Mateusz Gruca piszę i kręcę
Temat: Play
Andrzej B.:
Musująca, rozdziabdziana GUMOŻUJSKA istota;]
która zeżre łapę Heya...
;)))Mateusz Gruca edytował(a) ten post dnia 29.03.07 o godzinie 15:47
Mateusz Gruca piszę i kręcę
Andrzej B.:
Musująca, rozdziabdziana GUMOŻUJSKA istota;]
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Mateusz Gruca piszę i kręcę
Andrzej-Ludwik W.:ja też,
Mateuszu, wątpię.
Bartosz
Sokolinski
Wiceprezes, Southern
Sun
Andrzej-Ludwik W.:
Karolino nie neguję że nawet glut może być na upartego logo, co z zapamietaniem to inna sprawa - zapytałem trzy osoby o to logo i jeżeli tak zapamietają wszyscy to kiepsko - "no jakieś takie jak lody włoskie tylko biało-fioletowe", "taki maziaj z fioletem", "takie podobne do Milki". Więc co własciwie zpamietano? żadna z osób co ciekawe nic nie powiedziała o słowie PLAY. Wiem że to super niereprezentatywne, ale znamienne.
Andrzej D. szukam
Bartosz S.:
Nie znam budżetu (a'propos ktoś zna?), ale wydaje się, że nie jest on bardzo duży jak na launching, szum jest. No i ostatnie - jak nie po efektach oceniać tę kampanię to po czym?
Bartosz
Sokolinski
Wiceprezes, Southern
Sun
Andrzej D.:
Bartosz S.:
Nie znam budżetu (a'propos ktoś zna?), ale wydaje się, że nie jest on bardzo duży jak na launching, szum jest. No i ostatnie - jak nie po efektach oceniać tę kampanię to po czym?
budżet reklamowy szacowany jest na 250 mln. Pewnie rzeczywisty jest mniejszy, bo jak szacuja, to media sa liczone wg cennika, bez rabatów.
I nie wydaje mi sie ze to jest maly budzet. Moim zdaniem to w ch*j kasy i budżet jest porównywalny z budżetem który miał Heyah. Jak na polskie warunki to ten budzet jest gigantyczny, bo nie widzialem innych tak szeroko zakrojonych kampanii launchowych.
I co to znaczy "Jak nie po efektach oceniac te kampanie to po czym?" Kampanie zazwyczaj ocenia sie po tym czy spelnila stawiane przed nia cele, bo efekty kampanii moga byc rozne (np. miala wzrosnac sprzedaz a wzrosla swiadomosc marki - i wtedy kampania jest nieskuteczna bo nie osiagnela celow). Jeszcze inna inszosc to efektywnosc kampanii, czyli pytanie w stylu "czy mozna bylo osiagnac ten sam rezultat, ale wydajac mniej kasy?".
Jezeli jak to sugeruja niektorzy kampania ma zbudowac swiadomosc marki, to pewnie im sie to uda, zalezy jaki poziom sobie okreslili.
Jezeli celem jest przyciagniecie klienta, to ocenic to bedzie mozna jak podadza ile osob do nich przylezie. Pare setek tysiecy bez problemu powinni zebrac, jak dobija do miliona w krotkim czasie, to bedzie wtedy sukces.
a na razie bede sobie gdybal czy mi sie reklamy podobaja czy nie ;-P
Aleksandra
G.
Dyrektor Regionalny
Sprzedaży
Anna
Szulwińska
Konsultant i
Specjalista Ds.
Marketingu i PR,
Project & B...
Aleksandra S.:Anna Szulwińska edytował(a) ten post dnia 30.03.07 o godzinie 10:55
Nie ma chyba osoby, ktora nie zauwazylaby tych reklam, ale jak wiekszosc z Was musze przyznac ze sa odpychajace.
Tomasz Teodorczyk Doświadczony Manager
konto usunięte
Tomek T.:
Oferta produktowa jest konkurencyjna,
Tomasz Teodorczyk Doświadczony Manager
konto usunięte
Tomasz Teodorczyk Doświadczony Manager
konto usunięte
Aleksandra S.:
Nie ma chyba osoby, ktora nie zauwazylaby tych reklam, ale jak wiekszosc z Was musze przyznac ze sa odpychajace. Sa calkowitym zparzeczeniem pojecia "estetyka". Moze celem kampanii jest zaistnienie w swiadomosci i dotarcie tylko do bardzo mlodych ludzi, ktorych byc moze ja juz nie reprezentuje i inaczej pojmuje wrazenia estetyczne hihihi;)?
konto usunięte
Władysław
H.
wolny strzelec,
Fundacja
Joanna J.:Czyli efekt został osiągnięty. Zauważyłaś, zapamiętałaś, rozpoznajesz. Pojawiły się emocje a , ze negatywne? No, cóż zaraz pojawię się oferty cenowe, które złagodzą te negatywne emocje. W czasie dwóch tygodni w podzielony rynek "wciął" się czwarty i to dość skutecznie.
Jestem osobą, na którą takie zdjecia (jak niektóre na billboard'ach Play) bardzo oddziaływują pod wzgledem estetycznym. Niestety (dla Play'a) te mnie poprostu odrzucają.
Władysław
H.
wolny strzelec,
Fundacja
Joanna J.:Czyli efekt został osiągnięty. Zauważyłaś, zapamiętałaś, rozpoznajesz. Pojawiły się emocje a , ze negatywne? No, cóż zaraz pojawię się oferty cenowe, które złagodzą te negatywne emocje. W czasie dwóch tygodni w podzielony rynek "wciął" się czwarty i to dość skutecznie.
Jestem osobą, na którą takie zdjecia (jak niektóre na billboard'ach Play) bardzo oddziaływują pod wzgledem estetycznym. Niestety (dla Play'a) te mnie poprostu odrzucają.
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
konto usunięte
Władysław H.:
Pojawiły się emocje a , ze negatywne? No, cóż zaraz pojawię się oferty cenowe, które złagodzą te negatywne emocje. W czasie dwóch tygodni w podzielony rynek "wciął" się czwarty i to dość skutecznie.
konto usunięte
marek g.:
co do pozycjonowania, to na jednym silniku guglowym jest, na drugim nie ma. jak gugl skończy testy i zdecyduje się na któryś pewnie strona podskoczy
tak na marginesie: czy narzekanie to nasze, polskie native feature?marek gronowski edytował(a) ten post dnia 30.03.07 o godzinie 23:37
Następna dyskusja: