Ewa M.

Ewa M. Creativity is the
art of taking a
fresh look at old
knowl...

Temat: PLAKAT FILMOWY - jaki powinien byc

Krzysztof Jagieło:
dlaczego wszystkie one są takie dosłowne? czy nie można zachęcić do oglądania filmu jakimś naprawdę kreatywnym pomysłem, odkrywając coś przed odbiorcą plakatu filmowego?
No właśnie... Ta dosłowność drażni.

Temat: PLAKAT FILMOWY - jaki powinien byc

Dosłowność się ...sprzedaje. Na co teraz się chodzi do kina? Na Clooneya się chodzi, na DiCaprio i na Deppa.

Bywają wyjątki ale w większości jednak gęba i Trajan

To se ne wrati!?
Krzysztof Jagieło

Krzysztof Jagieło Creative / Art
Director

Temat: PLAKAT FILMOWY - jaki powinien byc

o Boże :) aż tyle tego jest, znak czasów :))

to czy wrati czy nie wrati zależy od tego czy ośrodki kształcenia grafików będą solidnie dbały o zachowanie tradycji dobrych projektów. Polski plakat rządził i nadal ma wielu fanów. Tam rzeczywiście coś odkrywano, plakaty niekiedy się patentuje bo są małymi wynalazkami. Coż obok prawdziwych pereł zawsze będzie fastfood i trudno temu zaradzić, szkoda tylko że uciera się przyzwolenie na taką szybką i płytką robotę.Krzysztof Jagieło edytował(a) ten post dnia 20.01.10 o godzinie 00:51
Cezary Ziemiński

Cezary Ziemiński creative arts &
strategy

Temat: PLAKAT FILMOWY - jaki powinien byc


Obrazek


i niezły film i fajny plakat (bez kluneja itp :))
Karolina Łopusińska

Karolina Łopusińska Kierownik Galerii,
Desa Unicum sp z
o.o.

Temat: PLAKAT FILMOWY - jaki powinien byc

Wszystkich pasjonatów plakatu filmowego zapraszam na I Aukcję plakatu organizowaną przez Dom Aukcyjny Desa Unicum w Warszawie.
Aukcja już 14 kwietnia o godz. 19.00
Mowa oczywiście o polskiej szkole plakatu od lat 50-tych aż po wczesne 90-te.
Zapraszam!

http://www.desa.pl/pl/Aukcje/I-Aukcja-plakatu.htmlKarolina Łopusińska edytował(a) ten post dnia 09.04.11 o godzinie 14:28

Następna dyskusja:

filmowy marketing - czy kto...




Wyślij zaproszenie do