konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

..to jedna z najbardziej chłamowatych reklam i kiczowatych kampanii, jakie ostatnio widziałem.

zaufanie społeczne na 5+

reklama telewizyjna 6-

przekaz, niczym w tańcu z gwiazdami, 11 na 10..


ręce opadają..

Pani Kozidrak, przy całym szacunku, pasuje jak pięść do oka, i już nawet wolę projekty Millenium.

za co? dlaczego? kto śmiał?
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: pko bp london festiwal..

Mówisz o tej co oddział banku zmienia się w sprzęt z instrumentami muzycznymi bodajże?
Jeśli tak racja - kaszana.

Czasem patrząc na reklamy w TV ręce opadają.. kto je wymyśla?

konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

Napewno nie jaaaa ....!!!

konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

halo, jakiś link?
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: pko bp london festiwal..

http://pl.youtube.com/watch?v=y9ADTtyXJc0
Proszę

konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

W mojej firmie dużo się zmienia, nawet marketing ruszył,

te zmiany wyjdą wszystkim na lepsze...klienci przestaną mówić, że śmierdzi komuną, a nowi klienci przekonaja się do firmy....
pozdrawiam

konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

Marcin Wojdan:
W mojej firmie dużo się zmienia, nawet marketing ruszył,

te zmiany wyjdą wszystkim na lepsze...klienci przestaną mówić, że śmierdzi komuną, a nowi klienci przekonaja się do firmy....
pozdrawiam

a czym teraz śmierdzi?
Tomasz Kita

Tomasz Kita Agencja interaktywna
& reklamowa -
Studio72

Temat: pko bp london festiwal..

moim zdaniem jest ok, widuje setki duzo gorszych, nie wiem, dlaczego sie uwzieliscie :)
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: pko bp london festiwal..

uwzieli się? jak narazie poniższe wpisy to nędzna bezkonstuktywna krytyka reklamy. teksty w stylu "kaszana", "kiczowata", "chłamowata"... zero konkretów i zero klasy, zero słownictwa z rynku reklamy, marketingu, zarządzania strategicznego, pozycjonowania strategicznego.

jest to normalna reklama. nic w niej złego. mozna by się przyczepić do USP dodatkowego, płyta CD z koncertu mnie nie przekonuje do wzięcia pozyczki. widocznie nie jestem grupą docelową. ciekaw jestem czy były badania marketingowe, i ciekawe czy klienci wskazali chęć posiadania płyty, no ale tego się raczej nie dowiemy :)

konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

Rafał S.:
uwzieli się? jak narazie poniższe wpisy to nędzna bezkonstuktywna krytyka reklamy. teksty w stylu "kaszana", "kiczowata", "chłamowata"... zero konkretów i zero klasy, zero słownictwa z rynku reklamy, marketingu, zarządzania strategicznego, pozycjonowania strategicznego.

jest to normalna reklama. nic w niej złego. mozna by się przyczepić do USP dodatkowego, płyta CD z koncertu mnie nie przekonuje do wzięcia pozyczki. widocznie nie jestem grupą docelową. ciekaw jestem czy były badania marketingowe, i ciekawe czy klienci wskazali chęć posiadania płyty, no ale tego się raczej nie dowiemy :)

dobrze więc.

zastanawia mnie zatem, kto jest potencjalnym odbiorcą reklamy. projekt moim zdaniem mógł mieć na celu trzy podstawowe funkcje: zareklamować usługę, odmłodzić w jakiś sposób image instytucji finansowej oraz zwiększyć rozpoznawalność marki, która powinna się przełożyć na możliwe zainteresowanie innymi usługami oferowanym przez pko.

target to ludzi, którzy słuchają Beaty Kozidrak. ni mniej, ni więcej, inaczej nie jestem w stanie tego określić.

odmłodzenie, o ile naprawdę o to chodziło, to grafika, efekty, zadowoleni ojciec z synem kupują gitarę. może jednocześnie z bankiem drugą młodość mają przechodzić starsi, związani już z nim klienci?

max pożyczka, mini rata, zero informacji. jedynym plusem, który zachęca do wzięcia kredytu jest, tam ta ra dam, płyta z hitami gwiazd. mniej więcej podobne dołączane są do każdej "Pani Domu" i "Życia na gorąco", za kilka złotych. mimo to na pewno wielu potencjalnych klientów zachęci taki gadget do wzięcia kredytu na kilka tysięcy właśnie w pko, by dostać płytkę.

całość stworzona jest w sposób całkiem sprawny do połowy. biorę pożyczkę, kupuję gitarę. sklep muzyczny Muzz, kolory spokojne, ciemne, czerwony trochę razi. niestety w drugiej części filmu zaczyna sie tragedia. po wyjściu z banku dorosły facet trafia na scenę, zostaje smyrnięty przez Panią Beatę, ona się uśmiecha, a potem lecą pajacyki.

nie ma muzyki związanej z celebrytem reklamującym kredyt. nie ma stworzenia wewnętrznej potrzeby wzięcia kredytu. poza gitarą, która jest kupowana bez powodu, nie ma konkretnych przykładów potrzeb zakupowych.

dla porównania:
- seria filmów providenta - pożyczka od ręki. przykłady, kulturalna Pani jako specjalistka, mam samochód, lodówkę, cokolwiek;
- tak obrażany tu millenium, z Feel'em czy A.M. Jopek, gdzie tło muzyczne chociażby w jakiś sposób nawiązuje do oferty - mój dom, w którym coś tam coś tam;
- mbank oferujący konkurs na reklamę.

kredyt finansowy to rzecz poważna, i naprawdę niewiele osób bierze go od, tak, "od czapy". większość, przynajmniej ja i moim znajomi, szuka konkretnej, poważnej i taniej możliwości dofinansowania, sprawdzając w swoim banku i pytając po znajomych.

jeśli bank nie jest w stanie mnie przekonać ofertą, niech zatem próbuje odwołać się do potrzeb poczucia bezpieczeństwa finansowego, jakości usługi, doświadczenia.. ale niech nie wciskają płytki gratis, bo to poniżej poziomu godności.

dodatkowow - 3000 na 36 miesięcy to do oddania niecałe 4000, sprawdziłem.

pewnie wciąż w tej ocenie brakuje profesjonalizmu, i na 100% jest nacechowana krytycyzmem. ale jak babcię kocham, nie znalazłem tu nic, co by mnie w tej reklamie zainteresował pozytywnie. zero.

a poza tym to kiczowata i chłamowata kaszana.
Piotr Jakubowski

Piotr Jakubowski Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank

Temat: pko bp london festiwal..

Śmiem powiedzieć, że gdyby tą reklamę cechowało jakiekolwiek powiązanie z pozycjonowaniem strategicznym PKO BP, to nikt by się jej nie czepiał... Problem raczej leży w tym, że jest to jedna z tych "radosnych" produkcji, które marketerzy z zbyt dużym budżetem markeingowym wypuszczają od czasu do czasu, gdy już totalnie nie mają pomysłu, jak ten budżet sensownie zagospodarować.

Pomysł, żeby sprzedawać kredyt gotówkowy na haczyk jakim jest jakaś płyta ze składanką przebrzmiałych polskich gwiazdek, to już niestety całkowite niziny marketingowe. Zastanawiam się, kto wpadł ten wybitny pomysł - pewnie jakiś stażysta ;-)

Rafał S.:
uwzieli się? jak narazie poniższe wpisy to nędzna bezkonstuktywna krytyka reklamy. teksty w stylu "kaszana", "kiczowata", "chłamowata"... zero konkretów i zero klasy, zero słownictwa z rynku reklamy, marketingu, zarządzania strategicznego, pozycjonowania strategicznego.

jest to normalna reklama. nic w niej złego. mozna by się przyczepić do USP dodatkowego, płyta CD z koncertu mnie nie przekonuje do wzięcia pozyczki. widocznie nie jestem grupą docelową. ciekaw jestem czy były badania marketingowe, i ciekawe czy klienci wskazali chęć posiadania płyty, no ale tego się raczej nie dowiemy :)
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: pko bp london festiwal..

Piotr Jakubowski:
Śmiem powiedzieć, że gdyby tą reklamę cechowało jakiekolwiek powiązanie z pozycjonowaniem strategicznym PKO BP, to nikt by się jej nie czepiał... Problem raczej leży w tym, że jest to jedna z tych "radosnych" produkcji, które marketerzy z zbyt dużym budżetem markeingowym wypuszczają od czasu do czasu, gdy już totalnie nie mają pomysłu, jak ten budżet sensownie zagospodarować.

Pomysł, żeby sprzedawać kredyt gotówkowy na haczyk jakim jest jakaś płyta ze składanką przebrzmiałych polskich gwiazdek, to już niestety całkowite niziny marketingowe. Zastanawiam się, kto wpadł ten wybitny pomysł - pewnie jakiś stażysta ;-)

USP główne to zrealizowanie marzeń dzieki pożyczce max w PKO BP - taki przekaz udało mi się odnaleźć w tej reklamie. Zacytuję treść z reklamy, która wydaje mi sie być tym głównym USP:

"pieniądze raz dwa? czemu nie! WEŹ max pożyczkę z mini ratą w PKO BP i SPEŁNIJ swoje MARZENIA"
i ponowienie komunikatu - czyli zakotwiczenie:
"max pożyczka, mini rata, pieniądze raz dwa"

Jak na reklamę sprzedażową - najważniejszy jest komunikat nawołujący do wykonania akcji przez klienta - cytuje "weź max pożyczkę z mini ratą w PKO BP i spełnij swoje marzenia".

mBank robi to samo na końcu reklamy z ksiedzem, cytat: "sprawdź sam na wwwm.mbank.pl" ;-)

A dodatkowe USP czyli płyta CD z wydarzenia na Wembley, niby słabe dla nas (dla mnie też), ale dla grupy docelowej, koncert na Wembley może być czymś ciekawym.

Reklama sprzedażowa udała sie stażyście? ;-)

I uszczypnę lekko: jak dla mnie (czyt. in my opinion), ksiądz w ferrari - kontynuacja reklam z ksiedzem - to nadkreatywność. :-)

Ps. Przebrzmiałe polskie gwiazdki nadal się super sprzedają w sklepach muzycznych... czy aby taki koncert dla Polaków nie jest czymś na co czekają i za czym tęsknią będąc na obczyźnie... ? Na upartego można by to podciągnąc pod CSR.
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: pko bp london festiwal..

dziękuje za konkrety :-)
dobrze więc.

zastanawia mnie zatem, kto jest potencjalnym odbiorcą reklamy.
a może Naczelnik z mBanku nam pomoże? na pewno robią analizy reklam konkurencji, pozycjonowania, etc.
projekt moim zdaniem mógł mieć na celu trzy podstawowe funkcje: zareklamować usługę,

no właśnie, reklama sprzedażowa!!
odmłodzić w jakiś sposób image instytucji finansowej oraz zwiększyć rozpoznawalność marki, która powinna się przełożyć na możliwe zainteresowanie innymi usługami oferowanym przez pko.

jeśli tak robią, to dobrze robią, bardzo dużo osób starszych ma konto w PKO BP. czy zmieniają target?
target to ludzi, którzy słuchają Beaty Kozidrak. ni mniej, ni więcej, inaczej nie jestem w stanie tego określić.

odmłodzenie, o ile naprawdę o to chodziło, to grafika, efekty, zadowoleni ojciec z synem kupują gitarę. może jednocześnie z bankiem drugą młodość mają przechodzić starsi, związani już z nim klienci?

max pożyczka, mini rata, zero informacji. jedynym plusem, który zachęca do wzięcia kredytu jest, tam ta ra dam, płyta z hitami gwiazd. mniej więcej podobne dołączane są do każdej "Pani Domu" i "Życia na gorąco", za kilka złotych.

Główny USP jest w innym miejscu, napisalem to chwilę temu. Płyta CD to dodatkowy USP i tak teraz myślę, że bank chwali się realizacją koncertu dla polaków w UK.

>mimo to na pewno
wielu potencjalnych klientów zachęci taki gadget do wzięcia kredytu na kilka tysięcy właśnie w pko, by dostać płytkę.

całość stworzona jest w sposób całkiem sprawny do połowy. biorę pożyczkę, kupuję gitarę. sklep muzyczny Muzz, kolory spokojne, ciemne, czerwony trochę razi. niestety w drugiej części filmu zaczyna sie tragedia. po wyjściu z banku dorosły facet trafia na scenę, zostaje smyrnięty przez Panią Beatę, ona się uśmiecha, a potem lecą pajacyki.

nie ma muzyki związanej z celebrytem reklamującym kredyt. nie ma stworzenia wewnętrznej potrzeby wzięcia kredytu.

jak to nie ma...??? przecież facet z synem spełnia swoje marzenie.

"pieniądze raz dwa? czemu nie! WEŹ max pożyczkę z mini ratą w PKO BP i SPEŁNIJ swoje MARZENIA"
i ponowienie komunikatu - czyli zakotwiczenie:
"max pożyczka, mini rata, pieniądze raz dwa"
poza gitarą, która jest kupowana bez powodu, nie ma konkretnych przykładów potrzeb zakupowych.

ta reklama to '30, czy według Ciebie PKO BP ma wydać kilkanaście reklam aby trafić akurat do Ciebie? ;-) może nie jesteśmy grupą docelową, po prostu.

dla porównania:
- seria filmów providenta - pożyczka od ręki. przykłady, kulturalna Pani jako specjalistka, mam samochód, lodówkę, cokolwiek;
- tak obrażany tu millenium, z Feel'em czy A.M. Jopek, gdzie tło muzyczne chociażby w jakiś sposób nawiązuje do oferty - mój dom, w którym coś tam coś tam;
- mbank oferujący konkurs na reklamę.

kredyt finansowy to rzecz poważna, i naprawdę niewiele osób bierze go od, tak, "od czapy". większość, przynajmniej ja i moim znajomi, szuka konkretnej, poważnej i taniej możliwości dofinansowania, sprawdzając w swoim banku i pytając po znajomych.

jeśli bank nie jest w stanie mnie przekonać ofertą, niech zatem próbuje odwołać się do potrzeb poczucia bezpieczeństwa finansowego, jakości usługi, doświadczenia.. ale niech nie wciskają płytki gratis, bo to poniżej poziomu godności.

matko, znowu ta płytka... ;-)
dodatkowow - 3000 na 36 miesięcy to do oddania niecałe 4000, sprawdziłem.

każdy sprawdza, a jak nie sprawdza, to PKO BP sobie zarobi :)

pewnie wciąż w tej ocenie brakuje profesjonalizmu, i na 100% jest nacechowana krytycyzmem. ale jak babcię kocham, nie znalazłem tu nic, co by mnie w tej reklamie zainteresował pozytywnie. zero.

a poza tym to kiczowata i chłamowata kaszana.

;-)
Piotr Jakubowski

Piotr Jakubowski Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank

Temat: pko bp london festiwal..

Hmm, wątpie czy w PKO BP można cokolwiek wziąć "raz dwa" - ostatnio musiałem wpaść do oddziału PKO BP i niestety kolejki były straszne, a pani w okienku jak zwykle nie wiedziała gdzie ma prawą rękę, a gdzie lewą...

Co do samego produktu, to niestety poza pustym sloganem "WEŹ max pożyczkę z mini ratą w PKO BP i SPEŁNIJ swoje MARZENIA" potencjalny klient nie dowiaduje się z tej reklamy nic konkretnego - ani jakie jest oprocentowanie, ani jaka prowizja, ani jakiej wielkości pożyczki można wziąć.

Jeżeli już powołujesz się na naszą reklamę z Księdzem, to zwróć proszę uwagę, że nie mówimy tam "otwórz eKONTO, bo w mBanku jest fajnie i tanio", ale podajemy konkretne i łatwe do zweryfikowania argumenty. Jeżeli sprawdzi się szczegóły tej "max pożyczki", to się okazuję, że jej oprocentowanie jest raczej mało atrakcyjne, a więc jednak łowienie naiwnych Klientów na płytkę i "mini ratę", co oznacza tylko tyle, że pożyczka będzie rozłożona na bardzo bardzp wiele rat i koszt takiej pożyczki - ogromny!

Co do koncertu na Wembley Arena, to się nie czepiam - dla Polaków w Londynie, to jest na pewno fajny event, ale został marnie wykorzystany do promowania kiepskiego produktu.

Nie uszczypłeś specjalnie mocno - Ksiądz bynajmniej nie jest w ferrari! Ale mniejsza o szczegóły motoryzacyjne. A co konkretnie nazywasz "nadkreatywnością"? Oczekiwałeś, że kardynał będzie jeździł maluchem?

