wiki/mądrej_głowie_dość_d... ;)
A'propos mylenia terminów :D

Kiedyś widziałem taką świetną scenę w filmie: pojedynek na przysłowia. Baaardzo mi się podobało :)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Podcast marketingowy Pawła

marek mareksy szewczyk:
skoro narzuciłeś warunki gry, a sam jesteś jej uczestnikiem, to musisz być bardziej papieski od papieża ;)

Tu się zgadzam na całej linii. Zarządzanie społecznością to nie narzucanie jej woli i omijanie reguł, tylko pokazywanie przykładu. Więc Ty mówisz spam, ja mówię OK :)

konto usunięte

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Bo to zawsze jest najgłupsze, kiedy się kto przy czym uprze...:))
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Maciej T.:
Bo to zawsze jest najgłupsze, kiedy się kto przy czym uprze...:))
Damn, zakasowaliście mnie :) Moje się nie rymuje :)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Paweł Tkaczyk:
Bo to zawsze jest najgłupsze, kiedy się kto przy czym uprze...:))
Damn, zakasowaliście mnie :) Moje się nie rymuje :)

Ale zaraz przyjdzie tu moderator i zrobi porządek, bo to nie jest dyskusja o marketingu :)
Proponuję EOT jeśli chodzi o przysłowia...
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Podcast marketingowy Pawła

Paweł Tkaczyk:
Paweł Tkaczyk:
Bo to zawsze jest najgłupsze, kiedy się kto przy czym uprze...:))
Damn, zakasowaliście mnie :) Moje się nie rymuje :)

Ale zaraz przyjdzie tu moderator i zrobi porządek, bo to nie jest dyskusja o marketingu :)
Proponuję EOT jeśli chodzi o przysłowia...
i słusznie, bo się trochę kolega przyczepił do leksykaliów a ja do kolegi terminów fachowych ;) :) i dobrze, że kolega przerwał, bo moglibyśmy tak koło Macieju... ups, ja już nie będę. Słowo i absurdalnie proste (no i znów ;D)

Następna dyskusja:

Przekaz marketingowy - ksiazka




Wyślij zaproszenie do