Adrian W.

Adrian W. Sprzedaż - Screen
Network S.A.

Temat: PLAY - gdzie są granice ??


Obrazek
Joanna Małgorzata W.

Joanna Małgorzata W. Wiceprezes
Zarządu/Dyrektor
zarządzający J4J Sp
z o.o.

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Beznadziejna choc większosc rekalm Playa mi sie podoba. To tutaj wygląda jak demotywator.
Adrian W.

Adrian W. Sprzedaż - Screen
Network S.A.

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Specjalnie przygotowana pod tą stronę i tam wyświetlana

konto usunięte

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Jak dla mnie to jest juz poza nimi. Imbecylizm do kwadratu.
Agata L.

Agata L. Account Manager

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

taaa bo to właśnie na demotywatory.pl została umieszczona... co nie zmienia faktu, że reklama jest poniżej poziomu przyzwoitości, chociaż PLAY raczej nie wybijał się wybitnymi pomysłami, mdła kampania w tv i żenująca reklama w sieci - brawo :]
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Ale przyznacie, że ma to niestety odzwierciedlenie w rzeczywistości...
Marcin Gajos

Marcin Gajos Doświadczony
Kreatywny@Brandglow

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Przygotowanie reklamy pod demotywatory - niezłe.
Pomysł na samą reklamę kiepski jak... podlinkowanie fotosika.Marcin Gajos edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 11:04

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

sam pomysł reklamy pod demotywatory jest dobry, ale jej treść żenująca i wkurzająca. można było pewnie wymyślić 1000 innych, kontrowersyjnych, atrakcyjnych, ale nie przekraczających granicy przyzwoitości tematów na demoty..
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Typowy dowcip kontekstowy. Jeśli został skombinowany na bazie demotywatorów, to jego "kontrowersyjność" mieści się w przyjętej formule przekazu. Zauważmy, że są tam o wiele "ciekawsze" podpisy pod bardziej dramatycznymi obrazami. To jest po prostu efekt pęknięcia granic w nadprodukcji demotywatorów, niż brutalny dowcip z psów. Takie moje małe zdanie.

AAaaaaaa, jeszcze jedna rzecz. W linii kreatywnej Play Online laptop jest przedstawiony jako pies. Stąd motyw psa w obrazku. Może na chama próbowano znaleźć coś rzucającego się w oczy?Patryk Rykała edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 13:18
Łukasz Białozor

Łukasz Białozor Student, Wyższa
Szkoła
Humanistyczno-Ekonom
iczna w Łodzi

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Podpisze się pod zdaniem większości, pomysł z demotywatorami bardzo dobry. Jednak wykonanie, średnie.

Do mnie osobiście wogóle to nie trafia, nie mówiąc już o "negatywnym skojarzeniu z marką wizerunku porzuconych i cierpiących zwierząt".

Można to było skomponować ciekawiej i zabawniej.
Mariusz J.

Mariusz J. Senior Graphic
Designer

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Ciekawe czyj to był pomysł K2 czy Playa?
Tak czy siak brak smaku.

konto usunięte

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Poniżej krytyki. Mogli iść na całość i jeszcze do zdjęcia z domu starców znaczek wkleić :/Katarzyna Anna G. edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 15:29
Paweł F.

Paweł F. scenarzysta/level
designer/redaktor

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Pomysł ciekawy gdyby patrzeć na to jak na kampanię społeczną na temat traktowania zwierząt, ale raczej fatalny jeśli chodzi o podnoszenie sprzedaży.
Bardziej zwraca uwagę na problem przedmiotowego traktowania zwierząt, pozbywania się gdy zawadzają, niż na chęć poznania oferty Play.

Chyba, że reklama jest kierowana do imbecyli wyrzucających psy, wtedy może do nich trafić.
Damian K.

Damian K. Konsultant BASIS,
konsulting SAP

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

ale wszystkie ogólnopolskie media tą reklamę opisały więć zamierzony skutek Play odniósł
Marcin Gajos

Marcin Gajos Doświadczony
Kreatywny@Brandglow

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Damian Kurkiewicz:
ale wszystkie ogólnopolskie media tą reklamę opisały więć zamierzony skutek Play odniósł

Raczej ubogim podejściem jest: niech mówią, byle mówili i nazwy nie przekręcali.

konto usunięte

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

No ale widzicie - zabolał nas fakt porzucanych zwierząt, gdy ktoś do tego nawiązał, a tak normalnie, to każdego dnia żyjemy z uśmiechem na twarzy nie przejmując się psiakami.