Rafał S.:
USP główne to zrealizowanie marzeń dzieki pożyczce max w PKO BP - taki przekaz udało mi się odnaleźć w tej reklamie. Zacytuję treść z reklamy, która wydaje mi sie być tym głównym USP:

"pieniądze raz dwa? czemu nie!
i ponowienie komunikatu - czyli zakotwiczenie:
"max pożyczka, mini rata, pieniądze raz dwa"

Jak na reklamę sprzedażową - najważniejszy jest komunikat nawołujący do wykonania akcji przez klienta - cytuje "weź max pożyczkę z mini ratą w PKO BP i spełnij swoje marzenia".

mBank robi to samo na końcu reklamy z ksiedzem, cytat: "sprawdź sam na wwwm.mbank.pl" ;-)

A dodatkowe USP czyli płyta CD z wydarzenia na Wembley, niby słabe dla nas (dla mnie też), ale dla grupy docelowej, koncert na Wembley może być czymś ciekawym.

Reklama sprzedażowa udała sie stażyście? ;-)

I uszczypnę lekko: jak dla mnie (czyt. in my opinion), ksiądz w ferrari - kontynuacja reklam z ksiedzem - to nadkreatywność. :-)

Ps. Przebrzmiałe polskie gwiazdki nadal się super sprzedają w sklepach muzycznych... czy aby taki koncert dla Polaków nie jest czymś na co czekają i za czym tęsknią będąc na obczyźnie... ? Na upartego można by to podciągnąc pod CSR.

konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

Rafał S.:


płytki nie odpuszczę, bo to chłam i tandeta. akcją społeczną, jeśli koncert dla rodaków na obczyźnie za taką uznać, można pochwalić się dużo lepiej. target starszych ludzi i taka reklama? target młodych ludzi i taka reklama? tylko odreagowujący drugą młodość chyba tu pasują. ale wtedy produkt porównam do mobilkinga dla obu płci - bo reklama jako taka przedstawia obraz produktu.

uprę się przy opinii, że produkt związany z finansami to nie chłam, który upycha się w kiosku, a taki imidż kreuje ten bubel.

hubert z kaczką już jest lepszy.

a mbank jest bankiem dla studentów, taki imidż podtrzymuje od dawna i dobrze na tym, wydaje mi się, wychodzi. reklamy pół- dowcipne skupiają uwagę ludzi, którzy są odesłani do konkretnego źródła informacji - strona www. zainteresowało mnie, wiem, że za darmo, sprawdzę, bo czemu nie.
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: pko bp london festiwal..

Piotr Jakubowski:
Hmm, wątpie czy w PKO BP można cokolwiek wziąć "raz dwa" - ostatnio musiałem wpaść do oddziału PKO BP i niestety kolejki były straszne, a pani w okienku jak zwykle nie wiedziała gdzie ma prawą rękę, a gdzie lewą...

Byłem kilka razy na nowogrodzkiej, nie miałem żadnego problemu z dostaniem sie do obsługi (mam konto w innym banku:) )
Co do samego produktu, to niestety poza pustym sloganem "WEŹ max pożyczkę z mini ratą w PKO BP i SPEŁNIJ swoje MARZENIA" potencjalny klient nie dowiaduje się z tej reklamy nic konkretnego - ani jakie jest oprocentowanie, ani jaka prowizja, ani jakiej wielkości pożyczki można wziąć.

No tu już debatujemy o liczbie przekazu w reklamie, decyzję o krótszym przekazie reklamy podjęto w PKO BP, pewnie z ich punktu widzenia słucznie. Jakby nie było, wezwanie do akcji jest - a napisaliście że reklama nic nie przekazuje.....

Jeżeli już powołujesz się na naszą reklamę z Księdzem, to zwróć proszę uwagę, że nie mówimy tam "otwórz eKONTO, bo w mBanku jest fajnie i tanio", ale podajemy konkretne i łatwe do zweryfikowania argumenty. Jeżeli sprawdzi się szczegóły tej "max pożyczki", to się okazuję, że jej oprocentowanie jest raczej mało atrakcyjne, a więc jednak łowienie naiwnych Klientów na płytkę i "mini ratę", co oznacza tylko tyle, że pożyczka będzie rozłożona na bardzo bardzp wiele rat i koszt takiej pożyczki - ogromny!

Co do koncertu na Wembley Arena, to się nie czepiam - dla Polaków w Londynie, to jest na pewno fajny event, ale został marnie wykorzystany do promowania kiepskiego produktu.

