Łukasz
Mielnik
marketing /
strategia / reklama
Temat: PKO BP i Eurobank ... śmiesznie, że aż strasznie;)
Co prawda to tylko dwa przypadki:1PKO BP - oglądając teazer (zebranie opinii "jaki powinien być pracownik idealny" --> Szymon Majweski "Kochanie, w banku będę pracował") rozbawiłem się i czekałem na odsłonę ... niestety potem było już mniej śmiesznie;/
Wiem, że Szymon determinuje konwencję i żeby być wiarygodnym musi "pozostać sobą" czyli kompletnym świrem ale myślę, że można było to od strony kreacji zrobić zdecydowanie lepiej niż "zabranie działu marketingu na salę gimnastyczną". Mimo wszystko nie chciałbym, żeby bank w taki sposób "opracowywał strategię" ;))
http://www.youtube.com/watch?v=4lX4hlkuTx8
http://www.youtube.com/watch?v=UFBNhxEky0E
2 Eurobank - tu już od początku była konsternacja przy oglądaniu. Dwóch pracowników / doradców klienta z których jeden jest delikatnie mówiąc lekko ograniczony intelektualnie a drugi już kompletnym tłukiem. Tacy ludzie mają mnie obsługiwać w banku???
http://www.youtube.com/watch?v=VWdiTkT5w9c
Nie mam nic przeciwko temu, żeby w reklamie banków było dowcipnie i z jajem ale jakoś takie mam mieszane wrażenia po oglądnięciu powyższych spotów
ps: to wkleiłem wersje rozszerzone w stosunku do TV bo takie znalazłem;)Łukasz Mielnik edytował(a) ten post dnia 23.03.11 o godzinie 12:51