Paweł
Kupper
Właściciel,
eithel.pl
Temat: Piwo zmienia wizerunek?
Obserwuję ostatnio zmiany w reklamach piwa w TV i zastanawiam się czy to chwilowe wahnięcie czy nowy trend... a mianowicie..W minionych latach reklamy piwa były dość schematyczne. Facet pilnował owieczek, przegonił wilki - napił się piwa (Tatra). Kogoś wyciągali z pod wody i od razu musieli obalić skrzynkę browarków (Warka). Ogólnie piwo było przestawiane jako napój dla mas, napój męski, który pije się przy meczu, po ciężkiej pracy, po uratowaniu kogoś; jako napój mega integrujący w wielkim i ślicznym pubie (Żywiec, Lech).
Ostatnio - oczywiście takie reklamy jak opisane wyżej nadal są - ale coraz więcej spotów pokazujących piwo w zupełnie innym świetle.
Choćby Łomża czyli piwo z literką ż, małe ż :)
Na szczęście jest Żubr.
Czy naprawdę trafna ironia z damską garderobą i męską mega lodówką..
Zastanawiam się tylko czy to stała zmiana wizerunku i browary chcą zmienić nieco target (albo zmieniają reklamy bo target wydoroślał i zarobił już trochę) czy za kilka miesięcy znów piwo będzie dla twardzieli, znów będą metrowe tace w pubach i znów trzeba będzie strzelić browca po przegonieniu wilków? :)
Jaka jest Wasza opinia w tej sprawie?