Jeśli kogoś naprawdę boli, niech coś zrobi w kierunku porzucania psów - szczególnie przez baranów, którzy wyjeżdżają na wakacje - do nich bym się czepił a nie do Play.
Tak jak Kryszak powiedział kiedyś o politykach - będzie się z nich naśmiewał, bo sami mu dostarczają materiał na skecz, jak przestaną do skeczów nie będzie z czego robić... no i koło się zamyka.

Pochodzę ze wsi, i wielokrotnie byłem świadkiem (akurat tamte okolice były upodobane) jak biegał wystraszony pies po wsi.
Nie chce mi się powtarzać, bo w ubiegłym roku dość mocno, temat porzucanych psów był poruszany bodajże na grupie "Prowokacje..."

konto usunięte

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Reklama działa - najlepszy przykład to ten topic i gorąca dyskusja.
Robert R.

Robert R. Jednoosobowe komando
do zadań specjalnych

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Damian Kurkiewicz:
ale wszystkie ogólnopolskie media tą reklamę opisały więć zamierzony skutek Play odniósł

Rozumiem, że Twoja wypowiedź pomija wpływ na wizerunek marki?

Ta reklama Play to nic specjalnego. Plus za wykorzystanie demotywatora jako nośnika przekazu. Minus za treść przekazu.
Kasia Trocha

Kasia Trocha Let's PLAY :))
533-44-33-55

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

z Dzisiejszego Presserwisu:

"Sieć Play po protestach obrońców zwierząt wycofała reklamę wykorzystującą zdjęcie ze schroniska dla psów.
Zdjęcie bezdomnych psów w klatkach i charakterystycznej bryły z logo Play także za kratkami pojawiło się wczoraj w serwisie Demotywatory.pl – poinformowała Gazeta.pl. Hasło informowało: ”Wypróbuj Play za 1 zł/zawsze możesz się go pozbyć”. Reklama oburzyła obrońców zwierząt. Fundacja Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt utworzyła już nawet grupę na Facebooku, gdzie można zaprotestować przeciwko reklamie.
- Zdjęliśmy reklamę po kilkunastu minutach. Ten viral jest poważnym błędem. Próbujemy ustalić, w jaki sposób znalazł się na portalu – mówi Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play. Obiecuje, że w ramach zadośćuczynienia Play wesprze finansowo dwie organizacje pomagające zwierzętom.
Nieoficjalnie wiadomo, że reklamę umieściła w serwisie jedna z agencji reklamowych współpracujących z Play. Gruszka nie zdradza jej nazwy."
Witek Kurdziel

Witek Kurdziel MOCNYSKLEP.PL,
MOCNYTRENER.PL,
MOCNYBLOG.PL

Temat: PLAY - gdzie są granice ??

Kasia Trocha:
z Dzisiejszego Presserwisu:

"Sieć Play po protestach obrońców zwierząt wycofała reklamę wykorzystującą zdjęcie ze schroniska dla psów.
Zdjęcie bezdomnych psów w klatkach i charakterystycznej bryły z logo Play także za kratkami pojawiło się wczoraj w serwisie Demotywatory.pl – poinformowała Gazeta.pl. Hasło informowało: ”Wypróbuj Play za 1 zł/zawsze możesz się go pozbyć”. Reklama oburzyła obrońców zwierząt. Fundacja Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt utworzyła już nawet grupę na Facebooku, gdzie można zaprotestować przeciwko reklamie.
- Zdjęliśmy reklamę po kilkunastu minutach. Ten viral jest poważnym błędem. Próbujemy ustalić, w jaki sposób znalazł się na portalu – mówi Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play. Obiecuje, że w ramach zadośćuczynienia Play wesprze finansowo dwie organizacje pomagające zwierzętom.
Nieoficjalnie wiadomo, że reklamę umieściła w serwisie jedna z agencji reklamowych współpracujących z Play. Gruszka nie zdradza jej nazwy."


dobre , dobre

zreszta play od samego poczatku byl w scislej czolowce jesli chodzi o kreacje



Wyślij zaproszenie do