konto usunięte
Temat: personal brand - marka osobista - kopncpecja znana w polce?
[author]Paweł
konto usunięte
[author]Paweł
konto usunięte
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Bartłomiej J.:Natomiast innym tematem zupełnie jest próba lansowania na bazie swojego nazwiska określonego mitu, czy wizji "bycia specjalistą", z czym czesto mamy do czynienia choćby w Internecie (nie chciałbym wzbudzić teraz nerwowych reakcji, ale przykładem jest choćby "guru e-marketingu Piotr M.").Próba dość udana, jak widać po ty co się dzieje, zapomniałeś dodać. Inną sprawą jest jak przy okazji pare innych nazwisk postanawia sie "pożywić dla własnej marki" negacjami.
Pozdrawiam
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Monika Izabela
K.
Specjalista ds.
Marketingu
Paweł T.:"Marka osobista" to coś jak "marketing w internecie" -- klasyczna koncepcja zastosowana do promowania innego produktu/segmentu rynku. Reguły są te same, zmienia się tylko kilka "trików". Co nie zmienia faktu, że to działa -- budowanie marki może być tak samo skuteczne w przypadku firmy/produktu jak i osoby.
Monika Izabela
K.
Specjalista ds.
Marketingu
Kamil R.:Apropo przykladów znanych, cenionych osób - ci ludzie robili co do nich nalezalo tak jak trzeba, dawali z siebie wszystko, tacy byli i watpie zeby robili to swiadomie w celu zyskania poklasku, wiec nie nazwałbym tego zarządzaniem.
Marką proszku można zarządzać, tak czarować zeby ktoś go kupił.
Siebie można rozwijać w jakimś kierunku i z czasem wypracować sobie opinię o sobie, dobre zdanie, szacunek, podziw. Ale raczej wypływa to z osobowości i wspomniana 'marka' przychodzi z czasem. Ktoś jest dobry w jakiejś dziedzinie to zostanie dostrzeżony jako specjalista, być może musi wykonać jakieś ruchy żeby dostrzeżono go szybciej, ale przyklejanie do tego specjalnej etykiety to przerost formy nad treścią.
Maja
Dudzik
specjalista ds.
marketingu
Andrzej D.:
Mam pytanie, juz jakis czas temu zetknalem sie z koncepcja Personal Brand. Wiekszosc jednak materialow traktujacych o tym zagadnieniu jest dostepna glownie w jezyku angielskim. Po polsku ukazaly sie jakies szczatkowe pozycje. Czy ktos o tym slyszal? Czy ktos jest tym zainteresowany?
Dla niewtajemniczonych cytat:
"Firmy rozumieją znaczenie budowania własnych marek jako podstawę długoterminowego sukcesu na rynku. Ludzie, którzy chcą osiągnąć sukces, mogą i powinni robić dokładnie to samo.
Dobra marka biznesowa jest czymś więcej niż pozycjonowaniem czy hasłami reklamowymi. Marki to relacje oparte na zaufaniu, zasilane przez system mocnych wierzeń i ściśle połączone z koncepcją dostarczania wyjątkowej wartości. Marki sygnalizują, czego można się spodziewać po działalności firmy. Marka osobista ma wszystkie wyżej wymienione cechy, warto jednak zwrócić uwagę na kilka dodatkowych czynników..."
strona: http://www.irb.pl/?m=czyt&sec=art&cat=finanse&h_art_id...
konto usunięte
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Maja Dudzik:
ja przypadkowo jakiś czas temu trafiłam na stronę
konto usunięte
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
konto usunięte
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Piotr W.:ewidemą.
Nie, no nabijam się przecież... Coś jak w tym kawale o Stalinie "... a mógł zabić" :)
Następna dyskusja: