konto usunięte
Temat: Pierwsze urodziny firmy- hurtownia elektrotechniczna- jak...
Istniejemy rok na rynku i chcemy marketingowo ten fakt wykorzystać. Zaplanowaliśmy miesięczną promocję- każdy , kto zrobi zakupy przez ten miesiąc i rozwiąże zadanie konkursowe weźmie udział w losowaniu nagród (elektronarzędzia będą między innymi, nie żadne tam koszulki i kubki). Akcję kończymy podczas drzwi otwartych: w jedną sobotę będziemy mieli otwarte cały dzień do późnych godzin nocnych. Będą prezentacje produktów i pokazy, będzie się można spotkać z przedstawicielami kilku firm, zadać pytania, zapoznać się z ofertą itd.Największą trudność sprawia nam zaplanowanie akcji promocyjnej i informacyjnej- jakich narzędzi użyć, żeby ludzie się dowiedzieli o naszej akcji. Nie wierzę w rozdawanie ulotek- skutek jest raczej niewspółmierny do nakładów.
Propozycje, inspiracje mile widziane.