Temat: Pinterest...co z tego będzie?
Dla zainteresowanych wklejam cytaty ze źródeł, które uprzednio próbowałem podlinkować. Do znalezienia za pomocą Google.
"Link o Obamie" (
demografia użytkowników - serwis zdominowany przez panie, więc to coś innego niż bezpłciowy Facebook):
In the US, 83 per cent of Pinterest's US users are female - whereas in Britain, according to
figures from Compete, Pinterest's membership is 56 per cent male.
The average US user is aged 35-44, while the average British user is 10 years younger.
Pinterest's user base is overwhelmingly American though, with around 12 million members,
compared to 200,000 in the Britain.
-- Daily Telegraph
"Tekst PR" (
źródła zarobków Pinterest - już zarabiają!):
Pinterest has been modifying some “pins,” or links to the items that users want to share with
others, like a cute set of tea cups or a pair of boots. If those pins link to an e-commerce site, Mr.
Davis writes, then Pinterest adjusts the link and adds an affiliate tracking code. That way, if
someone else browsing the site clicks on the picture of those mugs and decides to purchase them,
Pinterest gets a cut of the transaction.
-- New York Times
"Reklama" to infografika, pokazująca, że Pinterest może być "the next big thing" bo
sprowadza do e-sklepów ruch większy, niż Google+, więc pewnie będą zainteresowane jakimś dokładaniem się do tego serwisu. Grafika do znalezienia w Google po wklejeniu "Infographic: Pinterest Drives More Traffic to Retailers Than Google+ " (żródła to m.in. PCMag i Mashable).
E-commerce może wykorzystać Pinterest jako zwiększanie zasięgu swojej sprzedaży, ze względu na funkcje dodawania etykietek cenowych (przykład, bez linku, to kategoria Gifts w Pinterest). To może być też kolejnym źródłem utrzymania tego serwisu, ale kto wie, jaką faktycznie strategię wymyślą?
Mateusz Kocz edytował(a) ten post dnia 07.04.12 o godzinie 22:14