Nie uszczypłeś specjalnie mocno - Ksiądz bynajmniej nie jest w ferrari! Ale mniejsza o szczegóły motoryzacyjne.

o zgrozo... nieźle manipulujesz, ale wiemy o co chodzi.
A co konkretnie nazywasz "nadkreatywnością"?

Ksiądz w reklamie banku jest ok, ale może jest po prostu za długo? takie mam odczucie, a jak inni czują? jutro poniedziałek, może się trochę osób wypowie.
Oczekiwałeś, że kardynał będzie jeździł maluchem?

Tak. Oczekuję, że kapłan to kapłan a nie maszynka do zarabiania pieniedzy, i nie będzie jeździł bentlejem czy jakimkolwiek innym samochodzem sportkowym, coupe, czy cabrio czy za 500 tyś zł. Z tego powodu ta reklama w ogóle do mnie nie trafia, nie zakotwicza nic w mojej głowie.
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: pko bp london festiwal..

Konrad Sulowski:
Rafał S.:


płytki nie odpuszczę, bo to chłam i tandeta. akcją społeczną, jeśli koncert dla rodaków na obczyźnie za taką uznać, można pochwalić się dużo lepiej. target starszych ludzi i taka reklama? target młodych ludzi i taka reklama? tylko odreagowujący drugą młodość chyba tu pasują. ale wtedy produkt porównam do mobilkinga dla obu płci - bo reklama jako taka przedstawia obraz produktu.

uprę się przy opinii, że produkt związany z finansami to nie chłam, który upycha się w kiosku, a taki imidż kreuje ten bubel.

hubert z kaczką już jest lepszy.

a mbank jest bankiem dla studentów, taki imidż podtrzymuje od dawna i dobrze na tym, wydaje mi się, wychodzi. reklamy pół- dowcipne skupiają uwagę ludzi, którzy są odesłani do konkretnego źródła informacji - strona www. zainteresowało mnie, wiem, że za darmo, sprawdzę, bo czemu nie.

Konrad, jakiej muzyki słuchasz? :-)

konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

Piotr Jakubowski:
Hmm, wątpie czy w PKO BP można cokolwiek wziąć "raz dwa" - ostatnio musiałem wpaść do oddziału PKO BP i niestety kolejki były straszne, a pani w okienku jak zwykle nie wiedziała gdzie ma prawą rękę, a gdzie lewą...

i żeby być fair, gdy zmieniałem numer telefonu, u Was też mi się zeszło trochę, a w pkt'ach dziewczyny odsyłają nie-kredytowych do telefonu z dosyć konkretnym niesmakiem..
:P

konto usunięte

Temat: pko bp london festiwal..

Rafał S.:

Konrad, jakiej muzyki słuchasz? :-)

z każdego gatunku po trochu, od disco polo, przez psycho-trance, rocka, hard-rocka po punk.

motorhead, talamasca, universe, rod stewart, bajmu trochę też się znajdzie, do tego chóry, klasyka, polecam carminę buranę carla offa.

ale co to ma do rzeczy?
Piotr Jakubowski

Piotr Jakubowski Naczelnik Wydziału
Reklamy i
Zarządzania Marką /
mBank

Temat: pko bp london festiwal..

mBank to bank "mobilny" - wszysto załatwiasz przez Internet lub telefon. Taki jest model. Punkty naziemne służą tylko do obsługi produktów kredytowych, gdzie konieczne jest osobiste podpisanie umowy itd, więc nie oczekuj, że będą też zajmowały się sprawami, które łatwo i szybko można załatwić przez telefon.

Konrad Sulowski:
Piotr Jakubowski:
Hmm, wątpie czy w PKO BP można cokolwiek wziąć "raz dwa" - ostatnio musiałem wpaść do oddziału PKO BP i niestety kolejki były straszne, a pani w okienku jak zwykle nie wiedziała gdzie ma prawą rękę, a gdzie lewą...

i żeby być fair, gdy zmieniałem numer telefonu, u Was też mi się zeszło trochę, a w pkt'ach dziewczyny odsyłają nie-kredytowych do telefonu z dosyć konkretnym niesmakiem..
:P

Następna dyskusja:

festiwal muzyczny- usp




Wyślij zaproszenie do