Temat: Podawać ceny na stronie, czy nie?
Panie Dominiku dużo też zależy co chce Pan później z ceną robić. Nie ma o tym informacji w internecie bo tworzenie strategii na modelowanie ceny to nie jest ani sprawa prosta, ani podawana publicznie :) w końcu Pan na jej podstawie będzie generował zyski i jakoś utrzymywał swoich dotychczasowych klientów. Jeżeli już chce Pan publikować informacje to zgodnie z Pana zamysłem, a nie tym co robi konkurencja :) formy są różne:
- sztywnej 49 PLN,
- przedziałowej 29-59 PLN,
- od 49 PLN,
- upsell crosssell 49 PLN + 10 PLN + 5 PLN,
- rabatowej 49 PLN - 10% premia Nowy Klient,
- stałych klientów 49 PLN - 25% premia Stały klient (co na przykład kupił u Pana 3 usługi),
- stałych klientów plus przyprowadz mi nowego 49 PLN - 25% stały klient plus 10 PLN od nowego klienta,
Oczywiście początkowo cenę może Pan specjalnie zawyżyć. Różne są strategie - czy Pan chce pozyskać nowych klientów, ilu klientów, czy chce Pan zarabiać, ile zarabiać etc.
Generalnie można tworzyć mnóstwo wariantów publikacji ceny na stronie, tylko wszystko musi się opierać o Pana plan maksymalizacji zysku (jeżeli taki jest plan), a nie tego co tam kto publikuje na stronie a co nie z Pana konkurencji :)
Parę słów na temat ceny i oferty pisałem niedawno w artykule
http://smocais.com/blog/wyr%C3%B3%C5%BCnienie-firmy-na...
Może się Panu przyda :)